Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
NORDSCHLEIFE
Na počátku dvacátých let 20.století se v pohoří Eifel jezdily motoristické závody na běžných, veřejných komunikacích. Toto bylo samozřejmě dosti nebezpečné a proto bylo rozhodnuto o vystavění nové závodní trati. Její účel byl také do tohoto relativně chudého regionu přitáhnout turisty, dát místním lidem práci, ukázat to nejlepší z Německého inženýrství a v neposlední řadě i Německé závodnické nadání. Trať měla být podobná té, co se jezdila při závode Targa Florio (v Sicilských horách). Trať navržená pod vedením architekta Gustava Eichlera se začala stavět v září 1925. Stavba Nürburgringu byla dokončena na jaře roku 1927 a otevřena 18. června toho roku. První závod, Mistrovství světa motorek, se zde jel hned druhý den po jejím otevření. První Grand Prix pak následovala o měsíc později – v červenci.
S neustále zrychlujícími auty začal být Ring čím dál tím více nebezpečný. Proto byla v roce 1967 přidána na cílovou rovinku zpomalující šikana Hohenrain. Po několika smrtelných nehodách nejen na Ringu se v roce 1970 jezdci F1 rozhodli pro bojkot nebezpečných tratí (což Ring nepochybně byl), dokud nebudou udělány změny zvyšující bezpečnost na okruhu. Proto se toho roku konala Německá GP na okruhu Hockenheim. Proto byla provedena v roce 1971 rozsáhlá rekonstrukce trati – opravily se hrboly na trati, přibyly svodidla, některé části trati byly narovnány a tím ubyl i počet zatáček.
V roce 1973 byla trať opět upravena (byly odstraněny „skoky“ na hlavní rovince, trať byla rozšířena) avšak v roce 1976, protože trať nesplňovala bezpečnostní nároky FIA a i televizní stanice měly vzhledem k délce trati problémy s přenosy, bylo jasné, že se zde pojede Grand Prix již naposledy. V tomto roce také Niki Lauda, (v tom roce úřadující světový šampion a do té doby i jediný, který dokázal zajet Ring pod 7 minut – 6:58.6) a několik dalších jezdců přesvědčovali ostatní, aby trať byla kvůli své nebezpečnosti bojkotována, avšak závod se i přes to jel. Shodou okolností to byl právě Lauda, který měl v závodě nehodu a utrpěl těžké popáleniny.
V roce 1984 byla otevřena nová, mnohem bezpečnější trať trať nazvaná GP-Strecke na kterou se také Vrátily Formule 1. V současné době se trať v pořádání závodů F1 střídá s okruhem Hockenheim.
· dne November 13 2010 22:42:29 ·
1 Komentářů · 457 x Přečtené
·