 |
Přihlášení |
 |
 |
Team Speak |
 |
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
|
1. | L. Pohančeník | 215 |
2. | M. Pálfi | 130 |
3. | P. Cink | 88 |
4. | P. Jiránek | 84 |
5. | L. Viskot | 54 |
6. | J. Valeček | 50 |
7. | A. Gacík | 41 |
8. | V. Maliár | 32 |
9. | J. Kurtiš | 32 |
10. | J. Boško | 24 |
|
1. | L.Viskot | 116 |
2. | V.Schenel | 115 |
3. | A.Gacík | 83 |
4. | J.Boško | 66 |
5. | P.Cink | 58 |
6. | M.Dlužík | 57 |
7. | A.Buchta | 57 |
8. | K.Jahna | 44 |
9. | R.Hanousek | 40 |
10. | M.Petříček | 39 |
|
1. | L.Pohančeník | 158 |
2. | R.Šindelka | 123 |
3. | R.Hanoušek | 71 |
4. | M.Hemmer | 70 |
5. | M.Palfi | 62 |
6. | P.Jiránek | 61 |
7. | M.Vons | 60 |
8. | P.Králiček | 52 |
9. | M.Dlužík | 41 |
10. | O.Brhel | 36 |
|
 |
návštěvnost |
 |
|
 |
F1 A - Pravidla |
 |
Jezdec je povinen:
- Před vstupem do hry vypnout VŠECHNY programy, které zpomalují výkon pc a netu (ICQ, torrent a pod).
- Vstoupit na servr pouze se svým jménem. V diskuzi a na fóru je povoleno psát i pod přezdívkou.
- Omluvit se ze závodu nejpozději 2 hodinu před jeho začátkem (do 18:00). Pokud se jezdec neomluví, bude nahrazen jiným zájemcem o vstup do ligy, a stane se z něj náhradník.
Pravidla:
1. Schéma závodního víkendu
a) Závodním dnem je Neděle
b) Trénink: do 19:30
c) 1. část kvalifikace: 19:30 – 19:40 (10 minut, neplatí zde Parc Ferme))
d) 2. část kvalifikace: 19:40 – 19:55 (Nastupuje prvních 10 z Q1, 10 minut + časová rezerva, zde platí parc ferme na pneumatiky a nastavení auta, palivo je možné doplnit)
e) Warmup: 19:55 – 20:00 (orientačně, do 20:00 maximálně, čili warmup může být kratší než 5 minut)
f) Start: 20:00 (orientačně, pokud možno co nejdříve)
2. Nastavení serveru
a) Povoleny jsou pouze asistence: automatické řazení, spojka, kontrola trakce a ABS. Každý si může tyto jednotlivé asistenty upravit podle svého stylu.
b) Délka závodu v hlavní sezoně je 75% s limitem 1,5 hodiny
c) Opotřebení pneumatik a spotřeba je normální
d) Mechanické poruchy jsou zapnuté
e) Počasí je náhodné, může se libovolně měnit i několikrát během závodu
3. Penalizace
a) Může být udělena za:
- nepovoleným způsobem zabránění předjetí
- opakované zkracování tratě, přehnané výjezdy ze zatáček. Pokud jezdec zkrácením tratě předjede soupeře, musí ho pustit zpět! Jestliže tak neučiní, bude to řešit komise. Platí také na široké vyjíždění ze zatáček.
- blokování, popřípadě způsobení kolize s vozem o kolo vpřed (blokováním se rozumí zkřížení cesty rychlejšímu vozidlu)
- předjetí jezdce do prvních 2 zatáček po nepovoleném předjetí všemi koly mimo trať a následném nepuštění zpět
- způsobení kolize (obvykle jezdec vzadu, kolize řeší komise na základě replaye, jezdec jedoucí vepředu má přednost, ale nesmí vytlačit jezdce za sebou z dráhy)
- ohrožení nebo omezení jezdců na trati při návratu na trať (jezdec, který je mimo trať všemi 4 koly za bílou čárou nesmí při návratu na trať omezit nebo ohrozit jezdce jedoucí na trati, ti mají absolutní přednost)
- jízdu s neovladatelným vozem (jezdec není schopen udržet auto tak aby jelo rovně)
- změnění několikrát za sebou směr jízdy na rovince pro jezdce vepředu (povoleno maximálně 2 krát), přitom se ale nesmí vrátit do stopy jezdce jedoucího za ním a ani ho blokovat.
