Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
Budoucnost
UsersZde mužete vijadřit co by bylo dobré v lize udělat . Ale také co byste rádi pro ligu udělaly. A co byste mohly udělat. Pamatujte že liga nejsou jen admini kteři chystaji zavody pro jezdce ale liga jsou všichni jezdci v ní jako jeden celek jako jedna velká rodina .
Komentáře
#1 | StanLey dne June 28 2011 00:07:38
Jezdci už hodně dělají tím, že dávají cenná data pro ligu - tedy výsledky, za kterými stojí poctivé souboje - tedy respektování pravidel. Bez nich by celá liga byla k ničemu. Jezdci v rámci svých práv na serveru nemají možnost zasahovat do běhu či provozu ligy, tak nevím, co by jezdci měli pro ligu dělat více. Liga by spíše měla něco nabízet jim, aby měli motivaci zde zůstávat. Za stávající situace ale jezdci (mluvím za jezdce v F1) nemají motivaci zde setrvávat, a proto raději skončí a půjdou jinam. Pokud jsou zde admini, kteří jsou zároveň moderátory, ale i jezdci současně, liga a její úroveň je vždy dle jejich představ. Jestli je správná nebo ne, se tu zřejmě dozvídáme. Mód by měl být zcela mimo jejich pravomoc, rozhodovat by měli o pravidlech, o závodech, o trestech a samozřejmě by měli splňovat i oni sami nějaká kritéria. Tím základním by měla být schopnost se umět spisovně vyjádřit. Pokud bychom měli mluvit o úrovni, neměla by zpráva na hlavní stránce obsahovat pravopisné chyby a měla by před zveřejněním projít korekcí. Chování jezdců na trati také musí odpovídat určitým pravidlům. Aktualizace webu by měla být také na dostatečné úrovni a také by měla spadat pod určitá pravidla. Například zde máme novou divizi ITCC, ale na samostatné stránky nahoře pod závodními divizemi odkaz není - jako by ani divize neexistovala. Mód by měl být především hratelným a neměl by do něj zasahovat kdokoliv z adminů, ať má schopnosti jakékoliv. Prezentace našeho webu je nulová a momentálně je to možná i dobře, protože momentálně není čím se chlubit. Pokud by zde byly pravidelné aktualizace, mělo by se začít uvažovat nad zveřejněním například na Facebooku. Je to velmi rozvinutá sociální síť, která nám zcela ZDARMA může přinést zveřejnění všem, kteří mají rádi rFactor, F1, Octavia cup, ITCC atd. Jeden zná 20 lidí, ti znají dalších 20, to je 400 lidí a ty znají dalších 20 a to už je 8000 lidí a takhle to jde dál a dál. ZADARMO. Nejsem zastánce Facebooku, ale věková kategorie jezdců je kolem 16-22 let (odhaduji) je zřejmě nejsilnější a právě tito lidé sociální sítě navštěvují nejvíce. Mě je 30 let a jsem rád, když mám chvíli, kterou mohu věnovat tréninku. Abych trénink posunul dále, začal jsem jezdit serii ITCC i Octavia cup, abych se lépe naučil zvládat starty a souboje. Tím mě napadá, že tu opravdu není nic, z čeho by se rádoby začínající členové mohli dozvědět něco více o tom, co se jak dělá a nastavuje. Mohla by tu být sekce "Pro začátečníky", "Chování na trati", "Škola závodění" apod. Mě čeština baví a neměl bych problém být moderátor nebo korektor. Tak tím nabízím češtinářskou úroveň pro tento web. Protože jsem více než 10 let v obchodním světě, neměl by pro mě být problém i komentovat LIVE přenos. Vynikající komentátorská dvojice byla Lukáš Viskot a Andrej Borotovský (sice je to velká huba, ale komentátor vynikající). Oba umí technicky velmi dobře hodnotit aktuální dění a sledování tratě není chaoticky přepínáno sem a tam. Mám velký smysl pro fair play, a proto bych se mohl zúčastit vyhodnocování závodů ve smyslu kontroly dodržování pravidel a zároveň se podepsat pod jejich zdokonalování. I ve skutečném světě se už tak složitá pravidla stále mění. A říkejme si co chceme, co je psáno, to je dáno. Z toho jasně plyne, že co není zakázáno, je povoleno a naopak, že neznalost pravidel neomlouvá. Tento řád by měl být nejen pro jezdce, ale i pro adminy a pro moderátory, kteří by svou důsledností měli jít příkladem. To je velký základ, na kterém se dá postavit jakákoliv liga. Nemluvím o technických samozřejmostech jako je funkční server apod.
#2 | Martinpetricek2 dne June 28 2011 09:06:11
Této lize bych vytknul pár věcí,např..Neaktualizovaný web,což mě trochu mrzí,např.odjedu oktávky a až skoro za další závod néli estě dýl se teprve dozvím výsledky z 1ního závodu,je to takové trochu opožděné,vím že to dá asi hodně práce a času to zjišťovat,ale jak bylo zde předtím uvedeno každý bude dávat protesty sám,tak by se to moglo zrychlit,ale koukám a zase nic.To mě trochu mrzí,a nebo třeba penalizace,ty na stránku příjdou (teda u Octávek) až skoro den před závodem někdy i v den,a pak jak se má člověk ubránit trestu,když třeba není na vině,takhle už přijde k hotové věci a odvolat už se moc nemůže,..S tou informovatelností souhlasím tady se Stalney,že by klidně se mohla založit stránka na facebooku,,myslím si že opravdu tam je hodně lidí,a určitě by bylo více nováčků,tím více soubojů a určitě i prestige webu a ligy...Kdys byly i hodně live přenosy,což bylo opravdu dobrý,to se mi líbilo,myslim že by to bylo dobré lákadlo na tento web,to asi moc lidí a lig nemá,ale bylo to dobré třeba i pro mě,že jsem se mohl kouknout na přenos z formulí a nebo z jiných serií.Vynikající dvojice určitě byly L.Viskot a A.Borotovský,a nebo i další super lidi co jim to krásně šlo... A ty videa co tu někdo dělal,byly uplně suprový,krásný momentky ze závodů,super další věc co by se dalo pyšnit na netu.A estě jediná věc což mě mrzí docela dost byl pohár v TRUCKách, ne jenom že jsem byl na 3tí pozici celkově,este se mi špatně sečetly body a byl sem 4 tý,ale o hodně bodů,což už si nemyslim že by byla lidská chyba,ale o to že když se hrálo o poháry a já byl na 3tí pozici celkových výsledků jsem stále este nedostal (Tomáš Uher neposlal) pohár,,a to jsem mu psal i vícekrát a stále nic a už je to docela dlouho co se trucky odjely.... A estě ten nový web co tu měl být už také dávno,,je to škoda těšil sem se jak bude vypadat,ale zatím stále nic,ale nevím o tom žádné info jestli jsu neaké problémy a nebo něco jiného.....To je tak asi všechno co bych vytknul,nevím jak to je v ostatních divizích které nejezdím,ale jinak sem velice spokojen... Určitě tady melu a a vytíkám, že to je špatný a že sám ani ničím nepřispěju ani nepomůžu asi to bude tím,že už počítacové technice moc nerozumím tak jako admini tady na stránce,neumím se spousty programy co jsou zde asi hodně potřeba,nezabívám se tím ani nejsem na to vyučeneja taky není na to už moc času se učit s programy.Takhle jsem někdy rád že stihnu natrénovat na závod a to jezdím jen 1 divizi,ale kdybych rozuměl určitě bych se adminům ozval jestli nechtějí pomoct,to by mi přišlo jako samozřejmost přispět něčím co umím,no ale bohužel,někdy třeba mužu pomoct s rozjetím hry nebo když něco nejde spustit,ale to je většinou celá hra a ne mody nebo spíš u rfactoru u jiných her to este něak udělám,tak daleko to neumím..No snad tato zpráva není moc dlouhá a únavná a že snad poskitne něaké informace pro ligu,myslim že ze svého názoru jsem řekl vše co jsem chtěl a snad jsem sem nenasekal moc pravopisných chyb.. Takže asi se mějte hezky a s některýmy hoj na trati ...
#3 | Kudys dne June 28 2011 11:22:30
všechno co tady píšete tak s tím naprosto souhlasím ... takže si myslím že psát to tady znovu je zbytečné ... chce to REKLAMU a tvrdou práci
#4 | Jiri Novotny dne June 28 2011 11:40:35
Já naprosto souhlasím se všemi názory, které tady padly. Hlavním problémem je nedostatek jezdců. Například ITCC má všechna vozidla obsažená, přesto první závod v odjelo 12(?) jezdců. Omluvil se pokud vím jeden. Navíc první závod byl naprosto nezáživný, netřeba vymlouvat se na výhodu zadohrabů. Souboje možná v prvním kole, pak se pole rozestoupilo a jezdilo s velkými rozestupy. Samotná divize také podle mě není úplně dotažená. V odkazu divizí jsou stále Indykáry, Poršáky co už se dávno nejezdí, v palcích taky neni odkaz a v top 10 taky ne. Ovšem já už jsem to i Michalovi psal, klidně s ITCC pomůžu, s psaním nějakých novinek a podobně. Nejsem sice vzdělaná osoba, ale chodím na gympl psát umím a klidně bych se těhle věcí ujal. Live přenosy taky už nikdo nedělá. pamatuji si že dříve byly i u Oktávek. To taky lize dvakrát neprospívá. Stránka na facebooku- výborný nápad, bannery na jiných webech- taky. Reklama přivede nové lidi. Ale pokud liga bude nadále nezáživná, lidi odejdou jinam. No zkrátka to chce reklamu, která přivede nové lidi a efekivnější adminovaní, který lidi udrží a pak se nestane že do závodu přijde pět lidí, jako se stávalo u tahačů, kde mimochodem dodnes nevím, jak vlastně dopadly.
#5 | Kudys dne June 28 2011 14:23:44
když jsem si do seznamu zadal "rFActor liga" .. tak mi vyjely 3 konkurenceschopné ligy z nichž je jedna placená ... netestoval jsem jejich módy ani nic dalšího ... ale z jejich stránek šlo poznat že se tam o to někdo (a né někdo ale většinou mnoho lidí) stará skoro každý den ... už jen tohle mě strašně zaujalo ... hoši já vás nechcu podrážet a přecházet k nim ... chce to revoluci ... tenhle web má dobrou konstrukci (možná i tím že už jsem na něj zvyklý), ale i tak je dobrý ... akorát NEAKTUALIZOVANÝ .. mám revoluční návrh ..

1.Pojďme pozastavit činnost (já vím je to nefér vůči jezdcům) ale ITCC má jeden závod takže tam problém není a u F1 už tady ten návrh stejně byl (nevím jak OC).

2.Vytvořme tým, né někoho nutit, ale prostě podmě se v klidu domluvit kdo by do TOHO šel.

3.Ten tým by měl za úkol: a, určit si co chce za divize (navrhuji F1, ITCC, OC)
b,rozdělit si práci (adminování jednotlivých divizí, webmaster nejlépe 2)
c,dát do kupy web všechno smazat a začít od znova
d,domluvit se na dalších věcech jako "stalo se" apod.
e, a nakonec do takhle do puntíku připravené ligy sehnat lidi, s čím souvisí udělat kvalitní reklamu!!!!

MÁME NA TO CELÉ PRÁZDNINY
edit: zůstává otázkou zda rFactor či rFactor 2?
#6 | Lukas Viskot dne June 28 2011 15:34:44
Tento web vytvořil jeden bývalý jezdec, který má na svém FTP další 4 weby. Z toho plyne, že je pro nás nemožné jej aktualizovat, alespoŇ z hlediska FTP, což si vyžaduje web nový, avšak i to se ukazuje jako docela velkej problém. Zatím se nenašel nikdo, kdo by tuhle problematiku dokázal dotáhnout až do konce. Novej web je sice v provozuschopném stavu, avšak opět chybí přístup k FTP, bez kterého nejde rozjet. Nakonec mě asi nezbude nic jinýho než to zkusit potřetí a od nějakého profesionála.
Na druhou stranu je třeba si uvědomit, jestli sem chodíte vykecávat a nebo závodit. Já upřednostňuju 2. variantu, jako jezdec bych se bez webu klidně zcela odešel, na domluvy atd stačí hromadná konverzace na skypu. Asi to bude tím, že jsu hodně konzervativní, a jak se říká, pokroku se utéct nedá. Ještě bych dodal, že problematika webů jde absolutně mimo mě (kromě základů html).

Liga původně vznikla jak akademie nováčků a doteď tak funguje stále - všechny zájemce školím soukromě přes skype nebo v nejhorším případě ICQ. Dřív jsem je učil kromě teorie i praxi přímo na trati, to jsem však ještě studoval, teď jako pracující na to už není čas. Info pro nováčky na webu je problematika spadající do prvního odstavce.

Souhlasím s mizérií ohledně F1 modu, hlavní chyba jednoznačně zastaralá verze a vlastní skiny, víc k tomu nemmám co dodat, poučení propříště. K fyzice bych se nevyjadřoval, protože narozdíl od vás jsem s F1 v reálu nikdy nejel :D Při tvorbě fyziky však vycházím z reálných číselných údajů. Samozřejmě nelze nikde zjistit přísavný efekt difuzoru nebo křídel (u zadního jsem někde četl že by údajně mělo vyvinout tlak o síle 1,5 tuny). Dá se však napodobit srovnáním jízd z onboardů z reálu, čímž se dají doplnit a vybalancovat právě tyto neznámé, zejména hodnoty aerodynamiky. HOdně toho ale dělá i podvozek, který je dán modelem aut (připomínám že náš mod vychází z WCP 2009).

Konkurzy na adminy tady byli často, zájem byl vždy kolem bodu mrazu.

Jako reklama zde nejvíce slouží videa na youtube, kde je přímo na tento web u každého videa i adresa webu - tímto způsobem se zde dostane nejvíce lidí. Bohužel, momentálně nemůžu produkovat další videa, samozřejmě v tom hraje roli čas (jedno video se tvořilo asi 15 hodin), ale především technika, u které jsu vděčnej za to že mi vůbec rozjede rFactor na minimálních detajlech. Jsem zapřísáhlým odpůrcem facebooku, chodím na něj velice zřídka, ejména pokud potřebuju s někým mluvit, a vím, že ho nidke neseženu. Reklama klidně, ale bez mé účasti, to ať si někdo vezme na starost.

To je tak asi vše co bych k tomu momentálně řek.
#7 | Kudys dne June 28 2011 17:03:00
tak to pojdme udelat na obycejnych WBS (kdyz to nikdo neumime) .... ale jinak uprimne si me zase znechutil si to vsechno zazdil zase .. nwm jaky si v realu, ale napr. tedka tim co si rekl (napsal) mi pridje ze nemas uz o to vedeni ligy zadny zajem
#8 | StanLey dne June 28 2011 17:33:57
Také nedovedu posoudit, jaká je F1 ve skutečnosti. Ale upřímně řečeno:

- pneumatiky se nedají zahřát o tvrdé směsi ani nemluvím

- obrubníky na tratích jsou příšerný, odpovídají spíše tratím pro OC, ITCC apod. Ne pro F1, kterou to při nájezdu rozhodí jako prase. Nemluvím o šikanách, ale o běžných zatáčkách, kde se mají využívat k rozšíření tratě.

- pro mě není problém nastavit auto (teda na začátku to pro mě byla věda a nyní občas bývá taky), ale není možné zajíždět kola jako v reálu. Někde se to podaří, ale například ve Valencii ani náhodou.

Souhlasím s Andrejem, že přítlak je malý. Pravdou je, že se přední křídlo zvětšilo, ale přední kola lehce zúžily. Nevím, kde přesně jsou chyby, ale musím zase připomenout F1 2010 od Codemasteru, kde mi to všechno sedí trochu lépe. Je to zřejmě tím, že je monopost přetáčivý. Získávám pak dojem, že má auto až moc síly, kterou musím přes pedál krotit a předek je krásně stabilní a velmi dobře se s ním vjíždí do zatáček i při větších rychlostech než na tomto módu. Samozřejmě se tím víc drbou pneumatiky, ale to je dobře, protože agrsivní jízda by se někde měla podepsat. Je to zřejmě větším přítlakem na předku, ale současně nepůsobí takový odpor při akceleraci. Byl bych pro zkusit nový mód okamžitě a věřím, že na něm by se dal zbytek sezóny v pohodě dokroužit.

Co se adminů týče, těžko je soudit. Neplatíme zde žádné poplatky, a proto od nich nemůžeme chtít, aby vše dělali sami. Spíše by bylo dobré, aby se vše rozdělilo tak, aby nikdo z nich neměl dojem, že se to nedá stihnout. Na druhou stranu, pokud by byly LIVE přenosy, hned by se takový závod dal zhodnotit a zapsat z něj novinku s výledky. A to nejen jak se dokončil, ale i jak začal - tedy jak dopadla kvalifikace atd.

Poznámka: Andrej tvrdí, že do F1 A by neměl přijít ten, který neumí nastavit monopost a Lukáš zase tvrdí, že tato liga je "akademií" pro nováčky. Pak mě tedy napadají 2 otázky:

1. Co je tedy toto za ligu?
2. Pokud se nováček chytí, je úspěšný, kam by měl jít dál?
#9 | Michal Hemmer dne June 28 2011 18:17:06
pro nováčky no to se nedáříct andrej jezdí už tak 5 let . jak řikal denis bylo by dobrý to dat od začátku ale přefdtím udělat kvalitně web . vím že mou slabou stránkou je spisovná čeština holt lepší to umě už asi nebude . myslím si že ITCC je celekm atraktivní ikdyž chybí vyrovnanost na které se pracuje . ohledně f1 zrušit A i B a dat originál f1 2011 modu je už dost . jde oto kdo vše by neco udělat co přesně by mohl dělt a jak často abysme mohly vše zvládat včas . někdo kdo by dělal videa prazentace serii sestřich po sezoně a takové pak někdo na live stream souhlasím z andrejem že by bylo lepší minimálně 3 co kontrolují zaznam .
#10 | Skyper dne June 28 2011 18:29:59
Já jsem taky pro ten nápad o té pozastavení činosti a dořešení všch problémů
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus