Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
F1: informace k VC Maďarska
V roce 2003 prošla trať rekonstrukcí, kdy byla prodloužena cílová rovinka a upraven 3. sektor. Trať není u jezdců příliš oblíbená, špatně se zde předjíždí, trať je úzká a vesměs jsou zde pouze pomalé zatáčky. Je to taková obdoba Monaka bez bariér.
Na této trati není příliš mnoho míst k předjíždění. Teoreticky je jich 5 - zatáčky 1, 2, 6, 11 a 12 . Avšak musíme brát v potaz snížení aerodynamické přilnavosti ve větrném pytli, z čehoš plyne pomalejší výjezd ze tatáček. Prakticky se tak dá předjíždět pouze v zatáčkách 1 a 2. Zatáčka číslo 12 je spíš jen něco navíc, pokud by soupeř udělal chybu v zatáčce 11. Nejobtížnější zatáčkou na trati je zatáčka 4 - je velmi rychlá a přes horizont, je zde třeba zabrzdit a zatočit zcela přesně, protože každá chyba zde má velké časové následky.
Co se týče nastavení auta, není tu toho moc k řešení. Stejně jako v Monaku je zde potřebná vysoká světlá výška - jsou tu vysoké obrubníky a nerovnosti na trati. Dále je třeba maximální přítlak. Je zde pouze jedna delší rovinka, a to je ta cílová. Zbytek okruhu jsou technické zatáčky. To si také vyžádá mnohem kratší převody než obvykle, stejně jako v Monaku. Co tse týče pneumatik, nevím ještě jaká strategie bude vhodná, protože jsem zatím ještě tuto trať netestoval.
Toď vše. okolo 18:30 zde budou doplněny penalizace z GP nNěmecka skupin A i B.