Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
F1: Prezentace okruhu Hockenheimring
F1Hockenheimring byl původně postaven v roce 1932 na lesních silnicích, jako náhrada za nebezpečný a zakázaný okruh Wildpark v Karlsruhe. V první řadě se okruh používal jako závodiště pro motocykly a testovací dráha pro Mercedes-Benz a Auto Union. Mezi lety 1938 až 1947 byl Hockenheimring přejmenován na Kurpfalzring. Po druhé světové válce bylo používání okruhu velmi omezeno. Závody motocyklů se nějakou dobu nesměly konat vůbec, aby byl později Hockenheim do závodního kalendáře vždy jednou za dva roky vrácen. Původní okruh byl téměř osm kilometrů dlouhý, ale později došlo k jeho zkrácení.

První rekonstrukce okruhu započala v roce 1965, prioritou bylo zejména zvýšení diváckého komfortu. Radikálnější přestavba okruhu (1970) přišla po fatální smrtelné nehodě Jima Clarka (1968), kdy přibylo několik zatáček, ale zejména započala první instalace bezpečnostních prvků. Tato nová verze byla velmi rychlá a obsahovala vysoké množství dlouhých pasáží, které bylo možno jet na plný plyn. Okruh byl stále hodnocen jako vysoce nebezpečný a bezpečností technici pohrozili v roce 1999 organizátorům vyškrtnutím závodu z kalendáře, pokud nedojde k výrazné modernizaci.

Přesunu závodu na jiný konkurenční okruh zabránili organizátoři najmutím architekta Hermanna Tilkeho, který se rozhodl ponechat jen minimum z původní verze a okruh výrazným způsobem přizpůsobil současným normám. V první fázi došlo k vyrovnání terénu a navrhnutí kratší varianty s množstvím bezpečného prostoru pro výjezd monopostu z trati. Dalším rozhodnutím bylo přidání ostrých zatáček, které zvýšili množství prostorů vhodných k předjíždějí. Přestavba okruhu si krom financí vyžádala též přidání nových tribun, z nichž některé zafinancovala domácí automobilka Mercedes-Benz, díky čemuž se můžeme setkat též s tribunou pojmenovanou na jeho počest.

Formule 1 na Hockenheimring poprvé zavítala v roce 1970, když se závodní piloti rozhodli během Grand Prix Francie bojkotoval start na nebezpečném Nürburgringu. Tehdy vyhrál Jochen Rintd, jediný mistr světa in memoriam. Nicméně po rekonstrukci původního okruhu byl Hockenheimring opět na sedm let z kalendáře odstraněn. Od té doby se Grand Prix Německa konala vždy krom roku 1985 právě na Hockenheimu. V sezoně 2002 se jel závod poprvé na zmodernizované verzi okruhu, tehdy vyhrál Michael Schumacher.

Od roku 2006 se VC Německa střídá mezi Hockenheimringem a Nurburgringem.

Startá (šedá) verze trati a nová (černá) verze po rekonstrukci v roce 2001:


1970 - 1982


1983 - 1989


1990 - 1991


1992 - 1993


1994 - 2001


od 2002


Jak je z obrázků vidět, jednotlivé rekonstrukce se týkali výhradně zpomalujících šikan, především Bremskurve, která byla předělána celkem 3 krát. Pro rok 1994 potom došlo ke zpomalení šikan Clark a Senna (poslední obrázek, šedá před rekonstrukcí, černá po rekonstrukci).

A nyní se již dostáváme technické části tohoto článku. Z obrázků je vidět, že trať je velice podobná italskému vysokorychlostnímu okruhu Monza. Zde jsou dokonce rovinky ještě dělší, a tak nastavení zadního křídla není nikterak obtížné - těžko se najde jezdec, který by nenastavil hodnotu 1. Přední křídlo je potom individuální dle jízdního stylu, ale doporučuju ho nastavit tak vysoko, co váš jízdní styl dovolí. Přestože formuli klesne maximální rychlost, vyhnete se nedotáčivosti, která je nutná především v celém třetím sektoru a také ve všech šikanách. Tím dosáhneme také kratší brzdné dráhy, neboť do zatáčky můžeme vlítnout rychleji. S tím souvisí rozložení hmotnosti, které doporučuju dát úplně dopředu, auto tak získá větší stabilitu, větší zátěž na předek (a tím i rychlejší průjezd zatáčkami), a především díky stabilitě si můžeme dovolit zvětšit rozdíl mezi křídly.

Poslední věc, kterou bych u nastavení zmínil, jsou pneumatiky, zde nedoporučuju klasické hodnoty tlaku kolem 110 - 120 kPa, ale něco kolem 140 - 160 kPa. Auto bude klouzat jen nepatrně víde než je běžné, zato však získá vyšší rychlost, zrychlení, a sníží se spotřeba paliva a opotřebení pneumatik. A ty bude třeba šetřit, neboť se očekává závod na super měkké směsi.

A na závěr ještě něco k trati samotné - jistě jste si všimli, že tato trať disponuje velice širokými obrubníky, především v šikanách. Chtěl bych připomenout, že na trati musí zůstat minimálně 2 kola. Na krácení budou tentokrát přímo dohlížet komisaři, a to ve všech třech šikanách. Pokud dojde ke zkrácení v kvalifikaci, bude tento čas jezdci anulován a seřazen bude podle svého druhého nejrychlejšího času. V závodě bude tolerance 5 zkrácení, po překročení tohoto limitu bude za každé další zkrácení jezdci přidělena penalizace 5 sekund k výslednému času. Druhým problémem této tratě je její šířka, která je prachmizerná. Zde to uvádím v souvislosti s pravidlem zakazujícím více než 2 změny směru na rovince pro jezdce jedoucího vepředu. Zde se bude v případě prohřešků trestat podle tabulky v pravidlech, kde je tato problematika přesně definována.

Těším se na zajímavé závody, o víkendu ahoj!


Komentáře
#1 | Dof dne January 12 2011 04:20:04
nesnáším tuhle trať v jakékoli variantě,jestli pojedu tak opravdu s odporem diablo
#2 | Frantisek Caha dne January 12 2011 12:51:22
Když si to někdy zkrátí viditelně a úmyslně, tak nebude mít těch 5 šancí, ne ?
#3 | Lukas Viskot dne January 12 2011 14:34:02
Když si to někdo zkrátí tak jak říkáš a nezpomalí přitom, ta mu dá hra automaticky penalizaci.
#4 | Frantisek Caha dne January 12 2011 16:42:58
Ok.

Stejně mi přijde, že 5 napomenutí je docela hodně, vzhledem k tomu, jak se to dá na týhle trati krátit.
#5 | Lukas Viskot dne January 12 2011 19:14:09
Jenže jsou na ní 3 šikany, to klidně můžeš dostat 3 napomenutí za kolo. Kol se jede 22, takže si myslím že je to adekvátní.
#6 | Frantisek Caha dne January 12 2011 22:50:57
Ok, dobře. Jinak prezentaci jsem přečetl celou a líbí se mi :)
#7 | muniekole dne August 12 2017 07:39:59
Kuracja leczeniem trądziku różowatego nie istnieje uzdrawiana tudzież najprawidłowiej istnieje określać wielkość u dołu w stosunku do obniżenia kwocie zaczerwienienia mordzie i zmian zapalających, obniżenia liczebności, okresu otrzymania natomiast potęgi wymiotów a symultanicznych zwiastunów świądu, płonięcia a uczucie. Dubel konstytutywne modusy leczenia trądziku różowatego owo miejscowe natomiast splycenie-zmarszczek.pl/ ustnego medykamenty antybiotyczne. Leczenie laserowa uległa plus zaliczona jak forma leczenia. W ciągu jak w toku kilku tygodni wyciągi często rodzą nieulotne pocenie się, zaczerwienienie zazwyczaj nawraca po zabiegu. Długookresowe kuracja, z reguły od chwili jakiegoś do dwóch lat, przypuszczalnie wić się do ondulacji weryfikacji stanu przy poniektórych pacjentów. Ondulacje rehabilitacja istnieje częstokroć niepotrzebnego, lecz poniektórego przypadki ustępują po jacyś frazeologizmie tudzież otrzymają trwale. Ciepłego losy, pozostawione bez leczenia, pogarszają się wraz spośród upływem okresu.
#8 | muniekole dne August 29 2017 19:40:54
głębokie zmarszczki mimiczne oczyszczanie organizmu z toksyn ziołami http://zawalserca.net/tradzik-rozowaty-makijaz-szkodzi/ krem na ujędrnienie biustu krem na jędrność biustu
#9 | miedniczek dne July 15 2019 16:41:10
jak sie pozbyc toksyn z organizmu https://leki-detoks.pl/eliminacid-opinie/ co na bolace stawy
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus