Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
F1: Informace o VC Velké Británie
Silverstone je legendární trať s velmi bohatou historií. Jela se zde vůbec 1. VC světového šampionátu (1950).Během 60 let byl několikrát přebudován, naposlet letos. Byl značně prodloužen a to se dotkne snížení počtu kol závodu, z 30 na 26 v divizi A a z 20 na 17 v divizi B.
Silerstone je jedna z nejhrbolatějších tratí. Především nájezd na novou pasáž je hodně nechutný, nebýt toho hrbu v zatáčce, jistě by se dala projet naplno. Je proto nutné zaměřit nastavení vozu především na stabilitu. Proto doporučuju přesunout hmotnost úplně napředek, auto potom bude stabilnější a bude taky lépe zatáčet. Je také nutno zvednout dorazy a světlou výšku. Silvertone je vysokorychlostní trať, nicméně nová sekce vyžaduje mnohem vyšší přítlak než zde byl v minulých letech. Doporučuju zadní křídlo na maximum a přední doladit dle potřeby. Já mám vepředu 37. Jako kompenzace za ztracenou rychlost na rovinkách je nutné správně poštelovat převodovku, především poslední převody by měli být hodně krátké.
Tohle kolo má hodnotu 1:33.6
Trať nabízí spoustu vysokorychlostních zatáček, je tak trochu podobná Malajsii nebo Barceloně. Silverstone je velmi náročný na pneumatiky a do závodu se očekává především střední a tvrdá směs. Dvě nejměkčí jsou zde nesjízdné, jelikož se velmi rychle přehřejí. Očekává se zde jedna zastávka v boxech.
Na závěr omezení zkracování a protahování zatáček: Tolerováno nebude časté vyjíždění z první zatáčky, a potom ještě z poslední zatáčky v nové sekci Arena (to je ta, která se dá projet naplno, na videu čas 1:11). Zbytek si můžete projíždět jak chcete vzhledem k tomu, že jsou zde na mnoha místech retardéry, přes které opravdu nedoporučuju přejíždět.
Nakonec jeden technický problém tratě: Asi jste si všimli, že na videu není můj McLaren, nýbrž Force India. Na okruhu jsou vadně udělané boxy, které vyfasoval tým McLaren. Jsou bez podlahy, to znamená, že McLareny z nich nemůžou vyjet. Proto všichni jezdci z týmu McLaren, kteří do závodu nastoupí, budou muset jet trénink a kvalifikaci za jiný tým. Do závodu si potom vezmou svoje auta, protože místo pro zastávku už je v pořádku. Jediný problém je, že McLareny si nemůžou dovolit start z boxů, takže všechny jezdce McLarenu varuju, aby si dávali extrémní pozor na zahřívací kolo. O tom, za co pojedou jezdci McLarenu v trénincích a kvalifikace se rozhodne až podle toho, kdo bude chybět na servu.