Detroit
Přidal/a Michal Hemmer dne January 25 2012 17:00:30
Dnes ve 20:00 začítá kvalifikace prvního závodu zimní sezony . doufám že se nás sejde hodne a skvěle si zajezdíme . více v novince

Novinka

Ulice Detroit, Michigan hostil Formula One Racing, a později KOŠÍK Racing, mezi 1982 a 1991 období. Samozřejmě byl zřízen u Renaissance Center a Cobo Arena , patří rovněž malá část dálnice M-1 , známý také jako Woodward Avenue.

Vytvořené z velké části ve snaze zlepšit mezinárodní obraz města, závod znamenal, že Spojené státy budou hostit bezprecedentní tři Grand Prix v roce 1982 období . (Další dva americké závody, Long Beach a Las Vegas , byl také přidán do rozpisu pro podobné účely.) Zahajovací Detroit Grand Prix viděl, John Watson tvrdí, vítězství po startu na 17. místě, což je nejnižší startovní pozice pro případné vítěze závodu na městský okruh. (Watson by se zlomil jeho vlastní rekord v Long Beach v příštím roce tím, že vyhraje od 22. místo).

Úzká trať vedla velké množství aut odchodu do důchodu v průběhu závodu při styku s betonovými zdmi. Ve svých letech v F1 plánu, nejméně polovina pole odešel v každém závodě. 1984 závod svázaný F1 silnici traťový rekord tím, že uvádí 20 řidičů, které se nepodařilo dokončit, případně nastavení rekord, když byl jeden diskvalifikován finišer o několik měsíců později.

Spouštění v roce 1984, SCCA Trans-Am držel podporu závod o víkendu Grand Prix. Motor City 100 byl často považován [ kdo? ] jako nejdůležitější událost Trans Am plánu.

V roce 1985 , Detroit se stal jediným místem na americké F1 plánu. To také se stalo trati, která Ayrton Senna měl velký úspěch u, vyhrál pole position v roce 1985 a pak vyhrál tři závody rovnou 1986 - 1988.

Trať byla jen mírně obdržel ovladače (nelíbilo především Alain Prost a Nelson Piquet , Piquet obecně disliked městské okruhy) a to byl odstraněn z plánu v roce 1989, kdy formule jedna se rozhodla závod v Phoenixu . Detroit, místo toho získal KOŠÍK závod , nahrazovat okruhu v ulicích Miami na programu.

Tři KOŠÍK závody se konaly na trati. Emerson Fittipaldi získal první a poslední závody a Michael Andretti vyhrál druhý závod, Andretti také získal pole position pro každý závod Detroit. Posledním závodě uváděný neobvyklý nedostatek opotřebení jako téměř ze 3 / 4 jezdci.

Závod byl ekonomicky životaschopné pro město, a tak místo byl změněn na dočasný kurz na Belle Isle v roce 1992 období. Tato událost trvala do roku 2001 jako KOŠÍK událost a byl stručně oživen v roce 2007 a ​​2008 American Le Mans Series a IndyCar Series období.

zdroj Wikipedie(EN).