Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
F1: Penalizace z Hockenheimu
F1





F1 A

Rudo Pohančeník - +20 pozic na startu za kolizi s Vojtou Wittkem v zahřívacím kole.
Denis Kudera - +20 pozic za sestřelení Andreje Borotovského v zahřívacím kole.
Zdeněk Vyhlídal - průjezd boxy za přejetí boxové čáry a sestřelení Rudy Pohančeníka.
Petr Zoubek - průjezd boxy za jednu kolizi a jedno předjetí soupeře čtyřmi koly mimo trať.
Marek Vons - +15 sekund k výslednému času (=ztráta 8 bodů) za 2 kolize a nebezpečné vrácení na trať v poslední zatáčce před Jana Vencla, který se mu tak tak vyhl.
Pavel Jiránek - Diskvalifikace ze závodu (=ztráta 15 bodů) za 4 kolize a předjetí Petra Zoubka čtyřmi koly mimo trať (navíc velmi agresivním manévrem).



F1 B

Lukáš Karlík - Průjezd boxy za velmi optimistický manévr v první zatáčce hned po startu, kdy tam vletěl ze vnitřku a tím přímo vjel do cesty Romanovi Šmídovi.
Robert Ballo - +20 pozic za přejetí boxové čáry.
Tomáš Kučera - průjezd boxy za dvojnásobné přejetí boxové čáry.



