Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
PORSCHE CARRERA CUP - ano či ne
PORSHEDobrý den. Rád bych Vám představil sérii, kterou bychom rádi zařadily, mezi pravidelně jezděné série zde na Race Online.

Mód na kterém bychom teoreticky jezdily má vynikající audiovizuální zpracování a ovladatelnost vozu je více než luxusní.
Vůz je zadokolka, tudíž na trati bude "o srandu postaráno". Kdo si věří, že toto mrštné GTčko s náhonem na zadní nápravu a se 450-ti koni pod kapotou udrží na trati bez asistentů, může se těšit na pořádný zážitek z jízdy a opravdový test zručnosti.



Pro nás české potažmo slovenské jezdce by mohl tento šampionát být zajímavý třeba už jen proto, že od sezóny 2008 se Porsche Carrera Cupu účastní dvaadvacetiletý český jezdec Jiří Mičánek



Několik údajů o voze:
Obsah motoru: 3.8-litre flat six-cylinder boxer engine developing
Počet koňských sil: 450 bhp (331 kW)
Řazení: sequential six-speed manual gearbox
Váha: 1,200 kg (2,646 lb)

MÓD K OTESTOVÁNÍ ZDE




Systém závodů, Informace, Pravidla, Kalendář apod...
To jsou fakta, která pro spoustu z Vás také mohou být směrodatná v rozhodování se, zda by jste sérii jeli, či nikoliv. Pojďme si říci, co mám vlastně v plánu.

Týmy - Tady novinka. Bude se jezdit na 2 členné teamy s tím, že si jezdci budou moci sami team pojmenovat a dokonce si i nalakovat vůz dle svých představ. Pokud jezdec bude chtít, může si team vytvořit vlastní a jezdit v něm sám, ale přijde o spoustu bodů do poháru konstruktérů ve kterém budou malé ceny (poháry - zatím nemám vybrané konkrétní)

Bodování - bodování bude naprosto stejné jako v reálných závodech resp. 20 – 18 – 16 – 14 – 12 – 10 – 9 – 8 – 7 – 6 – 5 – 4 – 3 – 2 – 1

Závody - někteří z Vás jistě vědí, že se Porsche cup jezdí v
ASII (Porsche Carrera Cup Asia),
NĚMECKU (Porsche Carrera Cup Deutschland),
FRANCII (Porsche Carrera Cup France),
BRITÁNII (Porsche Carrera Cup GREAT BRITAIN),
ITÁLII (Porsche Carrera Cup Italia),
JAPONSKA (Porsche Carrera Cup Japan) a
SKANDINÁVIE (Porsche Carrera Cup Scandinavia).

Jak vidíte tak zemí je opravdu hromada a pokaždé se jezdí jiné tratě, což nám dává prostor udělat několik Cupů. Respektive po každé "odjeté zemi" Vyhlásíme výsledky, ale výsledky všech zemí by se sčítaly dohromady a kdo na konci všech sérií bude v celkovém pořadí první, tak ten se může pyšnit titulem mistra.
Je to můj první úsudek zatím mám tyto nápady jen v hlavě, ale byl bych velice rád, kdyby se tu o tom rozběhla diskuze ;). Teď se dá vše změnit a pokud se některé mé návrhy líbit nebudou, tak jsem schopný dělat ústupky.

Systém závodů - Tady jsem zohlednil atraktivnost závodů z jiných sérií.
Závod by se jel 2x10 kol + kvalifikace. Jak by to probíhalo ? Kvalifikace by samozřejmě byla první a podle času zajetého v Q by se jezdci seřadily na startovní rošt. Po odjetí 10-ti kol závod končí. Startovní rošt se otočí podle dojetí v cíli a začne druhý závod. Oba závody by byly bodované, takže pokud by někdo 2x dojel 1., tak získá 40b. Dám příklad. Jede 16 jezdců jezdec Franta Vomáčka se kvalifikuje 3. tak v prvním závodě startuje 3. . V závodě se mu daří, a dojede první. To znamená, že do 2. závodu startuje z 16. (poslední) pozice. Prohození roštu si myslím není naškodu, ale je to věc k diskuzi. Já s tímto systémem mám velmi dobré zkušenosti z Lotus Cupu apod. a každý s tím byl spokojený. Hlavně jde o to, že pokud se Vám nepovede 1. závod, tak pořád ještě jste ve hře, protože budete například startovat před svými soupeři a získáte tak výhodu....

Čas a den - Toto je věc, kterou nechávám naprosto otevřenou. Po odhlasování zda tu PCC (Porsche Carrera Cup) chcete či ne uděláme anketu a vybereme datum který by nejlépe vyhovoval všem. Nejsem ani proti jezdit v týdnu, nebo později večer. Mě osobně se zdá 20:00 dost brzo, ale beru to, jelikož u nás jezdí plno mladých jezdců. Ale jak říkám. Toto je věc diskuze.



Takže to bychom měli fakta a informace. Teď proč vlastně píši tuto novinku. Máte víkend na to, aby jste vyjádřily své názory k této sérii a hlavně zda by jste danou sérii jezdily. Předběžně vím o 6-ti jezdcích kteří by tuto divizi jezdily.
Je to teď naprosto ve Vašich rukou zda tu chcete jezdit "plecháče" ale Octavie jsou na Vás například příliš pomalé, může pro Vás být Porsche zajímavou volbou.

Určitě než se jakkoliv rozhodnete, tak každému doporučím stáhnout si mód a vyzkoušet si ho!

Pokud zde padne dohoda, že sérii chcete, tak já se postarám o server a za pomoci zkušenějších adminů by jsme sérii uvedli do chodu.



Teď je to jen na Vás...


Komentáře
#1 | 2 dne June 04 2010 07:14:22
BRAVO
#2 | Lukas Viskot dne June 04 2010 11:07:50
Mě by hlavně zajímalo jak často, v který den a kterou denní dobu by se to jezdilo. Spoustu lidí by asi také zajímaly povolené asistence a délka závodů.
#3 | 6 dne June 04 2010 11:34:47
Davčo semnou počítej na 100% když už to máme spolu odskoušené ne a je to naprostá paráda :D
#4 | 2 dne June 04 2010 11:41:48
jasan luky už je to tam
#5 | Andrej Kozlovsky dne June 04 2010 11:57:35
Mam zajem !!
#6 | 2 dne June 04 2010 12:11:54
píšu si tě ;)
#7 | Michal Dvorak dne June 04 2010 12:26:12
Se mnou počítej !!
#8 | Tom Votava dne June 04 2010 13:02:42
já mám taky velkej zájem
#9 | Jan Stary dne June 04 2010 13:15:19
proč né jen vybrat denBRAVO
#10 | Kudys dne June 04 2010 13:32:15
tak jako já nevím jezdit asi nebudu a myslím že to není až tak dobrý nápad ... jako náhrada za octávky to jo .. ale myslím že už takhle se to nestíhá a je problém s tím dodat info včas videa a tabulky a tady ty veci
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [4 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus