Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
Pár informací o okruhu v Istambulu
VC Turecka se jezdí od roku 2005. Trať je dlouhá 5 338 metrů a celkem ji objedeme 29 krát. narozdíl od většiny tratí se zde jezdí na levou ruku. Je to jeden z nejnáročnějších okruhů na pneumatiky.
Vzhledem k tomu, že se trať skládá z pomalých, středně rychlých i rychlých zatáček a tří rovinek, je zde velmi těžké nastavit vůz, především křídla. Obvykle se zde preferuje nižší přítlak, nicméně ani vysoký přítlak zde není vyloučen. Nejsou zde totiž příliš velké rozdíly v rychlosti u různých velikostí přítlaku a je třeba myslet hlavně na to, jestli budeme častěji bránit pozici před jezdcem, nebo na někoho útočit z větrného pytle.
Trať nabízí 4 vhodná míta k předjíždění. Hned v první zatáčce je možné vybrzdit soupeře, avšak není to snadné a je nutné přesně trefit ideální brzdný bod. Jezdec v ideální stopě zde má značnou výhodu, protože může brzdit později. Další dobré místo na předjetí je na začátku 2. sektoru v nájezdu do pravotočivé zatáčky. Po čtyřlomené zatáčce následuje jedna ze tří delších rovinek, na jejímž konci je rovněž dobré místo k předjíždění. Zde je však nutné mít nastavené auto tak, aby bylo v té čtyřlomené zatáčce schopno držet se těsně za soupeřem. to si žádá vyšší přítlak. No a poslední a nejlepší místo na předjíždění je před třemi nejpomalejšími zatáčkami na okruhu. Zde je nutné přesně trefit brzdný bod.
Na závěr limity průjezdů a výjezdů ze zatáček: nebudou se tolerovat časté přehnané výjezdy ze zatáček 5, 6, 7, 8 a 14. Přesdevším budu kontrolovat čtyřlomenou zatáčku č. 8. Kdo ví, že se do ní nevejde, musí ubrat. Co se týče zkracování, nebude tolerováno zkracování v zatáčce č. 9. Ostatní místa na trati jsou volně průjezdná.