Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
Hodnocení prvních dvou zavodů
ITCCNeoficialní výsledky :
První závod : 1. Viskot, 2.Niče, 3.Uher, 4. Kostialik, 5. Kudera, 6.Krafek, 7. Ballo, 8. Hemmer, 9. Novotný, 10. Řezníček.
Druhý závod : 1. Viskot, 2. Kudera, 3. Krafek, 4.Ballo, 5.Hemmer, 6. Pokorný, 7.Novotný

Neoficialní Pořadí šampionátu:
1. Viskot 50b
2. Kudera 28b
3. Krafek 23b
4. Niče 18b
-. Ballo 18b
6. Uher 15b
7. Hemmer 14b
8. Kostialik 12b
9. Pokorný 8b
-. Novotný 8b
11. Řezníček 1b

1. Mercedes 65b
2. Lexus 39b
3. Cadillac 28b
4. Honda 22b
5. Chevrolet 18b
6. Audi 8b
7. Mazda 1b

Návrhy:

1. - Vyhození vozů z náhonem na zadní kole místo nich nahrazení nahradnímy vozy Toyota, Mazda, Opel, Vauxhall, Ford, Renalut, Citroen , Volkswagen . Všechny vozy z novou Fyzikou šampionát o začatku. Minimální možnost nastavený vozu pro zamezení rozdílů diky setupům.

2. - Nic neměnit nechat to jak to je a pokračovat dále

3. - Nechat zadokolky ale nově přidat fyziku s větší vyrovnaností

4. - Jiří Novotný: vyházet předokolky a nechat jen zadokolky (poznámka admina ITCC tato verze naruší puvodní myšlenku ITCC)

5. - Navrh je jen na vás pište do komentářů své navrhy jak zlepšit ITCC





Komentáře
#11 | Kudys dne June 23 2011 15:19:57
no já bych to udělal tak, že bych se pohrabal ve fyzice at se to teda vice vyrovna ... začátek ostré sezóny bych dal na SRPEN ... závodní den a čas nechal ... a jinak bych to nechal tak jak to asi je ... rozhodne ty setupy bych nechal tak jak to je
#12 | Lukas Viskot dne June 23 2011 15:39:55
Takže se taky vyjádřím. Dostal jsem na starost kompletní vybalancování fyziky, aby byli rozdíly mezi auty co nejmenší. Pracoval jsem na tom celej týden. Protože nejsem žádný odborník na předokolky a maxima dokážu dosáhnout pouze se zadokolkou, testovalo se vše na bootech, kteří dokáží jezdit pořád stejně, pokud mají volnou trať. Konečný výsledek po osmém updatu je tento: [b]http://race-onlin...ovnani.PNG[/b] (BMW testováno dvakrát, protože tam proběhlo nejvíce změn a původně bylo rychlješí o 1,5 sekundy před zbytkem aut). Nutno dodat, že to bylo ještě před končeným updatem, kdy bylo všem zadokolkám přidáno 5 kg (takže jsou ted ještě o chlup pomalejší). Testovací traťí byl Masarykův okruh. Booti jeli na defaultním setupu. V praxi to znamená, že pokud by byl jednotný setup, jezdili by se velice vyrovnané časy. Jelikož ale každej nastavuje auto jinak, tvoří se větší časové rozdíly. Já osobně dokážu v Brně zajet s jakýmkoliv autem se závodním setupem (hodně paliva) čas pod 2:07. A to předokolky moc nemusím. Další fakt je ten, že na každé trati bude mít výhodu jiné auto. Zadokolky mají výhodu v hmotnosti, takže jsou rychlé na tratích s pomalými vracáky. Naopak mají nejvyšší odpor vzduchu a s jejich maximálkou a zrychlením ve vyšších rychlostech to není tak slavné. Obrovskou nevýhodu mají v gumách, které mají horší grip než všechny předokolky, což se projeví v rychlých táhlých zatáčkách.

Abych to nějak uzavřel - píšu to proto, že absolutně nesouhlasím s názory, že fyzika je nevyrovnaná ve prospěch zadokolek. Je to o jezdcích a umění nastavit a řídit auto. A nutno dodat, že ti co jezdí v zadokolkách patří mezi (nejen) místní špičku.

Co se týče závodů, nechal bych 2krát 50km - podle mě ideální délka. Maximálně zkrátit první závod, ale druhej rozhodně ne, aby ti vzadu měli šanci se prodrat polem postupně a bez unáhlených manévrů s tím, že na ně mají jenom pár kol.
#13 | Michal Hemmer dne June 23 2011 16:51:44
bylo by dobré uzavřít setupy jen na defaukt možnost laku brzd a zamku řizení a paliva samozdřejme jinak se vyrovnanost nedá zaručit
#14 | Jiri Novotny dne June 23 2011 17:06:16
Jo, tohle je krok k tomu, aby to bylo vyrovnaný.Zase na druhou stranu nemožnost nastavovat auto se určitě hodně lidem nebude líbit. Pokud ovšem chceme, aby byly závody vyrovananý, bude nutno omezit nastavení. Mně osobně to vadit nebude
#15 | Michal Hemmer dne June 23 2011 17:07:28
má jid o souboje kolo na kolo a ne o jasném vitezi po kvalifikaci piokud se nestane nehoda
#16 | Lukas Viskot dne June 23 2011 17:42:25
J8 bych to omezil pouze na podvozek a ostatní, nechal bych možnost změnit například převodovku, zámek řízení, brzdy (tlak i rozložení). Ten podvozek může auto přidat nejvíc.
#17 | Jiri Nice dne June 23 2011 20:38:25
to nastaveni dle lukase bych bral,sam nejsem zrovna mistr setupu,a asi nejsem sam,vyrovnanosti by to urcite pomohlo,jinak zkoušel jsem zajet par kol v brne s predokolkou,a rozhodne jsem nebyl pomalejsi nez s lexusem,cca o 1-2 desetiny,a to s predokolkou moc neumim
#18 | reVo dne June 23 2011 21:21:21
Pridam ja svoj nazor, ak mozem. Nechal by som 2x 50km. Setupy by som uzavrel aby sa to vazne vyrovnalo. Pripadne ak sa nechaju setupy otvorene, nerozmyslali ste o vahovych handicapoch do 2heho zavodu? Tak ako to je vo WTCC. Tolko odomna, inak som spokojny :D
#19 | Michal Hemmer dne June 23 2011 21:48:23
no uzavření setupů na tom se nás shodlo nejvíc bych udělal určitě jde oto kolik když uplně ti co umí dělat setupy přijdou o tuhle vyhodu na těmi co neumí určitě zamek řizení tlak v brzdách a samozdřejmě palivo možná i smes pneu nechat volný zbytek by se dal klidně uzavřít vyrovnanost bude maximalozována
#20 | Kuba Krafek dne June 23 2011 22:32:19
Muj návrh je takový: uzamknout vše krom převodů,rozlozeni brzne sily,tlaku brzd,pritlaku (pokud je nastavitelny) a zamku rizeni.
Jsem pro 2 i 3 zavody za vecer.(postaveni na startu by mohlo byt podle stareho pravidla v BTCC-R1 dle kvali,R2 dle R1 a posledni at se obrati klidne cele pole.
Co se tyce nahonu (pokud stale zamyslite menit) dal bych teda víc zadokolek aby si mohl kazdy vybrat z vic moznosti (Lexus muze byt zaroven i Toyota=2 auta navíc,muzou se udelat i sesterske tymy podle sponzoru napr. Mercedes Team Salzgitter a Mercedes Team AMG...
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus