Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
F1: Penalizace z Hockenheimu
F1 A
Rudo Pohančeník - +20 pozic na startu za kolizi s Vojtou Wittkem v zahřívacím kole.
Denis Kudera - +20 pozic za sestřelení Andreje Borotovského v zahřívacím kole.
Zdeněk Vyhlídal - průjezd boxy za přejetí boxové čáry a sestřelení Rudy Pohančeníka.
Petr Zoubek - průjezd boxy za jednu kolizi a jedno předjetí soupeře čtyřmi koly mimo trať.
Marek Vons - +15 sekund k výslednému času (=ztráta 8 bodů) za 2 kolize a nebezpečné vrácení na trať v poslední zatáčce před Jana Vencla, který se mu tak tak vyhl.
Pavel Jiránek - Diskvalifikace ze závodu (=ztráta 15 bodů) za 4 kolize a předjetí Petra Zoubka čtyřmi koly mimo trať (navíc velmi agresivním manévrem).
F1 B
Lukáš Karlík - Průjezd boxy za velmi optimistický manévr v první zatáčce hned po startu, kdy tam vletěl ze vnitřku a tím přímo vjel do cesty Romanovi Šmídovi.
Robert Ballo - +20 pozic za přejetí boxové čáry.
Tomáš Kučera - průjezd boxy za dvojnásobné přejetí boxové čáry.
Závěrem bych chtěl dodat, že za kolizi se považuje náraz do soupeře, kdy jsou rozdíly v rychlostech těsně před nárazem více než 20 km/h. Sestřelení je totéž, jen to platí pro mnohem vyšší rychlost. Co se týče závodu skupiny B, bylo tam hodně vselo po T1, nicméně tuto kolizi fakticky nikdo nezavinil úmyslně, navíc se přihlíželo i k velkým lagům na servru.
dobre, takze pan velky admin viskot. Ziadam o upresnenie za co mam penalizaciu. Ziadne pravidla som neporusil takze mi to vysvetli, inak ziadam o zrusenie mojho nezmyselneho trestu. A v ktorom kole som sa nebezbecne vratil? Vedomy som si jedine kontaktu s venclom, ale ziadnu vyhodu som neziskal = ziadne porusenie pravidiel, tak tu laskavo teraz nedopisuj pod clanok nove pravidla a chcem vediet ktora bola ta druha kolizia. Mne si povedal ze myslim na seba, no pozrime sa na tabulku- Viskot 188, ostatni az 91...absolutny nesuhlas s trestom, kedze v pravidlach som nenasiel nic co by som porusil. A ten naraz s venclom ak bol nejaky hrozostrasny tak som asi debil uz...vsak take kontakty sa tu deju v kazdych pretekoch
To je pěkné marku ale jsou tu 2 ALE.... 1 ALE - Nezlob se na mě ale 2 kontakty při kterých došlo k poškození 2 zavěšení se nezobrazí jen tak náhodou... 2 ALE - Při tvém roztočení v poslední zatáčce ses tak vrátil na trat že jsem měl co dělat abych se vyhl...
Lukas a to ze si mi v prvom kole pri vracani sa na trat poskodil prave zavesenie a cely pravy bok je v pohode ??? Vyzeralo to na lag ale ako sa hovori,kazdy ma mat svoje auto pod kontrolou...
Ten trest je naopak velice mírný, původně se uvažovalo o DQ, vzhledem k tomu že jsi Zoubkovi zničil zavěšení a tím i závod. máš to mírný jen proto, že Jiránek se přohřešil mnohem více (respektive víckrát). Navíc to vrácení na trať, kdy kolem tebe projel čenda a tak tak se ti vyhl, už za to se automaticky dává průjezd boxy, tak buď rád, že jsi ztratil jen 8 bodů a nemáš nic do dalšího závodu. Možná, že příště již nebudu tak tolerantní.
no vitazstvo som nevidel aby tu zobrali niekomu, toto mi pripada tak, aby mal cenda vitazstvo pre seba. Navyse pri mojich hodinach som sa nevracal na trat, pretoze som na nej stale bol myslim (musim pozriet replay zase), a zoubek si za nehodu moze sam, vysvetli mi ako som sa asi tak mohol vyhnut, nasiel proste na obrubnik a ho to otocilo tak co mi tu kecas! ma uz seres, v diskusii som o tom napisal dobry sloh, aj videa su tam. Ziadne pravidla neboli porusene tym padom nemam za co dostat trest!
Ano Zoubek si za nehodu může sám, ale hodně mu k tomu dopomohlo poničené zavěšení. Ostatně tak jak u mě, taky mi někdo poškodil zavěšení hned v prvním kole a to se odrazilo v celém závodě.
Já bych zavedl to samý, co je v reálné F1. Vždy by se vybral jeden jezdec, který by společně s "FIA" rozhodoval o výši trestu. Rovněž souhlasím se zavedením "práva k odvolání" (při trestech horších než průjezd), při kterém by se jednoduše dalo hlasování třeba v diskuzi a o trestu by tak rozhodovalo víc lidí. Tím se pak vyhne ovlivnění ze strany psychicky slabších jezdců, kteří si stěžují, ale sami jezdí, jak kdyby na farmě jezdili s hnojem. Mám tu averzi vůči dvou konkrétním jezdcům. Nejvíc mě ale zarazí, když si pak takový jezdec ještě stěžuje!! na jiné... Dospělé chování se nedá čekat nikdy od všech, nemluvím o chování na trati, ale o přístupu, co jsem zmínil výše...
15s = stop do zavodu? :D to asi tazko, 15s neni ani prejazd boxami :D. Zoubek si aj za prvy kontakt moze sam, keby do mna nenarazil a nezobral si poziciu bolo by to inak ale samozrejme on za to trest predsa nemoze dostat :)
Hejna: To už tady bylo loni a nesetkalo se to s moc velkým úspěchem. Především proto, že málokdo do této problematiky vidí dostatečně, a potom je tu druhýá a horší problém a to je nejistá objektivita. Ne každý se řídí pouze fakty a rozumem. City musí jít u tohoto vždy stranou a proto si myslím, že tohle by měli řešit pouze zodpovědní lidi.