 |
Přihlášení |
 |
 |
Team Speak |
 |
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
|
1. | L. Pohančeník | 215 |
2. | M. Pálfi | 130 |
3. | P. Cink | 88 |
4. | P. Jiránek | 84 |
5. | L. Viskot | 54 |
6. | J. Valeček | 50 |
7. | A. Gacík | 41 |
8. | V. Maliár | 32 |
9. | J. Kurtiš | 32 |
10. | J. Boško | 24 |
|
1. | L.Viskot | 116 |
2. | V.Schenel | 115 |
3. | A.Gacík | 83 |
4. | J.Boško | 66 |
5. | P.Cink | 58 |
6. | M.Dlužík | 57 |
7. | A.Buchta | 57 |
8. | K.Jahna | 44 |
9. | R.Hanousek | 40 |
10. | M.Petříček | 39 |
|
1. | L.Pohančeník | 158 |
2. | R.Šindelka | 123 |
3. | R.Hanoušek | 71 |
4. | M.Hemmer | 70 |
5. | M.Palfi | 62 |
6. | P.Jiránek | 61 |
7. | M.Vons | 60 |
8. | P.Králiček | 52 |
9. | M.Dlužík | 41 |
10. | O.Brhel | 36 |
|
 |
návštěvnost |
 |
|
 |
Dvouhodinovka: bližší informace |
 |
Prvně je třeba upozornit na fakt, že A1 Ring disponuje velice širokými obrubníky, které mohou motivovat k ostřejším průjezdům zatáček. Zvláště pak výjezdy v T1 a T3, kde jsou za obrubníky asfaltové zóny jsou v tomto ohledu kritické. Proto předem upozorňuju, že tato dvě místa budou po závodě zkontrolována. Nesmí dojít k nájezdu na umělou trávu, která se nachází za šedým pruhem (na obrázku ohraničeno červenou čarou). Za získání výhody se považuje i sebemenší přelétnutí tohoto šedého pásu, i tak je to už hodně benevolentní. Kontrola bude opravdu důsledná a za každé získání výhody v těchto dvou místech bude jezdec penalizován +1 sekundou k výslednému času.

Protože k získání výhod může dojít téměř ve všech zatáčkách na jejich vnitřku a kontrola by byla časově příliš náročná, bude se spoléhat na inteligenci a čest jezdců. Nicméně, u jezdců, kteří dokončí závod v rozestupu 20 a méně sekund od soupeře se namátkově podívám na některá kola. Toto se týká zatáček 3 (vlásenka), 5, 6 (obě táhlé doleva v 2. sektoru) a 8 (pravotočivá z kopce před boxy). Co se týče první a poslední zatáčky, tu si projíždějte jak chcete, vzhledem k tomu, že čím blíže k boxové zdi, tím více rizika pro auto. Co se týče výjezdů, tak kontrolovány budou pouze ty výše jmenované v T1 a T3, U ostatních můžete vyjíždět jak chcete.
Takže když to zhrnu: extrémní pozor na výjezd T1, T3, zbytek nemusíte řešit, dále bacha na vnitřky T3, T5, T6 a T8.
Dále, zejména pro nováčky v této lize, upozorňuju na fakt, že na tomto servru je nastavena Parc Ferme (nemožnost měnit nastavení vozu po kvalifikaci). Po kvalifikaci nebude možná žádná změna v nastavení, jediná vyjímka je palivo, které lze dotankovat. PF také přenese do závodu opotřebení pneumatik.
Dále připomínám harmonogram:
Kvalifikace: 18:40 - 18:55 (10 minut + 5 rezerva)
Warmup: 18:55 - 19:00
Závod: 19:00 - 21:00
Asistenti:
Doporučuje se všechno vypnout, každá asistence má negativní účinky, které značně zpomalují vozidlo. Jinak je ale povolená TC, ABS, spojka a automatické řazení.
Nakonec pár užitečných informací: Safety Car v závodě nevyjede, bude třeba minimálně 2 krát doplnit palivo, při nerespektování modré vlajky udělí hra automaticky penalizaci průjezdu boxy. Poškoditelnost vozů je 70%, spotřeba paliva a pneumatik je normální.
Jinak zde platí obecná pravidla tak jako ve všech ostatních sériích.
Na konce chci ještě podotknout, že nás po delší době pojede celkem hodně, a tomu je třeba přizpůsobit chování na trati. Závod trvá 2 hodiny, a opravdu ho nelze vyhrát v první zatáčce. Protože se jedná o samostatý podnik, přichází zde v úvahu pouze časová penalizace, popřípadě diskvalifikace ze závodu. Doufám však, že toto nebude nutné a všichni pojedete s rozumem. |
 | |  |
 |
Komentáře |
 |
#1 |
dne February 13 2011 14:14:12
#2 |
dne February 13 2011 14:14:51
#3 |
dne February 13 2011 16:20:59
#4 |
dne February 13 2011 17:50:07
#5 |
dne February 13 2011 19:21:15
|
|
 |
Přidat komentář |
 |
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
|
|
 |
Hodnocení |
 |
Pro hodnocení musíte být registrovaný.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Zatím nikdo nehodnotil.
|
|
|
 |
Servery |
 |
 |
Shoutbox |
|
 |
|