Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
F1 2014: VC Bahrainu - Report, Tresty, Tiskovky a Stalo se
F1Bahrain a v noci? Proč ne. Tento zajímavý nový prvek byl vítán jak mezi jezdci, tak mezi fanoušky.

Kvalifikace se odehrála v pohodě a žádné velké překvapení se nekonalo.

Startovní listina:
1. Lukáš Pohančeník
2. Andrej Gacík
3. Lukáš Viskot
4. Andrej Borotovský
5. Karel Baško
6. Ján Boško
7. Pavel Jiránek
8. Jarek Valeček
9. Maroš Pálfi
10. Jakub Jurina
11. Petr Cink
12. Zdeněk Vyhlídal
13. Martin Řezníček
14. Michal Strejcovský
15. Viktor Schenel

Poprvé v této sezoně se nám objevili červené vlajky. Po startu totiž došlo k menším strkanicím a došlo k poškození vozu Zdeňka Vyhlídala, kterému z vozu začala téct olejová kapalina. Ta způsobila dost komplikací a došlo i k havárii Petra Cinka právě z tohoto důvodu.



Start tak byl opakován. Při druhém startu se stal pouze jeden incident a to drobná kolize mezi Andrejem Gacíkem a Pavlem Jiránkem, který byl donucen si první zatáčku prohlédnout ještě jednou.



Do závodu nakonec z technických důvodů neodstartoval Michal Strejcovský a zůstal tak v garáži.

V průběhu prvního kola došlo ještě k pár kolizí. Jakub Jurina bojoval s Petrem Cinkem a do 11. zatáčky však udělal Jakub zvláštní brzdný manévr, který Petr nečekal a skočil Jakubovi na záda. Oba pokračovali dál a ředitelství závodu to nechali jako závodní incident. Kolize byla i v poslední zatáčce, kde se otočil Andrej Gacík po kolizi dvou dalších soupeřů.



V závodě se ujal vedení Karel Baško, což bylo pro mnohé překvapení.

Pirelli pro tento závod přivesl novou modifikaci pneumatik a se zdálo jako kámen úrazu. Pneumatiky totiž neměli přílišnou výdrž a někteří jezdci se s nimi trápily.

Před prvními zastávkami se roztrhl pytel s odstoupeními, poprvé a také naposledy v závodě. Jako první odstoupil Jakub Jurina, který havaroval v 11. zatáčce překvapivě do vnitřní zdi.



O kolo později přišel o vedení Karel Baško, což by nebylo nic extra, ale způsob už tak běžný nebyl. Právě vzhledem k hodně opotřebeným pneumatikám se dostal do problémů na začátku posledního sektoru, dostal smyk a skočil ve štěrkové zóně, která ho už zpět nepustila.



Andrej Borotovský jel od začátku velmi agresivně, víc než bylo dosud obvyklé. Jeho manévry byly někdy hodně riskantní a postupně se dostával do kolizí se soupeři a nejen sobě postupně dostával jeho vůz do stále horšícího se stavu. Definitivní tečku tomu dal Lukáš Viskot, který po kolizi s Andrejem ho již poškodil na tolik, že ho mechanici už nemohli pustit na trať, Andrej to sice ještě zkusil, ale motor už řekl svoje. Po závodě byl hodně naštvaný a neodpustil si pořádně změnit slovník a toto jeho chování nejen skalní fanoušky Marussie dost zklamalo. Pravděpodobně to bude mít ještě dohru u disciplinárky.



Dále se toho už moc nedělo, jezdci se snažili šetřit palivo a tak si pro vítězství dojel Andrej Gacík. Lukáš Pohančeník jel už v posledním kole již na výpary a ještě se před něj dostal Maroš Pálfi, což bylo překvapení večera. Maroš se stal i nejlepším jezdcem z kategorie Rookie.

Další překvapení byl i na 5. místě Viktor Schenel, který porazil i tak zkušeného mazáka, jakým je Lukáš Viskot.

Závod dojelo 11 jezdců, což je letos nejvíce. Po závodě se vedení Pirelli rozhodlo upravit pneumatiky a do Číny přivést už lepší modifikaci, která by měla více vydržet.

VÝSLEDKY
1. Andrej Gacík
2. Maroš Pálfi
3. Lukáš Pohančeník
4. Pavel Jiránek
5. Viktor Schenel
6. Lukáš Viskot
7. Jarek Valeček
8. Zdeněk Vyhlídal
9. Ján Boško
10. Petr Cink
11. Martin Řezníček
DNF Karel Baško
DNF Andrej Borotovský
DNF Jakub Jurina

DNS Michal Strejcovský

TRESTY
Lukáš Pohančeník a Ján Boško +5 pozic za nedokončení čestného kola (palivo)

TISKOVKY

1. Andrej Gacík

Kvalifikácia mi vyšla podľa mojích predstáv. Čas som dokázal dať pod 1:32 čo stačilo na 2. miesto s prehľadom.

Štart preteku ako vždy sa mi nevydaril (mám Webberov syndróm :D). V prvej zákrute som mal kontakt s Pavlom Jiránkom pri mojom návrate na trať.

Pavol buchol do mňa a stratil. Doháňal som už to čo som stratil na štarte bol som 4. a predomnou súperili Pohančeník, Borat a Baško.

Je až neskutočné aký dokážu byť ľudia hnusný lebo to čo robil Borat som nevidel ani u Bajnara. Schválne búral do Lukáša, vytláčal ho z trate na čo som v poslednej zákrute doplatil. Mali tam menšiu zápletku a ako sa Lukáš vracal na trať už som sa mu na výjazde nedokázal uhnúť nabural som a dostal šmyk.Našťastie som nemal auto poškodené začo vdačím chlapcom v Sauberi, ktorí z nášho auta spravili tank :D.Prepadol som sa na posledné miesto tuším.A tak sa začal boj. Boli to krásne 3 kolá, v ktorých som mal pekné manévre, ktoré ma posunuli na 5. miesto a už som mal Lukáša V., Lukáša P. a Borata nadohľal. Nuž opakoval sa scenár zo začiatku. Samé kontakty čo následne vyústilo v to, že Borat mal zadné krídlo fuč a Lukáš V. mal tiež niečo s autom. a tak som sa zrazu dostal na 2. miesto. V predposlednej zákrute neviem čo sa stalo Baškovi ale uvidel som ho mimo trať a zavládla vo mne taká škodoradosť a tým pádom sa aj chlapcom v Marrusii vrátilo to čo robili zo začiatku závodu. Ocitlim sme sa s Johnom na prvých 2 priečkach a tak som si hovoril že by to bolo krásne double kedže Johno má problemý s rukou, ktoré ho obmedzujú pri riadení. Prišli prvé boxy na konci 10 kola, ktoré prebehli super. Následne ale prišla chybyčka u Johna a dostal šmyk :/ Dostal sa za mňa Pohan, ktorý na mňa dotieral.. Jazdili sme takto do konca preteku až prišla jedna zaujmavá otázka na konci 26 kola : Vydrží nam vobec palivo ? :D Tak to bol súboj o to kto viacej ušetrí a kto pojde na akom booste. Samozrejme mal som výhodu kedže nemecká kvalita žrala veľa paliva :D Týmto chcem pogratulovať Marošovi k prvému podiu v F1 a aj Pohanovi, s ktorým som mal krásne súboje.

Chcel by som ešte pozdraviť kartel Jiránek, Boško, Pohančeník, Palfi a ja samozrejme :D

Vidíme sa v Šangaji na najhoršej trati v kalendári -_-

2. Maroš Pálfi

V tréningu to vyzeralo, že to bude zaujímavý súboj o 5 až 10 miesto a tak som sa tešil na závod. Konečne som nemal technické problémy a zúčastnil som sa aj kvalifikácie, stačilo to na 9. miesto. Do závodu som z neznámych dôvodov štartoval o pozíciu nižšie. Štart sa mi podaril vyzeralo to na posun dopredu o pár miest ale do T1 ma jeden zo Sauberov zavrel a musel som vísť mimo trať a prepadol som sa až za Top 10. Pomaličky som sa prebíjal dopredu (hlavne predbehnutie oboch Ferraristov na rovinke sa mi dosť páčilo) a využíval chyby a vypadnutia ostatných jazdcov až som sa dostal na 5. miesto. Vďaka stratégie som sa ocitol pár kôl pred cieľom na 3 mieste a začal som sťahovať dvojicu predo mnou. Chybou Lukáša Pohančeníka a lagovania servera som sa dotiahol tesne za neho, nechcel som riskovať kontakt a s 3 miestom som bol maximálne spokojný. Nedorozumením pri šachovnicovej vlajke som sa nakoniec dostal na 2 miesto. Som veľmi šťastný že sa mi podarilo dôjsť na pódiu v tomto ťažkom závode a už sa teším na ďalší závod, škoda len, že tímový kolega nemohol prísť.

3. Lukáš Pohančeník

Tak začnem kvalifikáciou kde som nemal konkurenciu opäť.

Začiatok závodu nekomentujem kde bolo vidno ako jeden človek nerozumie tomuto športu a pravidlám. Po tom čo bolo na mne spáchané som šiel do pitov opraviť čo sa dá. Zastávka bola síce dlhá ale tú červenú polku auta som mal aspoň žltú a dalo sa tým točiť do pravotočivých zákrut.

Potom to bola bitka čisto len s palivom pretože som spotreboval viac ako som chcel. Lagy mi zabránili sa sústrediť keďže Gacík za mnou bol tesne a lagy ho nezobrazovali a z ničoho nič sme kolidovali. Na konci závodu to bol priami súboj o prvé miesto ale Gacík mal o pár litrov viac tak mu to pomohlo vyhrať boj o prvé miesto. Šetril ako sa dalo aby som posledné 2 kola mohol trochu zatlačiť na Gacíka čo sa mi aj darilo ale keď som dával predposlednom kole z boostu 3 na 1 tak som sa vo vlásenke roztočil a dotiahol sa na mňa Maroš kt. mi dal poriadne zabrať a tlačil na mňa. Bohužiaľ som skončil až tretí kde vzniklo nedorozumenie medzi mnou serverom a Marošom :D Radoval som sa s mechanikmi na cieľovke spomalil som ale Maroš evidentne na to zabudol a predbehol ma o 10 tisícin ale nevadí jemu to nechám zaslúžil si už nejaký ten dobrý výsledok za jeho prácu.

STALO SE

Red Bull

Maroš hodně překvapil a dostal se na bednu. Vedení týmu, tak odjížděl se smíšenými pocity. Důvodem je neúčast Tomáše Jankoviče a tým pomalu ztrácí trpělivost. Naštěstí jsme na jednom tréninku již viděli Tomáše a v Číně snad nastoupí.

Mclaren

Tento zesláblý tým přišel posílit Jakub Jurina, ale tento závod se mu od začátku nevedl. Bude se muset na nový vůz ještě zvyknout.

Ferrari

Očekávalo víc, ale každý bod se počítá. Tentokrát si i jezdci dali pozor na palivo a šetřili co to šlo.

Mercedes

I když bez vítězství, ale i tak hodně kvalitní výsledky. Oba si museli protrpět nějaké ty kolize, ale štěstí přeje připraveným.

Lotus

Lukáš měl opět dobré ambice, ale tentokrát měl problémy s palivem. Petr i díky pneumatikám musel být rád aspoň za jeden bod i když je známo, že Petr je silnější na Evropských tratích.

Williams

Zažil jedno velké trápění. Michal ani neodstartoval a Martin se celou dobu držel na chvostu a musel čekat na chyby soupeřů.

Force India

Opět jel pouze Viktor, ale jel dobře. Nikdo mu moc před závodem nevěřil, o to více je 5. místo ceněno.

Sauber

Zažil své první vítězství a Andrej si ho náležitě užil. Naopak Honza se trápil a za 9. místo moc rád nebyl, ale ještě má hodně závodů před sebou.

Toro Rosso

Tentokrát vůbec nenastoupilo, ale v Číně by měl nasadit aspoň jeden vůz a získat nějaké ty data.

Caterham

Tým nebyl spokojen s Jakubem Smetanou a tak se rozhodl ho nenasadit do závodu a ani s ním nepočítá na další pokračování. Bude čekat na nového jezdce.

Marussia

Jeden velký propadák. O důvodech jsme již informovali. Po závodě se dělo ještě dost událostí. Nakonec v týmu bude muset pokračovat Karel Baško sám. Uvidíme jak si poradí.

To je pro tentokrát vše, uvidíme se v Číně, kde očekáváme zajímavý závod i kvůli možnému proměnlivému počasí.
Komentáře
Zatím nikdo nekomentoval. Buďte proto první a vložte svůj komentář.
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus