|
Přihlášení |
|
|
Team Speak |
|
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
|
1. | L. Pohančeník | 215 |
2. | M. Pálfi | 130 |
3. | P. Cink | 88 |
4. | P. Jiránek | 84 |
5. | L. Viskot | 54 |
6. | J. Valeček | 50 |
7. | A. Gacík | 41 |
8. | V. Maliár | 32 |
9. | J. Kurtiš | 32 |
10. | J. Boško | 24 |
|
1. | L.Viskot | 116 |
2. | V.Schenel | 115 |
3. | A.Gacík | 83 |
4. | J.Boško | 66 |
5. | P.Cink | 58 |
6. | M.Dlužík | 57 |
7. | A.Buchta | 57 |
8. | K.Jahna | 44 |
9. | R.Hanousek | 40 |
10. | M.Petříček | 39 |
|
1. | L.Pohančeník | 158 |
2. | R.Šindelka | 123 |
3. | R.Hanoušek | 71 |
4. | M.Hemmer | 70 |
5. | M.Palfi | 62 |
6. | P.Jiránek | 61 |
7. | M.Vons | 60 |
8. | P.Králiček | 52 |
9. | M.Dlužík | 41 |
10. | O.Brhel | 36 |
|
|
návštěvnost |
|
|
|
F1 A: Vyjádření ze závodu v Turecku |
|
1. Lukáš Viskot (Green Hell)
Tož všechno to začalo v Sobotu, kdy jsem měl konečně čas na delší nepřerušené trénink (po několika málo odjetéch kolech ve čtvrtek). Tó dobó jsem měl problémy s podchlazenými pneumatikami. Tož jsem se tedy rozhodl změnit v upgradech sadu gum z tvrdé na měkkó. Jenže ouha - zjistil jsem, že jsem od začátku sezony nejezdil na tvrdé směsi, nýbrž střední, což vysvětlilo záhadně rychló úmrtnost pneumatik v prvních závodech. Nahodil jsem tedy tvrdó sadu a nasadil měkké gumy. Výslekdy prvních testů byli doslova šokující, zejména v boxech týmu Planet Express to příliš negómali a začali póštět sladký sliny. Ukázalo se však, že měkká směs gum by vyžadovala 3 zastávky v boxech, a tak jsem se rozhodl vzít směs tvrdó, která s přehledem vyšla na dvě zastávky.
Obě kvalifikace proběhly podle plánu, snad bych jen podotkl, že to byla má první kola s prázdnou nádrží a tak zejména v první části jsem si zvykal na odlehčené zadek vozu. Měkká směs pneumatik vydržela bez problému několik rychlých kol bez přehřátí. V první části se ke mě přiblížil póze Tomáš Dofek, takže do druhé části jsem již nastópil v klidu.
Start byl rovněž bez komplikací, opět jsem se odpíchl velmi rychle a s přehledem uhlídal první flek. Zpočátku jsme všem ujížděl, časem mě však dotahoval Tomáš Dofek. Dost mě znervózňoval jeho fajrunk a to vyvrcholilo chybó, po které mě předjel. Po jeho brzké zastávce jsem však odtušil, že jel na měkčí směsi gum a pojede do boxů třikrát. Jelikož však závod nedokončil, lze o tom pouze spekulovat. Nicméně mě to uklidnilo a tak jsem se snažil vybudovat co nejvyšší náskok před první zastávkó. Chyb bylo opět vcelku hodně, jelikož se předemě dostal i Andrej Borotovský. Po prvních zastávkách jsem ho předjel a sjeli jsme se všichni 3. Andrej byl až třetí a pokusil se mě vybrzdit na konci nejdelší rovinky. Brzdné bod přehnal jak těžké fetingr, a v bógně došlo k bóračce s Tomášem Dofkem. Já je jen v klidu objel a dal obóm mávanec. Pak už jsem jen jel svó strategii a v klidu dojel do cíle. Za chvílu doklapal i Marek Vons, který jel nenápadně a druhým místem mě překvapil. Škoda mýho kolegy, které nedojel skrz poškození vozu. Napříště musíme zapracovat především na konzistentnosti.
2. Marek Vons (Northtech)
Myslím si, že s druhým a štvrtým miestom môže byť náš tím veľmi spokojný, nakoľko v Turecku sme od začiatku mierne strácali. Nemusíme sa za tento výsledok hanbiť, keď už sme konečne nevyhrali. Na začiatku som videl, že Green Hell a Planet Express sú pomerne o dosť na tom lepšie ako my. Snažil som sa teda vydať maximum, no v kvalifikácií som spravil v poslednej zákrute chybu a skončil som až na siedmom mieste. Myslím, že bez chyby by to bolo tretie miesto na štarte. Za mnou však napokon štartoval Andrej, ktorý ma po Klváčovom náraze do mňa bez problémov predbehol. Po prvm kole už som bol na štvrtom mieste za jazdcami, ktorý mali viditelne lepšie časy. Nespravil som väčšie chyby. Jedine v boxoch som sa zdržal o 4 sekundy dlhšie, keď som si zabudol vypnôť opravy na vozidle po Klváčovom náraze.
Neskôr však Tomáš Dofek vypadol a tak som bol už v top 3. Andrej mal však odlišnú stratégiu, v boxoch bol trikrát a my len dva, takže som sa dostal na konečné druhé miesto za Lukáša Viskota. Myslím, že keby som nestratil 4 sekundy v boxoch a v kvalde skončil viac vpredu, mohol tam byť aj súboj o prvé miesto. Ale som viac než spokojný. Gratulácia Lukášovi. V Španielsku sa pokúsime opäť o najvyššie priečky.
3. Andrej Borotovský (Planet Express)
Qualda:
Tak ta sa nad mieru v prvej casti podarila, ale obtiaze prisli az v Q2 kde mi nevyslo Q kolo. Start z 6. priecky bol hlboko pod ocakavanim.
Race:
Start bol vcelku pokludny. Z 6. som sa najprv prepadol a potom vratil na 6. miesto. Potom som bol aj pred Vonsom a v tedy prisiel Rudo "Tankista" Pohancenik a ma prijemne poslal vyskusat unikovu trávnatu zónu. Bola moc pohodlna a ta masaz pomohla k lepsiemu vykonu. Nakonec si vyskusal aj on lázne v Istambule. Isiel na Thaisku masaz cez retardery a nakonec isiel od radosti aj po dvoch kolesach. Vdaka tomu som sa dostal cez neho. Neskorej som siel skoro do boxov, co sa ukazalo ako nie velmy dobry napad. Prepadol som sa az za Starocha, ktore ho som nevedel predbehnut. Nakonec som sa dostal tam kde som bol a stale som bol o zastavku horsi. Nakonec ale nahoda dopriala, i cez lahku koliziu s Dofkom, za ktoru sa mo ospravedlnujem, a ocitol som sa medzi nortechami a dosiel som na 3 mieste, s cim som spokojny. Ale mal som i trosku stastie, pretoze môj motor si rozmyslel v poslednej zakrute poslúchať a posielal dymové signali (asi vymretým apačom) a nakonec som dofajčil do ciela v 100 kmh rychlosti. Ufff...
|
| | |
|
Komentáře |
|
Zatím nikdo nekomentoval. Buďte proto první a vložte svůj komentář.
|
|
|
Přidat komentář |
|
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
|
|
|
Hodnocení |
|
Pro hodnocení musíte být registrovaný.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Zatím nikdo nehodnotil.
|
|
|
|
Servery |
|
|
Shoutbox |
|
|
|