Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
F1: Představení Singapuru
VC Singapuru je jediným nočním závodem v seriálu MS F1. Do kalendáře byl přidán v roce 2008. První závod zde vyhrál Fernando Alonso díky nechvalně proslulé aféře Crashgate.
Trať patří k těm kratším, měří 5.073 km. Během závodu zde jezdci ujedou nejvyšší počet kilometrů v celé sezoně. Jezdce divize A zde čeká 31 kol, jezdce divize B 21 kol.
Jedná se o třetí a poslední městskou Velkou Cenu.
Tento okruh je vysokopřítlakový, takže by jedno z křídel mělo být na maximální hodnotě (podle stability, u mě je to zadní křídlo). Dále se doporučuje nízký tlak v pneu, aby auto lépe sedělo po přejezdu nerovnostmi, kterých je na tomto okruhu opravdu hodně). Kvůli nerovnostem je také treba zvýšit dorazy a světlou výšku, aby auto neztrácelo stabilitu při přejezdu hrbolky. Dále se tu značně opotřebovávají pneumatiky, hlavně ty přední, proto je třeba zvýšit přední stabilizátor a tuhost pružin a tlumičů. TO ale neznaméná nastavit je na maximální tuhost, auto by pak bylo nedotáčivé.
Co se týče strategií, v divizi A přichází v úvahu víceméně pouze dvouzastávková strategie na střední směsi pneumatik, nebo jednozastávková strategie na tvrdé směsi. Boxy v Singapuru patří k těm kratším, takže se předpokládá vyšší počet zastávek. V divizi B přichází v úvahu pouze jedna zastávka v boxech.
Na této trati se dá snadno získat výhoda zkracováním zatáček. Proto nebudou tolerovány žádné průjezdy čtyřmi koly mimo trať. Především se nebudou brát žádné ohledy v druhé zatáčce Kdo si to tam zkrátí více než 5 krát bez následnéhozpomalení, dostane trest +15 sekund ke konečnému výsledku.