Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
F1 A: Tisková vyjádření z VC Číny
F1Vyjádření třech nejelpších v Číně.
1. Marek Vons (Northtech Mercedes)
2. Lukáš Viskot (Green Hell)
3. Lukáš Pohančeník (Abu Dhabi GP)



1. Marek Vons (Northtech Mercedes)

Závod v Číne mal pre mňa slastnú a radostnú príchuť, nakoľko som dokázal vyhrať tretíkrát po sebe. Moc som to predtým neočakával nakoľko nevyhral ani Vettel, ani Maroš Pálfi, ktorí na predošlých dvoch tratiach vyhrali. No podarilo sa mi to a som veľmi rád. V kvalifikácií som prvú časť odjazdil najskôr na tvrdých a potom na mäkkých pneumatikách a zvíťazil som o pol sekundy. V druhej časti to bola taktika jedného ostrého kola a skončil som prvý pred Rudom o 0,4 sekundy. V závode som si musel takmer vymodliť, aby mi vydržal agregát od Mercedesu, pretože asi v štvrtom kole som ho skoro upiekol nesprávnym podradením. Odvtedy nám poradca od Mercedesu poradil nepoužívať boost do motora, takže sme ho museli vypnúť a odjazdiť celý závod bez neho. Aj napriek tomu som však stačil na Lukáša Viskota, ktorý sa na začiatku dostal predo mňa a dokázal som ho poraziť. Mali sme odlišnú stratégiu ako Green Hell - my dve zastávky, oni tri. Napokon som dokázal zvíťaziť o 18 sekúnd a potešilo aj Rudove štvrté miesto. Už len dúfam, že si ľudia konečne po týchto troch výhrach zapamätajú naše meno, ktoré sa správne píše Northtech :D.



2. Lukáš Viskot (Green Hell)

První testovací kola na tomto okruhu, který patří k mým nejméně oblíbeným, byla značně demotivující. Vycházel jsem z nastavení z Malajsie, kde bylo auto velmi nedotáčivé. Nakonec se však během týdne podařilo nastavit auto, které mi velice sedělo (velkou zásluhu na tom má tým Planet Express Racing). Jestliže zpočátku byli cíle dokončit závod kdekoliv na bodech, těsně před kvalifikací jsem již myslel na bednu. Přesto jsem krotil optimismus vzpomínkami na první dva nepříliš povedené závody. Strategii jsem tentokrát cíleně naplánoval na tři zastávky v boxech, což mi umožnilo ušetřit hodně času na nastavení, které jsem tvořil výhradně na rychlost a konzistentnost bez ohledu na rychlost opotřebení pneumatik.

Kvalifikace byla podle očekávání propadák. S dvaceti koly odjetých s prázdnou nádrží se ani nic jiného čekat nedalo. Naštěstí, kvalifikace již nehrají tak důležitou roli jak tomu bylo v minulé sezoně. A potvrdilo se to hned na startu, kdy mi netrvalo příliš dlouho dostat se na první místo (start se ukázal být problémem, jelikož jsem neviděl žádné semafory - startoval jsem podle týmu Northtech). Za mnou jedoucí Marek Vons mi ze začátku nestačil, změnilo se to však po pár kolech, kdy mi pomalu začínali vypovídat službu pneumatiky. Marek, který jel nakonec pouze na 2 zastávky, se k nim choval velice šetrně, byť to bylo za cenu horších časů. Díky němu jsem se velice dobře bavil čistými souboji o první místo, a to i po první a druhé zastávce v boxech. Bohužel, podobně jako v prvních dvou závodech, jsem se ani tentokrát nevyhnul až příliš vysokému počtu chyb, které mě dost možná stáli i první vítězství v této sezoně. Ostatně 16 sekund ztráta na Marka v cíli nebylo až zas tak moc, v posledním stintu jsem mu dával v průměru sekundu na kolo, nicméně to jsem jel už "na krev". Nyní, když už máme představu jak auto nastavit, se musíme zaměřit na konzistentnost. A můj názor na tuto trať? No, řekněme že Shanghai nesnáším už tak moc jako dřív :)



3. Lukáš Pohančeník (Abu Dhabi GP)

No začnemstym že pred závodom som mal vážnu technicku poruchu s volantom takže som rád že to dopadlo dobre.s kvalifikáciou kde som skončil na 3 priečke ale dostal som od komisárov plus 5 miest na štarte,som bol nespokojny. V zahrievacom kole som mal jemny kontakt s KarlomBaškom ale auto nebolo moc poškodené. Štart sa mi nevidaril kedže som nevidel na semafore červene svetla tak som sa prepadol ale nahodil som stíhaciu jazdu spolu s Andrejom Borotovskym,ktory sa ma držal takmer cely závod. V druhom stinte mi odišli pneumatiky, mal som len kocku takmer z každej gumy. Potom sa ma Andrej už nedržal spravil chyby a mohol som sa sustredit na dobehnutie spičky. No brata som dobehol len kôli technickej chybe takže som rad že som došiel na 3 priečke kedže som začal jazdit v den zavodu. v Turecku sa budeme snaižit s ondrom odjazdit kvalitne preteky a hlavne dôjst do ciela. Čau sa v Turecku.

Komentáře
Zatím nikdo nekomentoval. Buďte proto první a vložte svůj komentář.
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus