Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
NORDSCHLEIFE
PORSHENa počátku dvacátých let 20.století se v pohoří Eifel jezdily motoristické závody na běžných, veřejných komunikacích. Toto bylo samozřejmě dosti nebezpečné a proto bylo rozhodnuto o vystavění nové závodní trati. Její účel byl také do tohoto relativně chudého regionu přitáhnout turisty, dát místním lidem práci, ukázat to nejlepší z Německého inženýrství a v neposlední řadě i Německé závodnické nadání. Trať měla být podobná té, co se jezdila při závode Targa Florio (v Sicilských horách). Trať navržená pod vedením architekta Gustava Eichlera se začala stavět v září 1925. Stavba Nürburgringu byla dokončena na jaře roku 1927 a otevřena 18. června toho roku. První závod, Mistrovství světa motorek, se zde jel hned druhý den po jejím otevření. První Grand Prix pak následovala o měsíc později – v červenci.


S neustále zrychlujícími auty začal být Ring čím dál tím více nebezpečný. Proto byla v roce 1967 přidána na cílovou rovinku zpomalující šikana Hohenrain. Po několika smrtelných nehodách nejen na Ringu se v roce 1970 jezdci F1 rozhodli pro bojkot nebezpečných tratí (což Ring nepochybně byl), dokud nebudou udělány změny zvyšující bezpečnost na okruhu. Proto se toho roku konala Německá GP na okruhu Hockenheim. Proto byla provedena v roce 1971 rozsáhlá rekonstrukce trati – opravily se hrboly na trati, přibyly svodidla, některé části trati byly narovnány a tím ubyl i počet zatáček.

V roce 1973 byla trať opět upravena (byly odstraněny „skoky“ na hlavní rovince, trať byla rozšířena) avšak v roce 1976, protože trať nesplňovala bezpečnostní nároky FIA a i televizní stanice měly vzhledem k délce trati problémy s přenosy, bylo jasné, že se zde pojede Grand Prix již naposledy. V tomto roce také Niki Lauda, (v tom roce úřadující světový šampion a do té doby i jediný, který dokázal zajet Ring pod 7 minut – 6:58.6) a několik dalších jezdců přesvědčovali ostatní, aby trať byla kvůli své nebezpečnosti bojkotována, avšak závod se i přes to jel. Shodou okolností to byl právě Lauda, který měl v závodě nehodu a utrpěl těžké popáleniny.









































V roce 1984 byla otevřena nová, mnohem bezpečnější trať trať nazvaná GP-Strecke na kterou se také Vrátily Formule 1. V současné době se trať v pořádání závodů F1 střídá s okruhem Hockenheim.




Komentáře
#1 | vova821e1 dne November 28 2010 09:44:27
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus