Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
CENA SLEZSKA
Pojede se poblíž polského města Kielce. Na polském okruhu Tor Kielce strávíme 2x13 kol.
Na tomto okruhu jezdí automobily, motorky i motokáry. Okruh byl vystavěn v letech 1976-1977. Slavnostně byl otevřen 26. Června 1977. Okruh obsahuje malou smyčku (tzv. ovál) o délce 1140m, velkou smyčku o délce 4160m, která vede lesem a kryje se s národní silnicí č74. Taky zde je motokárová dráha o délce 880m. Nejdelší rovinka má 450m a trať je široká 10-14m. Výškový rozdíl je cca 60m.
Report-neoficiální ! z 2. závodu:http://report.cafferacing.net/index.php?qualyfile=http%3A%2F%2Freport.cafferacing.net%2Fupload%2F2011_07_20_20_33_58-34SQ.xml&racefile=http%3A%2F%2Freport.cafferacing.net%2Fupload%2F2011_07_20_21_53_46-27SR.xml&cssfile=
Aj ja by som sa chcel ospravedlnit za pripadne stuchance, niekedy som sa tomu nedokazal vyhnut. Dokonca mi v 1. zavode spociatku mizli auta, co bolo pre mna dost nepriemne, kedze som nechcel sposobit nehodu. Co sa tyka druheho zavodu, ten som mal skazeny od 2 zakruty, kde niekto nemal za potrebu brzdit a rozsekal polku startoveho pola. Inak superenie som si v 1. zavode fakt uzil s Michalom, bolo to napinave do posledneho kola :) BTW. Nerozmyslali ste o obracovani poradia len u prvych 8 jazdcov? Lebo mohlo by sa tym predist situaciam, kde bude jazdec ako Bolle vo vedeni a potom sunda polku jazdcov co ho chcu obehnut. Zjavne mu pojem spetne zrkadlo nic nehovori.
to J. Nice:
Promiň to nabrání v 1. kole, snažil jsem se brzdit, ale jak si asi cítil, nevyšlo to. Na volant nejsou prachy a rFactor jsem si nainstaloval teprv ten den a měl jsem naježděno cca 3 hodiny.
Nečekal jsem že ta úroven bude o tolik lepší.
A předem se chci omluvit za 2. zavod- byl tu kámoš a jak jsem podělal to 1. kolo, tak jsem ho nechal řídit. Říkal jsem mu ať dává bacha a nikoho nenabere a on mi po závodě tvrdil že se do ničeho nezapletl v době, kdy jsem byl mimo pokoj(jídlo atd...).
Pro příště už nenechám nikoho sáhnout na řízení a zlepšim tu "agresivní jízdu" - při nejhoršim jakmile uvidim za sebou auto, schodim svoje mimo vozovku :-))
OK jsem rád že si jsi napsal,přesně tak,aby jezdil někdo za tebe,to je dost hardcore.Jak jsem psal není to nic osobního,na příští závod víc potrénuj,zvlášť pokud jedeš na šipkách.Pokud uvolňuješ cestu rychlejším,hlavně nezmatkovat,stačí uhnout mimo závodní stopu a trochu předjet,a to nemusíš zrovna mimo vozovku,to by bylo spíš nebezpečné,hlavně v klidu,ale chce to hlavně trénink.Já jsem tady taky nováček,takže se mám taky co učit
za ty reporty jsem rád že aspoň můžu nečím přispět,je to trošku složitější.Pokud chcete,tak za itcc to můžu dělat já a adminům pro ostatní série to vysvětlím,jak se to dá udělat.Nevýhoda je v tom,že jdou udělat jen neoficiální reporty,pokud někdo dostane penalizaci po závodě,tak už se to tam neobjeví,protože to tahá data ze složky rfactoru.