Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
Budoucnost
Zde mužete vijadřit co by bylo dobré v lize udělat . Ale také co byste rádi pro ligu udělaly. A co byste mohly udělat. Pamatujte že liga nejsou jen admini kteři chystaji zavody pro jezdce ale liga jsou všichni jezdci v ní jako jeden celek jako jedna velká rodina .
mam plno napadu jak udelat ligu atraktivni a odlisnou od ostatnich.chce to vsak plno prace a casu. Vetsina pilotu by urcite chtela, aby se jejich zavodeni priblizilo co nejvice tomu, co se jezdí v reálu. Nevidel jsem zadnou ligu, která by měla vlastní projekt s postupem hráče vpřed od tech nejzakladnejsich cupových závodů az k závodům silných aut.
Mohlo by to vypadat tak, že piloti obdrží jakési Licence, které je oprávní k účasti v jednotlivých šampionátech.(v průběhu kariéry by získávali body) Ten základní by byl např Renault Clio Cup...a Octavia cup, která by měla divizi PRO a AMA(jezdili by závody spolu).Další možností po Cliu by byly cestovní vozy třeba S2000(sprint zavody) nebo GT3(dlouhe zavody). Vrcholem by pak byl šampionát Siluet, kde by mohly společně jezdit DTMka,Megane Trophy,Trans Am vozy ostatní siluety(samozrejme by se výkon jednotlivých aut srovnal). Tohle je jen příklad plechovek...Formule by mohly být podobné (F BMW-F3-F1)
Je otázkou, jestli by byl každý šampionát obsazen tak, aby v něm nejezdilo jen cca 7 pilotů.
tím narážím také na ITCC. Výběr okruhů mi příjde skvělý...něco jako Šampionát Zóny Střední Evropy...což jsem jeste nikde nevidel (vsude se jezdi jenom svetozname okruhy)
Je hezké, že je tu Andrej 5 let. Jenže už pak není nováčkem, a proto stále zůstává otázkou, co je toto za ligu? Myslím, že chybí koncept, vize, cíle. Ty by měly pak být základem pro pravidla, díky kterým by se mohly rozdat úkoly pro adminy, pro které by samozřejmě také platila pravidla. Prostě by se mělo určit přesně, co je toto za ligu, pro koho je určená a jaké možnosti by měl jezdec mít. Je opravdu smutné, že se člověk těší do závodu, připravuje se, trénuje a pak při samotném závodu prakticky nemá s kým soutěžit. Spojení ligy F1 A a F1 B odstraní problém s počtem jezdců, ale jen teoreticky. Prakticky to znamená, že některým stejně čas nebude vyhovovat (o prázdninách a nepřítomnosti nemluvím), mě osobně by chvilku trvalo, než bych si zvykl na jiné nastavování, jiné testování, jiné plánování. (Osobně nechápu, jak se může jet závod s opotřebením 2x při délce závodu 70%). Nicméně nezvyk. Pak by dost jezdců z divize F1 B bylo otrávených tím, že jsou ještě více vzadu, protože vpředu jsou ti z F1 A. Tím se přímo nabízí předjíždění o kolo zpět, kde samozřejmě F1 A jezdci budou o to více nasoptění, když budou muset předjíždět někoho z F1 B. Teoreticky myšlenka dobrá, ale ve výsledku by z F1 B přešlo cca 3-5 jezdců a možná 1 z F1 A by skončil. Jsme cca na 10-12 lidech na závod, kde budou velké propasti v časech mezi prvním a posledním jezdcem. Dle mého názoru by například chvost F1 B svou úrovní neměl v F1 A co dělat. Já neříkám, že bych to nezvádl, ale měl bych problémy taky. Já bych nejraději dokončil sezónu na novějším módu. Na trati mi ze všeho nejvíce vadí opravdu jen ty obrubníky...
Kubo K. ... to co si napsal je skvělý nápad ... a kdyby to tak fungovalo,
tak by to bylo super, ale tohle už si myslím že je spíše v rozmezí nějaké firmy,
na tohle už bychom určitě nestačili ... rozhodně ne zadarmo
když bych reagoval na michala ... tak si myslím když budou live ze všech závodů,
tak už netřeba dělat speciální videa
to už by bylo jenom fakt sem tam že by se nekdo nudil
ale proste dulezite je mit DOBROU ZAKLADNU (DOBRY TYM LIDI),
o tom jsem psal uz vyse
nic me tady v te lize nedrzi ... sice jsou tady dobri jezdci (nekteri)
ale to nestaci na zavodu je nas 7 a to je strasne malo
a kdyz vidite ze ani vedeni nevi co chce nebo Co to je vlastne za ligu ..
silne uvazuju o prechodu jinam ... jenze to mi jde proti srsti, protoze vim ze
jsou tady lidi kteří mají zájem ... a jestli se tady s tím nezačne něco dělat
a jakože iniciativa z vrchu moc není .. tak bych se nebránil někomu pomoct s novou ligou
jen teda jestli odejdete tak pls podte aspon do stejné ligy přece jenom je tu dobrá parta tak je škoda to tu trhat a kromě toho vždycky je lepší v nové lize někoho znát
Kubo určitě dobrej nápad jsem za ale potřebuje doladit momentálně nás brzdí dost blbý věci , hlavně to že je potřeba
rozjet konečně noví stránky který už jakštakš jsou a aktualizace f1A jezdů v té tabulce , ale o prázdnínách nejdou čekat velké věci.
V podstatě má pravdu Andrej - taky jsem napsal že jak to tu fungovalo dřív, jenže to tu byla jen jediná série - F1. F1 A by momentálně měla být klenotem pouze pro ty nejlepší, a zbytek divizí volně přístupné pro kohokoliv. I proto je zde F1 B, protože jsou tu i tací, kterým plechovky neříkají nic. Pravděpodobně příští rok bude pouze jedna série F1 a místo Bčka nějaká slabší jako přípravka pro budoucí zájemce o F1.
Co se týče RF2, tak rozhodně je to aktuální téma, teď je spíš otázka jestli jezdit na RF2 vše, a nebo mít druhej servr na rF1, protože se předpokládá že rF2 bude na PC náročnější a ne každej to rozjede.
otázka ohledně rF2 a rF1 je těžká a kdoví jak to bude ... ale ktomu jak jsi (Lukáši) napsal že tady byla jen jedna série .. tak proč ne jedna max 2? z těch tří lig které jsou konkurenceshcopné nikde jsou na jedné jen jedna série .. na druhe 2 série a tuším že se vůbec nepřekrývají a u té třetí jsou 3 série ale vsechny palcene i když jsou to drobné částky
zdílím vysoké cíle a myšlenku lukáše viskota proto su zde liga je fajn kromě andyho kterýho sem znal sem poznal pár skvělích lidi. denis má stejnou mišlenku jakou já měl již před 5 lety a zjistil sem že sám člověk težko zvládne jednu serii lukášova vize je mím neco jako simracing denisová i moje představa (skoro ve všem se zhoduje) je dobrý model vidím že někeří lidi tu mají skuečný zájem stím neco udělat což je dobré a tato novinka se určitě neminula učinkem . pokud jde o ITCC ano je to přesně místrovství střední evropy jsem fanouškem národní formule tyhle tratě jsou mi blíské lidé je moc ale neznají a je to proně doufám přijemná zmena proti monaku silverstonu a dalším známím . pokud byste ostatní souhlasily z neobviklím modelem jak víše popsal denis bylaby to dlouhá cesta originální a myslím že by zaplnila i přectavu a puvodní mišlenku lukáše viskota jakožto otce této ligy. já bych to viděl takto u formul zakladné f bmw možno nějaká malá formule z motorkovím motorem višší stupen dvoulitry bud f renault nebo f3 další stupen si myslím že by bylo lepší než gp2 míš f3000 protože mezi f3 a gp2 velký propastný rozdíl zatím co gp2 má od f1 už jen malinkatý . v gt vozech mít gt3 gt2 a gt1 potom plecháče nějaký pohár itcc a pak třeba dtm no a potom ješte třeba placky z motorkovím motorem třeba radical pak lmp 2 a jako vrchol LMP 1 no jako specialy by byly trucky buginy čři promě a andyho dobře známý formát retro f1 tedy starš sezona f1 4fun . ktomu by aly bela velmi dlouhá cesta
Mohlo by to vypadat tak, že piloti obdrží jakési Licence, které je oprávní k účasti v jednotlivých šampionátech.(v průběhu kariéry by získávali body) Ten základní by byl např Renault Clio Cup...a Octavia cup, která by měla divizi PRO a AMA(jezdili by závody spolu).Další možností po Cliu by byly cestovní vozy třeba S2000(sprint zavody) nebo GT3(dlouhe zavody). Vrcholem by pak byl šampionát Siluet, kde by mohly společně jezdit DTMka,Megane Trophy,Trans Am vozy ostatní siluety(samozrejme by se výkon jednotlivých aut srovnal). Tohle je jen příklad plechovek...Formule by mohly být podobné (F BMW-F3-F1)
Je otázkou, jestli by byl každý šampionát obsazen tak, aby v něm nejezdilo jen cca 7 pilotů.