 |
Přihlášení |
 |
 |
Team Speak |
 |
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
|
1. | L. Pohančeník | 215 |
2. | M. Pálfi | 130 |
3. | P. Cink | 88 |
4. | P. Jiránek | 84 |
5. | L. Viskot | 54 |
6. | J. Valeček | 50 |
7. | A. Gacík | 41 |
8. | V. Maliár | 32 |
9. | J. Kurtiš | 32 |
10. | J. Boško | 24 |
|
1. | L.Viskot | 116 |
2. | V.Schenel | 115 |
3. | A.Gacík | 83 |
4. | J.Boško | 66 |
5. | P.Cink | 58 |
6. | M.Dlužík | 57 |
7. | A.Buchta | 57 |
8. | K.Jahna | 44 |
9. | R.Hanousek | 40 |
10. | M.Petříček | 39 |
|
1. | L.Pohančeník | 158 |
2. | R.Šindelka | 123 |
3. | R.Hanoušek | 71 |
4. | M.Hemmer | 70 |
5. | M.Palfi | 62 |
6. | P.Jiránek | 61 |
7. | M.Vons | 60 |
8. | P.Králiček | 52 |
9. | M.Dlužík | 41 |
10. | O.Brhel | 36 |
|
 |
návštěvnost |
 |
|
 |
F1 B: Tlačová konferencia |
 |

1. Stanislav Pokorný
Velmi dlouho mě mrzelo, že jsem v Turecku nemohl zabodovat. Udělat tak školácké chyby je prostě neomluvitelné. A to především chybné pochopení trestu. Trať v Istanbulu mám velmi rád, a tak jsem si velmi věřil i díky opravdu velmi dlouhém tréninku. To samé se bohužel vůbec nedá říct o Barceloně ve Španělsku, kde po vytvoření šikany před cílovou rovinkou nedokážu najít nejideálnější stopu. Také zatáčka číslo 9 mi dělá stále probém s ideální stopou. Protože jsem se krátce po Turecku musel stěhovat cca 300km, nemohl jsem adekvátně trénovat a do závodu jsem přišel téměř nepřipravený, kdy jsem najezdil cca 30 kol se setupem podobným v Turecku. Nečistoty a hrboly mi na barcelónské trati dělají vrásky na čele, a tak jsem doufal spíše v umístění kolem 3-5 místa. Tušil jsem, že se Maroš Palfi dobře připraví. Před závodním víkendem měl problém s pneumatikami, ale zdá se, že je nakonec přece jen dokázal dobře využít, což předvedl v kvalifikaci, která v mých očích trochu rýsovala stupně vítězů po závodě. Trochu mě mrzí, že se tu stále předávají setupy ostatním, nicméně se tím i potvrdilo, že když jej nevymysleli, neumí jej plně využít, čehož jsem v prvním kole využil a dostal se na první pozici, kterou je ale velmi težké udržet, když víte, že jezdec z opačného konce se po několika kolech dostane k zadní části vašeho monopostu. Maroš byl opravdu rychlý a díky tomu se přede mě Maroš 2x v závodě dostal. Nevím proč, ale po zajetí do boxů, jsem se vždy dostal před Maroše zpět na první místo, které mi nakonec po jeho chybě zůstalo. Kdo ví, jak by to dopadlo, kdyby chybu neudělal a dál se mě držel. Konečně první vítězství v sezóně, konečně tolik očekávané místo, které snad nebude poslední. Byl to velmi dobrý závod, ale více jezdců na startovním roštu by mu slušelo mnohem více. Ale již za týden se uvidíme v Monaku, kde se ukáže, kdo je dobrý jezdec.
2. Jan Bartonik
Nenapísal žiadne vyjadrenie.
3. Maroš Palfi
V prvom rade by som chcel „pochváliť“ účasť keď na závod prišli až 8 jazdci a to máme 11 plných tímov a ešte aj 5 náhradníkov. Ale späť k závodu. Kvalifikácia prebehla bez problémov a zajazdil som celkom pekný čas ale potom som sa dozbedel že mám penaly ešte z Číny. V závode som sa dostal rýchlo späť na 1 miesto a budovať si náskok pred Stanislavom Pokorným. Keď prichádzala moja zastávka v boxoch tak som zistil že som zabodul nastaviť v ovladaní tlačídko „požadovať boxi“ tak som bol o pár sekúnd dlhšie v boxoch. Po druhej zastávke v boxoch som ešte aj dostal penaly STOP and GO za prekročenie rýchlostí v boxoch. Vtedy som sa už mohol rozlúčiť z víťazstvom. Gratulujem Stanislavovi Pokornému k víťazstvu a uvidíme sa v Monaku.
|
 | |  |
 |
Komentáře |
 |
Zatím nikdo nekomentoval. Buďte proto první a vložte svůj komentář.
|
|
 |
Přidat komentář |
 |
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
|
|
 |
Hodnocení |
 |
Pro hodnocení musíte být registrovaný.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Zatím nikdo nehodnotil.
|
|
|
 |
Servery |
 |
 |
Shoutbox |
|
 |
|