Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
Pár informací o okruhu v Istambulu
F1





VC Turecka se jezdí od roku 2005. Trať je dlouhá 5 338 metrů a celkem ji objedeme 29 krát. narozdíl od většiny tratí se zde jezdí na levou ruku. Je to jeden z nejnáročnějších okruhů na pneumatiky.



Vzhledem k tomu, že se trať skládá z pomalých, středně rychlých i rychlých zatáček a tří rovinek, je zde velmi těžké nastavit vůz, především křídla. Obvykle se zde preferuje nižší přítlak, nicméně ani vysoký přítlak zde není vyloučen. Nejsou zde totiž příliš velké rozdíly v rychlosti u různých velikostí přítlaku a je třeba myslet hlavně na to, jestli budeme častěji bránit pozici před jezdcem, nebo na někoho útočit z větrného pytle.



Trať nabízí 4 vhodná míta k předjíždění. Hned v první zatáčce je možné vybrzdit soupeře, avšak není to snadné a je nutné přesně trefit ideální brzdný bod. Jezdec v ideální stopě zde má značnou výhodu, protože může brzdit později. Další dobré místo na předjetí je na začátku 2. sektoru v nájezdu do pravotočivé zatáčky. Po čtyřlomené zatáčce následuje jedna ze tří delších rovinek, na jejímž konci je rovněž dobré místo k předjíždění. Zde je však nutné mít nastavené auto tak, aby bylo v té čtyřlomené zatáčce schopno držet se těsně za soupeřem. to si žádá vyšší přítlak. No a poslední a nejlepší místo na předjíždění je před třemi nejpomalejšími zatáčkami na okruhu. Zde je nutné přesně trefit brzdný bod.


Na závěr limity průjezdů a výjezdů ze zatáček: nebudou se tolerovat časté přehnané výjezdy ze zatáček 5, 6, 7, 8 a 14. Přesdevším budu kontrolovat čtyřlomenou zatáčku č. 8. Kdo ví, že se do ní nevejde, musí ubrat. Co se týče zkracování, nebude tolerováno zkracování v zatáčce č. 9. Ostatní místa na trati jsou volně průjezdná.
Komentáře
#1 | 2 dne May 30 2010 17:24:29
šikula BRAVO
#2 | vova821e1 dne November 12 2010 07:19:48
#3 | gerjj29ewj dne August 20 2011 11:10:50
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus