Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
Hodnocení prvních dvou zavodů
ITCCNeoficialní výsledky :
První závod : 1. Viskot, 2.Niče, 3.Uher, 4. Kostialik, 5. Kudera, 6.Krafek, 7. Ballo, 8. Hemmer, 9. Novotný, 10. Řezníček.
Druhý závod : 1. Viskot, 2. Kudera, 3. Krafek, 4.Ballo, 5.Hemmer, 6. Pokorný, 7.Novotný

Neoficialní Pořadí šampionátu:
1. Viskot 50b
2. Kudera 28b
3. Krafek 23b
4. Niče 18b
-. Ballo 18b
6. Uher 15b
7. Hemmer 14b
8. Kostialik 12b
9. Pokorný 8b
-. Novotný 8b
11. Řezníček 1b

1. Mercedes 65b
2. Lexus 39b
3. Cadillac 28b
4. Honda 22b
5. Chevrolet 18b
6. Audi 8b
7. Mazda 1b

Návrhy:

1. - Vyhození vozů z náhonem na zadní kole místo nich nahrazení nahradnímy vozy Toyota, Mazda, Opel, Vauxhall, Ford, Renalut, Citroen , Volkswagen . Všechny vozy z novou Fyzikou šampionát o začatku. Minimální možnost nastavený vozu pro zamezení rozdílů diky setupům.

2. - Nic neměnit nechat to jak to je a pokračovat dále

3. - Nechat zadokolky ale nově přidat fyziku s větší vyrovnaností

4. - Jiří Novotný: vyházet předokolky a nechat jen zadokolky (poznámka admina ITCC tato verze naruší puvodní myšlenku ITCC)

5. - Navrh je jen na vás pište do komentářů své navrhy jak zlepšit ITCC





Komentáře
#21 | Peter Stavina dne June 23 2011 22:41:56
Pani ja som sice prvý race neabsolvoval ale vyhovuje mi system pretekov tak ako je a teda dva zavody po 50 km. co sa týksa fizyki a uzavrenia niektorých funkcii v setupe v zásade nie som proti týmto návrhom, ja sa prisposobím, avšak aby sa vahodili ci už zadokolky alebo predokolky tak tu už nesuhlasim, predsa je to o tom že každá trať je iná a na každej z nich má výhodu iné auto. ale ak bude viac zadokoliek nič sa nestane a budem rád, aj ked v testracoch som siel na predokolke. no aby som to uzavrel a zhrnul chcel som len povedať že sa prisposobím a v podstate budem rád ale každej pozitivnej zmene smerom k vyrovnaniu či už pilotov alebo hlavne automobilov *GAMER* a hlavne sa teším na nasledujuci pretek, ktorý dúfam bude podla kalendára
#22 | Kudys dne June 24 2011 07:24:13
tak k té místní špičce bych řekl jen to že já špička rozhodně nejsem a dokázal jsem
Lukášovi si myslím docela důstojně konkurovat ..... lidi je to o tréninku ...
kolik z vás jsem viděl na serveru během týdne před závodem? asi tak 3 lidi a to je všechno
.... prostě musíte trénovat a vždycky v setupu pohnout s jednou věcí a sledovat
co to udělá .... nebo si nechat poradit (samozřejmě neotravovat hodinu)

ohledne závodu bych taky nechal 2x50 Km je to akorát

no a co se tedy týče té variability nastavení vozu tak tu bych taky nechal tak jak je
protoze kdo chce (OPRAVDU) jezdit tak si ten cas udela a pohraje si s tim ... takze NECHAT TAK JAK JE

jedine bych mozna udelal tu vec ze bych nasel ve fyzice nejakou malickost co by udelala ty predokolky o neco rychlejsi
nebo ty zadokolky pomalejsi ... ale je to tezke protoze na kazdem okruhu bude mít
výhodu jiné auto a i každý jiný jezdec ...

vůbec by mi nevadilo (i přes dobré umístění v dosavadním průběhu) kdyby se tyto změny provedly
a šampionát se jel od znovu ... klidně si dejme 2 týdny pauzu nemám s tím problém
#23 | Peter Stavina dne June 24 2011 09:28:10
jj musim suhlasit s tými testovaniami. je pravda ze mnohý trenuju malo, ale potom sa netreba cudovat ze na preteku to nejde, mne sa tiez nie vzdy darí dostat na server ale je to sposobene mojou pracou nakolko pracujem pravidelne kazdy treti den a preto som sa musel ospravedlnit aj z prveho preteku, treba uznat ze kôli takemuto comusi mi nik newvymeni sluzbu, hold taký je zivot, ale ked idem zavod snazim sa samozrejme natrenovat co najbviac a ano hram sa aj so setom. ale plati co som napisal a sice ze sa prisposobim kazdej zmene, takze go go go pani, treba trenovat BRAVO*BB**GAMER*
#24 | Peter Stavina dne June 24 2011 09:31:24
ale v kazdom pripade mi neda este poznamenat ze nevyhadzoval by som ani predokolky a ani zadokolky to by som nechal tak ako je!
#25 | Michal Hemmer dne June 24 2011 12:50:41
vyloučení ktereho koliv vozu rušíme na 100% ale uzavřeme někeré veci v setupech . jde oto co přesně a jak se to projeví . chápu že někeří trenuji několikrát denně a upravují setup já třeba měl hodně práce ze zaveřečkamy pár kol sem odjel ale i tak setup neumím dělat cílem zmen by mělo být aby se zavody staly zavody a ne ježdením bez soubojů . dovolím si říct za všechny že si chceme kvalitně za zavodit a dobrý vysledek je pronás třesničkou na dortu a špatný duvod proč se vrátit na další zavod a ukázat že to byla jen chvilková zavahaní nemám problém stim dijíždet poslední ale urči vás jako mě nebaví jezdit sám předvámy 30s níákdo zavami 30s nikdo je blbé jak protoho vzadu tak protoho vepředu . vyrovníní docilíme uzavřením setupů na default jsou vozy vyrovnané a to je cílem který chceme . možná by nebylo špatné přepracovat pneumatiky proto že jejich degradace u predokolek byla velmi silná nevím jak u zadokolek . ještě k tomu trenování uvědomte si že někeří přijdou z práce třeba v 7 večer a zavod je již v osum a určitě mají veci doma co jsou duležiutejš než zavodění na pc . dále asi po provedení zmen by bylo dobré testovací zavod a potom znovu od brna
#26 | Kudys dne June 24 2011 15:06:26
člověk si musí určit svoje priority a věci kolem ... já jsem zastánce toho že když chce člověk něco dělat tak pořádně ... a je mi líto tech setupu ...
#27 | Lukas Viskot dne June 24 2011 16:59:06
Napíšu to ještě jednou a stručneji myšlenku, které jsem věnoval spoustu řádků - neměnil bych nic, možná jen zavedl váhové handicapy na druhej závod. Vybalancované to je, akorát je třeba se s autem naučit zacházet.
#28 | Kudys dne June 24 2011 17:39:59
přesně tak
#29 | Peter Stavina dne June 24 2011 17:49:59
ok takze sa pokracuje dalsim pretekom BRAVO
#30 | Kuba Krafek dne June 24 2011 22:29:18
ja bych normalne pokracoval v sezone..je mi fuk jestli bodove odznova...brno se muze jet n konci sezony treba
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus