|
Přihlášení |
|
|
Team Speak |
|
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
|
1. | L. Pohančeník | 215 |
2. | M. Pálfi | 130 |
3. | P. Cink | 88 |
4. | P. Jiránek | 84 |
5. | L. Viskot | 54 |
6. | J. Valeček | 50 |
7. | A. Gacík | 41 |
8. | V. Maliár | 32 |
9. | J. Kurtiš | 32 |
10. | J. Boško | 24 |
|
1. | L.Viskot | 116 |
2. | V.Schenel | 115 |
3. | A.Gacík | 83 |
4. | J.Boško | 66 |
5. | P.Cink | 58 |
6. | M.Dlužík | 57 |
7. | A.Buchta | 57 |
8. | K.Jahna | 44 |
9. | R.Hanousek | 40 |
10. | M.Petříček | 39 |
|
1. | L.Pohančeník | 158 |
2. | R.Šindelka | 123 |
3. | R.Hanoušek | 71 |
4. | M.Hemmer | 70 |
5. | M.Palfi | 62 |
6. | P.Jiránek | 61 |
7. | M.Vons | 60 |
8. | P.Králiček | 52 |
9. | M.Dlužík | 41 |
10. | O.Brhel | 36 |
|
|
návštěvnost |
|
|
|
Prvni penalizace z OC |
|
Lukáš Klvač - +20 pozic na staru (za blokování jezdce + předjetí jezdce díky získané výhodě širšího výjezdu ze zatáčky)
Jiří Novotný - Upozorněni za agresivnější jízdu (to znamená dobrždováni do zatacek a ohrožovaní ostatních při opakování se to bude trestat víc). Při opakování v dalším závodě bude následovat průjezd boxy.
Martin Jilemnický- Upozornění za agresivní jizdu (vytlačování), při opakování bude následovat průjezd boxy.
Petr Kužela - Průjezd boxy do tří kol (za uzavřeni zatacky na Lukáše Viskota v T1, nebezpečný návrat na trať z následkem kolize)
Martin Němec - Start z boxů (za sestřelení Lukáše Viskota + bezohledé zavření zatáčky Martina Jilemnickýho s následkem tvrdé kolize)
Uvědomte si, že divize Octavia Cup je druhou nejprestižnější serii po F1A. Úroven jezdcu je zde velmi vysoká, a admin tým udělá vše proto, aby se nikdo z jezdců nemusel bát soupeřů za zadkem, především v prvních zatáčkách, kdy je na sebe celý rošt nalepený. Jestli se někomu zdají tyto tresty přísné, tak věřte, že budou ještě přísnější. V extrémních případech budeme používat i stop do dalšího závodu, diskvalifikace ze závodu (=ztráta bodů), a za 3 diskvalifikace, starty z boxů, stopek do závodů a nebo kombinací všech těchto úpenalizací vyhazov z tohoto šampionátu. Jistě jste si všimli nemalé účasti 18 jezdců, a zcela zaplněného startovního pole. Nikdo tu není nenahraditelný, a další zájemci čekají ve frontě. Tímto vás nechceme nijak strašit, ale určitě není tak těžké šlápnout na brzdu aspoň o 5 metrů dřív a pořádně zvážit předjížděcí manévr. Zvláště v prvních zatáčkách, kdy je na sebe pole namačkané a brzdy studené, je třeba počítat s bržděním alespoň o 10 metrů dříve. Doufáme, že v následujících závodech již neuvidíme podobné manýry jako na Red Bull Ringu, kdy někteří jedinci jezdili s absolutní bezohledností vůči soupeřům.
|
| | |
|
Komentáře |
|
#1 |
dne March 15 2011 14:48:51
#2 |
dne March 15 2011 15:33:07
#3 |
dne March 15 2011 18:54:38
#4 |
dne March 15 2011 19:13:12
|
|
|
Přidat komentář |
|
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
|
|
|
Hodnocení |
|
Pro hodnocení musíte být registrovaný.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Zatím nikdo nehodnotil.
|
|
|
|
Servery |
|
|
Shoutbox |
|
|
|