- psaní během kvalifikace a závodu. Jediní, kteří smí něco napsat (např. v případě nutnosti restartu) jsou členové sportovní komise, kteří sledují, jestli vše probíhá podle plánu. Pokud se stane nějaká mimořádná situace, můžou admini rozdat instrukce (např pro jezdce na první pozici), a ti mohou příkaz potvrdit chatem. Jinak ale jezdci nesmí psát vůbec nic během kvalifikace ani závodu.
- přejetí boxové čáry při výjezdu z boxů (přejetí se počítá od okamžiku, kdy kolo protne hranici čáry a závodní dráhy, takže když pouze vjedete na čáru, nic se neděje)
- nevhodnou jízdu v boxech. Pokud jezdec vjede někomu v boxové uličce do cesty a způsobí tím kolizi, je ve všech případech považován za viníka (jezdec vepředu).
- Získáním časové výhody zkrácením tratě nebo příliš širokého výjezdu ze zatáčky. Trať je ohraničena dvěma nejbližšími bílími čarami.
- Jakékoliv vulgární projevy na serveru, nevhodné pro komunikaci ve společnosti, a to ani vůči vlastní osobě (v případě konkrétních pojmů se můžete obrátit na adminy) - dle množství a závažnosti od pozic na startu po vyloučení z ligy
- Nelegální předjetí jezdce, který byl tímto jezdcem časově poškozen vzájemnou kolizí (jezdec jedoucí vepředu, musí nechat druhému jezdci tolik prostoru, aby nevyjel na trávu a aby mu 4 kola zůstala na trati)
- Všechny incidenty, které se týkají dvou jezdců, budou řešeny výhradně po podání protestu
b) Tresty (pouze pevně stanovené):
1) přejetí boxové čáry: dle počtu přejetí (první trest je vždy preferovanější, závisí však na vlastnostech tratě)
- +10 míst na startu (1 krát, vždy se volí časově kratší trest)
- průjezd boxy (2 krát, vždy se volí časově delší trest)
- start z boxů (3 krát, vždy se volí časově delší trest)
- start z boxů + průjezd boxy (4 a více krát)
2) chat v kvalifikaci nebo v závodě
- průjezd boxy (1 – 2 krát)
- Start z boxů (3 – 5 krát)
- Zákaz startu v následujícím závodě (6 a více krát)
- Vyloučení z ligy (při extrémech a nevhodném slovníku)
3) změna směru jezdce vepředu více než 1 krát na jedné rovince.
- +10 pozic na startu v dalším závodě (2-3 krát změna směru) – +20 pozic na startu v dalším závodě (4 krát změna směru) – průjezd boxy v dalším závodě (5 a více krát změna směru)
4) Nedokončení čestného kolečka
- +5 pozice na startu v dalším závodě
5) neposlání tiskového vyjádření do 72 hodin - +10 pozic na startu
6) úmyslné sestřelení soupeře v kvalifikaci
- Start z boxů (v případě lehčího provinění)
- Stop v závodě (v extrémních případech)
7) úmyslné sestřelení soupeře v závodě
- v lehčích případech zákaz startu v následujícím závodě
- vyloučení z ligy v extrémních případech
c) Tresty, které se mohou navrhnout (a zároveň se nejedná o situaci z bodu 3.b):
1. Posun o 5 pozic na startu v dalším závodě
2. Posun o 10 pozic na startu v dalším závodě
3. Posun o 20 pozic na startu v dalším závodě
4. Průjezd boxovou uličkou do 3 kol v příštím závodě od startu nebo 15 sekund k celkovému času v daném závodě
5. Posun o 20 pozic na startu + průjezd boxy nebo Stop@Go nebo +30 sekund k celkovému času v daném závodě
6. Start z boxů
7. Start z boxů + průjezd boxy
8. Zákaz startu v následujícím závodě nebo Diskvalifikace z daného závodu (pouze, pokud se jezdec umístil v TOP 3)
9. Zákaz startu v následujícím závodě a poté průjezd boxy v dalším účastněném závodě.
10. Zákaz startu v následujícím závodě a poté start z boxů v dalším účastněném závodě.
11. Zákaz startu ve dvou následujících závodech
12. Vyloučení ze série
4. Komise, tresty a trestní řízení
a) Komisi tvoří admini dané série. V případě, že se řeší kontrovérzní prohřešek, může hlavní admin požádat o spolupráci adminy z jiných divizí.
