Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
F1: Představení Singapuru
F1VC Singapuru je jediným nočním závodem v seriálu MS F1. Do kalendáře byl přidán v roce 2008. První závod zde vyhrál Fernando Alonso díky nechvalně proslulé aféře Crashgate.

Trať patří k těm kratším, měří 5.073 km. Během závodu zde jezdci ujedou nejvyšší počet kilometrů v celé sezoně. Jezdce divize A zde čeká 31 kol, jezdce divize B 21 kol.
Jedná se o třetí a poslední městskou Velkou Cenu.



Tento okruh je vysokopřítlakový, takže by jedno z křídel mělo být na maximální hodnotě (podle stability, u mě je to zadní křídlo). Dále se doporučuje nízký tlak v pneu, aby auto lépe sedělo po přejezdu nerovnostmi, kterých je na tomto okruhu opravdu hodně). Kvůli nerovnostem je také treba zvýšit dorazy a světlou výšku, aby auto neztrácelo stabilitu při přejezdu hrbolky. Dále se tu značně opotřebovávají pneumatiky, hlavně ty přední, proto je třeba zvýšit přední stabilizátor a tuhost pružin a tlumičů. TO ale neznaméná nastavit je na maximální tuhost, auto by pak bylo nedotáčivé.



Co se týče strategií, v divizi A přichází v úvahu víceméně pouze dvouzastávková strategie na střední směsi pneumatik, nebo jednozastávková strategie na tvrdé směsi. Boxy v Singapuru patří k těm kratším, takže se předpokládá vyšší počet zastávek. V divizi B přichází v úvahu pouze jedna zastávka v boxech.


Na této trati se dá snadno získat výhoda zkracováním zatáček. Proto nebudou tolerovány žádné průjezdy čtyřmi koly mimo trať. Především se nebudou brát žádné ohledy v druhé zatáčce Kdo si to tam zkrátí více než 5 krát bez následnéhozpomalení, dostane trest +15 sekund ke konečnému výsledku.
Komentáře
Zatím nikdo nekomentoval. Buďte proto první a vložte svůj komentář.
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus