pravidla ITCC
Přidal/a Michal Hemmer dne May 22 2011 22:24:33
Tak a jsou tu pravidla pro ITCC . pravidla nejsou konečná, a proto mi pošlete vaše připomínky a návrhy jak ješte více zatraktivnit tuto novou serii či upřesnit v některém bodě pravidla . Za případné návrhy či připomínky děkuji admin ITCC . pravidla jsou dále v článku

Opraveny chyby
Novinka
Každý pilot je povinen pravidla znát, respektovat je a řídit se jimi.

Jezdec je povinen:
- Před vstupem do hry vypnout VŠECHNY programy, které zpomalují výkon pc a netu (ICQ, Skype, DC++ a pod).
- Vstoupit na server pouze se svým jménem. V diskuzi a na fóru je povoleno psát i pod přezdívkou.
- Chovat se slušně, jakékoliv vulgární výpady proti ostatním jezdcům nebudou za žádných okolností tolerovány.

Bodování
1. 25b
2. 18b
3. 15b
4. 12b
5. 10b
6. 8b
7. 6b
8. 4b
9. 2b
10. 1b

Pravidla:

1. Schéma závodního víkendu:
a) Závodním dnem je Středa
b) Trénink 19:30 – 20:00
c) Kvalifikace 20:00 - 20:20
d) Warm Up 20:20 - 20:30
e) Závod 1 – star ve 20:30 dělka zavodu je 50km
f) Warm Up 5min
Závod 2 – délka 50km

2. Hlavní Pravidla
a) Povoleny jsou tyto asistence: spojka, kontrola trakce(low) ,ABS .
b) Délka obou závodů závodu 50km.
c) Opotřebení pneumatik a spotřeba paliva je 1x.
d) Mechanické poruchy jsou zapnuté
e) Účinnost poškození je 50%.
f) PF je vypnuté.



3. Druhy Penalizací
1. Připočtené k výsledku závodu
+10 s
+25 s
Diskvalifikace (DQ)
2. Do dalšího závodu
Průjezd boxy v dalším závodě
Start z boxů v dalším závodě
Posunutí na startu v dalším závodě o 5 míst
Posunutí na startu v dalším závodě o 10 míst
Sosunutí na startu v dalším závodě o 15 míst
Stop v dalším závodě
Stop v dalších 3 závodech
Stop do konce sezony
3. Udělené rFactorem – VŽDY PLATNÉ!!!


4. penalizace po závodě, udělené komisí může být udělena za:
Předčasný start = + 10s k výsledku závodu
Nepovoleným způsobem zabránění předjetí (úmyslné blokování)Povoleno pouze 2x změnit směr ! = +25s (1x), +5 míst na startu (2x), +10 míst na startu (3x), +15 míst na startu (4-5x), start z boxů(5 – více krát)
Opakované zkracování tratě se bude řešit komisí! Pokud pilot zkrácením tratě předjede soupeře je povinen získanou pozici vrátit zpět, v případě že získá jinou výhodu je jezdec povinen ubrat plyn na dobu 3s = průjezd boxy (1x), start z boxů (2-4x), diskvalifikace (5 a více krát).
za blokování o kolo rychleji jedoucího vozu = Průjezd boxy(1x), start z boxů (2-4x), diskvalifikace (5 a více krát).
způsobení kolize (obvykle pilot vzadu) = dle závažnosti a rozsahu způsobené kolize.


5.
Každý pilot má právo podat písemný protest, kdy podle jeho názoru došlo k porušení pravidel jistého jezdce, do 24 hodin od skončení závodu.
Finální trest se udělí podle větší shodě navrhovaném trestu.
Protest proti vynesení rozsudku trestu je nemožný.
Obhájce má právo pouze obhajovat svou nevinnu v průběhu trestného řízení.

6. Kvalifikace
a) Kvalifikace se jede 15 minut (5min rezerva na dojetí časů po vypršení limitu)
b) Každý pilot má k dispozici neomezený počet kol v kvalifikaci.
c) Jezdec který jede rychlé kolo má absolutní přednost.
d) V případě, že dva a více jezdců jedou poblíž sebe a oba jedou ostré kolo, je to stejné jako v závodě. I když je jezdec vzadu rychlejší, jezdec ve předu mu nemusí uhýbat, platí však stejná pravidla jako v závodě (blokování atd)

7. Závod
a) Po ukončení zahřívacího kola (WarmUp) má pilot padesát vteřin na to, aby se postavil na startovní rošt. Pokud tak neučiní, bude automaticky startovat z boxů.
b) Po 50 vteřinách vozy vyjíždějí do zahřívacího kola.
c) V zaváděcím kolech buďte extrémně opatrní.
d) Po projetí cílovou čárou v posledním kole následuje čestné kolečko. Každý pilot toto musí absolvovat, NESMÍ zmáčknout ESC. Po odjetí čestného kolečka všichni zajedou do boxů a zastaví ve svém boxu.


8. Další pravidla
a) Týmová režie je povolena.
b) Pro klasifikaci je nutné odjet alespoň 85% závodu (počítá se počet dokončených kol, zaokrouhluje se (84,5% a výš se zaokrouhlí na 85%, vše pod 84,5% se zaokrouhluje dolů)
c) Při nájezdu do zatáčky platí přednost jezdce jedoucího vpředu (avšak ten nesmí zavřít zatáčku)
d) V případě, že se jezdec jedoucí vzadu dostane alespoň na částečnou úroveň jezdce jedoucího vepředu (kdy přední kola zadního jezdce jsou na úrovni zadních kol předního jezdce), nesmí vepředu jedoucí jezdec zavřít vnitřní ani vnější zatáčku.
e) Při volném tréninku je chat povolen, při warm up také.
g) Při kvalifikaci a závodu platí NO CHAT. Při porušení bude následovat penalizace (dle okolností). Neberou se žádné ohledy. To znamená, že vůbec nic nepsat. Pokud uděláte chybu na začátku závodu nebo v pokročilé fázi zahřívacího kola, máte smůlu, restart nebude i když si napíšete, akorát vám to přitíží.
h) Pravidla mohou být podle potřeby upravována, doplňována, přidávána či mazána. Jezdci jsou na změny upozornění přes novinku na hlavní stránce.
ch) Změna týmu je možná pouze jednou během sezony. Body jezdci zůstanou, avšak body do poháru konstruktérů se nepřesouvají.