b) Proti trestu se lze odvolat do 2 dnů od jeho oznámení. Odvolat se lze proti příčině penalizaci, proti její výši, nebo proti obojímu. V případě, že se jezdec odvolá, bude penalizaci zkoumat a hodnotit Lukáš Viskot. Výsledek je konečný, a již se proti němu odvolat nelze.
- V případě neúčasti jezdce v následujícím závodě se trest posouvá tak dlouho, dokud není splněn. Nicméně, pokud se jezdec dostaví na servr a spadne mu hra nebo spojení, než stihne trest odjet, trest se považuje za odjetý. Musí však prokazatelně dojít k nezaviněnému odpojení během jízdy. Pokud někdo zastaví a ukončí působení v závodě, trest se posouvá na další závod.
- Rozsudky budou vyneseny do příštího závodu. Jezdci o nich budou seznámeni přes novinku na hlavní stránce.
5. Kvalifikace
a) Jezdec který jede rychlé kolo má absolutní přednost
b) V případě, že dva a více jezdců jedou poblíž sebe a oba jedou ostré kolo, je to stejné jako v závodě. I když je jezdec vzadu rychlejší, jezdec ve předu mu nemusí uhýbat, platí však stejná pravidla jako v závodě (blokování atd)
c) Každý jezdec má k dispozici neomezený počet kol v kvalifikaci. Obě části Kvalifikace trvají 10 minut.
d) V první části kvalifikace neplatí pravidlo Parc Ferme. Veškerá nastavení jdou tedy změnit.
e) V druhé části kvalifikace je zapnuto Parc Ferme na nastavení vozu. Jezdci budou moci manipulovat s velikostí chladiče motoru, bržděním motoru, boostem, rozložením brzd, tlakem v brzdách, velikostí předního křídla a palivem.
f) Po dokončení ostrého kola nemusí jezdec objíždět celé kolo do boxů. Může zastavit na bezpečném místě a zmáčknout ESC.
6. Zaváděcí kolo
a) Po skončení Warm Upu má jezdec třicet sekund na to, aby se postavil na startovní rošt. Pokud tak neučiní, bude automaticky startovat z boxů.
b) Po 30 sekundách začne zahřívací kolo. V první polovině zahřívacího kola může být závod restartován (např. pokud se jezdec nestihl dostat na startovní rošt, či došlo ke kolizi jezdců). Toto je jediný případ, kdy si může o restart požádat sám jezdec. Pokud k nějakému incidentu dojde v druhé polovině zahřívacího kola, jezdec si již o restart požádat nesmí, a jeli poškození jeho auta vážnějšího rázu, zmáčkne ESC a připraví se na start z boxů.
c) Po dokončení zahřívacího kola se jezdec musí postavit na své místo na roštu označené červeným obdélníkem a předníma kolama stát před žlutou čářou.
d) Po zařazení posledního jezdce se za chvíli začnou rozsvěcovat světla a po jejich zhasnutí bude závod odstartován.
e) Nikdo nesmí během zahřívacího kola zastavit dříve než na cílové rovince (zde potom může zastavit z důvodu zahřátí pneumatik hned na začátku cílovky, nemusí zastavit až na svém místě).
f) V zaváděcím kole je přísně zakázáno předjíždění. Pokud však jezdec udělá chybu a propadne se, může se na svou pozici opatrně vrátit v průběhu zahřívacího kola.
g) Jezdci jsou povini mezi sebou dodržovat bezpečné odstupy (cca 50 metrů) a reagovat na změnu rychlosti jezdce před sebou (to znamená tuto vzdálenost se snažit udržet, nejet příliš rychle ani pomalu. Je zakázáno jezdit příliš pomalu a tím zdržovat ostatní jezdce.
7. Závod
a) Závod je odstartován zhasnutím červených světel
b) Pokud se jezdec jedoucí o kolo zpět dostane před jezdce jedoucího o kolo vpřed (předjetím, či chybou jezdce o kolo vpřed), nemusí ho znovu pouštět před sebe a může s ním bojovat. Pokud se mu však nepodaří odjet, zanedlouho znovu uvidí modré vlajky a musí ho zpět pustit.
c) Závod je možné restartovat POUZE V PŘÍPADĚ, že v první zatáčce došlo k hromadné kolizi, která se dotkne alespoň 50% jezdců. Restart vyhlašují pouze admini, kteří pečlivě sledují průběh první zatáčky.
d) Start z boxů je možný až po změně barvy semaforu z červené na zelenou. K tomu dojde, jakmile vedoucí jezdec závodu protne hranici prvního sektoru okruhu. V případě přejetí boxové čáry při červeném světle je automatická diskvalifikace (černá vlajka).
e) Je povinná alespoň 1 zastávka v boxech.
f) Po skončení závodu musí každý jezdec odkroužit „čestné kolečko“ (dojet do boxů). Pokud se tak nestane, dostane jezdec do dalšího závodu pevně stanovenou penalizaci +5 pozic na startovním roštu.
g) Bodování je podle reálných pravidel pro rok 2012 (25, 18, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2, 1), v případě, že vítěz závodu dokončí závod s méně než 75% odjetých kol, se udělují poloviční body
h) Pokud je závod restartován, trvá asi 50 sekund, než se server zesynchronizuje a jsou vidět všichni jezdci. Proto VŠICHNI ZŮSTANOU STÁT NA MÍSTĚ, DOKUD NEUVIDÍ OSTATNÍ. Teprve potom je povoleno vyjet do zaváděcího kola.
i) Závod bude zastaven v okamžiku, kdy na trati zůstane méně než 4 jezdci. Poslední započítané kolo v závodě bude to, které dokončili alespoň 4 jezdci.
8. Další pravidla
a) Týmová režie je povolena (tím se myslí přímé puštění týmového kolegy před sebe)
b) Pro klasifikaci je nutné odjet alespoň 90% počtu kol vítěze závodu (počítá se počet dokončených kol, nezaokrouhluje se (vše pod 90% se nepočítá).
c) Při nájezdu do zatáčky platí přednost jezdce jedoucího vpředu (avšak ten nesmí zavřít zatáčku)
d) V případě, že se jezdec jedoucí vzadu dostane alespoň na částečnou úroveň jezdce jedoucího vepředu (kdy přední kola zadního jezdce jsou na úrovni zadních kol předního jezdce), nesmí vepředu jedoucí jezdec zavřít vnitřní ani vnější zatáčku.
e) Je zakázáno přejíždět boxovou čáru na výjezdu z boxů. Vjezd do boxů může být libovolný.
f) Při volném tréninku je chat povolen, při warm up také.
g) Při kvalifikaci a závodu platí NO CHAT. Při porušení bude následovat penalizace přidaných pozic na startu až stopkou v příštím závodě (dle okolností). Neberou se žádné ohledy. To znamená, že vůbec nic nepsat. Pokud uděláte chybu na začátku závodu nebo v pokročilé fázi zahřívacího kola, máte smůlu, restart nebude i když si napíšete, akorát vám to přitíží.
h)První 3 jezdci musí do 72 hodin od skončení závodu poslat písemné vyjádření k závodu. V případě, že tak jezdec neučiní, dostane do dalšího závodu penalizaci +10 míst na startu.
ch) Změna týmu je možná během sezony. Body jezdci zůstanou, avšak body do poháru konstruktérů se nepřesouvají.
i) Je zakázáno používat pluginy, které zvyšují výkon vozidla nebo pozitivně ovlivňují grip. Toto bude považováno za podvod a v takovém případě následuje nekompromisní vyloučení ze série.
j) Pravidla mohou být podle potřeby upravována, doplňována, přidávána či mazána. Jezdci jsou na změny upozornění přes novinku na hlavní stránce. |
|
 | |  |
 |
Komentáře |
 |
#1 |
dne October 02 2018 03:36:32
|
|
 |
Přidat komentář |
 |
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
|
|
 |
Hodnocení |
 |
Pro hodnocení musíte být registrovaný.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Zatím nikdo nehodnotil.
|
|
|
 |
Servery |
 |
 |
Shoutbox |
|
 |
|