Závěrem bych chtěl dodat, že za kolizi se považuje náraz do soupeře, kdy jsou rozdíly v rychlostech těsně před nárazem více než 20 km/h. Sestřelení je totéž, jen to platí pro mnohem vyšší rychlost. Co se týče závodu skupiny B, bylo tam hodně vselo po T1, nicméně tuto kolizi fakticky nikdo nezavinil úmyslně, navíc se přihlíželo i k velkým lagům na servru.
Komentáře
#11 | Lukas Viskot dne July 30 2010 22:08:54
Vons: Pokud by ses naučil číst, tak Zoubek za ten kontakt a ještě předjetí mimo trať penalizaci dostal. Má však tu smůlu, že sem mu to nemohl sebrat z Hockenheimu, ale dostane to do dalšího závodu, což je pro něj ta horší varianta.
#12 | Marek Hejna dne July 30 2010 22:11:31
[22:07:50] Marek ...: No Lukáši, nezlob se na mě, ale jestli jsi nabořil do někoho a poškodil mu auto, byť ty jsi byl poškozený někým jiným, tak jsi zůstal na trati s neříditelným autem=provinění proti pravidlům a zkažení závodu jinému jezdci. Jinak to, co udělal Vons, to otočení, je to stejný, co minulý rok na Silverstone udělals mně, otočil ses, já do tebe najel, protože ses začal otáčet, ale argumentoval jsi, že jsi byl stále na trati, přitom mně skončil závod. Jooo šéfe všem stejným metrem =)) ... nemůžu si pomoct, ale na chlup stejná situace..
Jinak zoubek je dítě, co brečelo už i v F1-lize a půlka pole z toho měla prdel, ale co už, lidi se nemění, někteří se zaseknou v pubertě... jinak nesetkalo se to s úspěchem, ale to se nedá říct ani o tomto systému.. já svůj prohřešek před pár závody přijal, přijal bych i větší trest, protože to byla jednoznačně moje chyba a nemyslím si, že by se ti piloti tady tak hájili, kdyby neměli aspon trochu čistý svědomí...
#13 | Lukas Viskot dne July 30 2010 22:27:01
Za prvé - neřiditelné auto je až tehdy, když nejseš schopnej jet naplný plyn a uzdržet ho rovně, s čímž jsem neměl problém. Zas tak strašné to nebylo, ale mělo to velkej vliv v zatáčkách, kdy to bylo dost divoký. Za druhý, loni sem to tu ještě nešéfoval já, nýbrž Vláďa Zemánek, a já navíc uhýbal z ideální stopy, tudíš jiná situace. Nehledě na to, že tam byla žlutá vlajka. A žlutá vlajka, ta se neukecá nikdy.
#14 | Marek Hejna dne July 30 2010 22:36:01
ano, ale měl by jsi zůstat stát, ne mi vjet do stopy, at je vlajka třeba pruhovaná. ale to se tu teď neřeší, jen šlo o stejnou situaci, at chceš nebo ne, a obhajoval jsi v ní svoji nevinnost. Jinak já neřešil tvé auto, ale "Rudo Pohancenik: Lukas a to ze si mi v prvom kole pri vracani sa na trat poskodil prave zavesenie a cely pravy bok je v pohode ??? "
#15 | Rudo Pohancenik dne July 30 2010 23:02:42
Ano,to ze sa Marek nebezpecne vratil pred vencla a bolo to BEZ kontaktu zato mu trest das....ale zato ze ked sa vratis natrat ty a je to aj s kontaktom voci mojmu autu (viz. prve kolo) zato si trest nedas ?!
#16 | Marek Vons dne July 30 2010 23:07:47
vsak ked tu vidiet nejaky trest pre admina tak to je snad sviatok pre nas ostatnich...kto vie ci by viskot dostal trest z kanady keby som si nepozrel replay..jemu vsak vitazstvo zobrane byt nemohlo. Za to ked konecne vyhram ja, hned mi musi byt zobrate, aby vencl mal svoje "zasluzene" vitazstvo, tot moj nazor. Navyse cely zavod som bol rychlejsi ako prva stvorka. Fakt, ak mi tu nenapises ake pravidla som porusil tak moje protesty budu pretrvavat :)
#17 | Marek Vons dne July 30 2010 23:16:38
navyse ja som mal tiez poskodene zavesenie od stvrtky zavodu kvoli zoubkovej chybe a nereval som tu ako on a vencl...jazdil som poriadne dokonca uz bez chyby a dosiel si zasluzene pre vitazstvo, ktore mi napokon aj tak bolo odobrane kto vie preco, ked doteraz som tu nikomu nevidel odobrat vitazstvo :\ tak tolerantny by si nemusel byt ani k sebe a ostatnim poprednym ludom ligy. Tu hrate, akoby ten monopost bol z cukru a isiel sa rozpadnut po malom tukanci. Urcite by som radsej zobral prejazd boxami namiesto zobratia vitazstva, aj ked ten prejazd tiez nemam za co dostat si myslim...fakt no, ze som sa tu prvykrat stretol s odobratim winu :) a prave ked som to ja
#18 | Marek Vons dne August 01 2010 10:40:18
tiez nechapem preco viskot nedostal trest za nebezpecne vratenie na trat :) a este k tomu mojmu vracaniu na trat - ako sry, ale vidno tam, ze som schvalne spomalil a cakal kym prejdu ti dvaja, na trati som trcal par centi, no ako chcete uz..
#19 | Lukas Viskot dne August 01 2010 11:57:07
Jaké nebezpečné rácení na trať? Vrátil jsem se v místě, kudyma nikdo nejezdí, mimo ideální stopu. A to bylo hodně daleko od zatáčky, cca 50 metrů. Nikoho sem tím neohrozil, narozdíl od Marka. Každopádně do zatáčky jsem najel v době, kdy jsem už dávno na trati byl. Co se týče Rudy, tam je to hodně diskutabilní, z mého pohledu tam měl docela nechutnej lag a ani se mě nedotkl.
#20 | Lukas Viskot dne August 01 2010 12:05:50
Jinak co se týče těch ostatních penalizací jak psal Andrej, myslím že není třeba to tak hrotit, přeci jen byly to jen menší nárazy, nikoliv sestřelování. U Marka jsem nad DQ uvažoval, avšak to by bylo zase nespravedlivé vůči Jiránkovi, kterej tam toho bordela udělal dvakrát tolik. Navíc u Jiránka a Zoubka se bere v potaz to, že to byly jejich první prohřešky v závodě.
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus