Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
pravidla ITCC
ITCCKaždý pilot je povinen pravidla znát, respektovat je a řídit se jimi.

Jezdec je povinen:
- Před vstupem do hry vypnout VŠECHNY programy, které zpomalují výkon pc a netu (ICQ, Skype, DC++ a pod).
- Vstoupit na server pouze se svým jménem. V diskuzi a na fóru je povoleno psát i pod přezdívkou.
- Chovat se slušně, jakékoliv vulgární výpady proti ostatním jezdcům nebudou za žádných okolností tolerovány.

Bodování
1. 25b
2. 18b
3. 15b
4. 12b
5. 10b
6. 8b
7. 6b
8. 4b
9. 2b
10. 1b

Pravidla:

1. Schéma závodního víkendu:
a) Závodním dnem je Středa
b) Trénink 19:30 – 20:00
c) Kvalifikace 20:00 - 20:20
d) Warm Up 20:20 - 20:30
e) Závod 1 – star ve 20:30 dělka zavodu je 50km
f) Warm Up 5min
Závod 2 – délka 50km

2. Hlavní Pravidla
a) Povoleny jsou tyto asistence: spojka, kontrola trakce(low) ,ABS .
b) Délka obou závodů závodu 50km.
c) Opotřebení pneumatik a spotřeba paliva je 1x.
d) Mechanické poruchy jsou zapnuté
e) Účinnost poškození je 50%.
f) PF je vypnuté.



3. Druhy Penalizací
1. Připočtené k výsledku závodu
+10 s
+25 s
Diskvalifikace (DQ)
2. Do dalšího závodu
Průjezd boxy v dalším závodě
Start z boxů v dalším závodě
Posunutí na startu v dalším závodě o 5 míst
Posunutí na startu v dalším závodě o 10 míst
Sosunutí na startu v dalším závodě o 15 míst
Stop v dalším závodě
Stop v dalších 3 závodech
Stop do konce sezony
3. Udělené rFactorem – VŽDY PLATNÉ!!!


4. penalizace po závodě, udělené komisí může být udělena za:
Předčasný start = + 10s k výsledku závodu
Nepovoleným způsobem zabránění předjetí (úmyslné blokování)Povoleno pouze 2x změnit směr ! = +25s (1x), +5 míst na startu (2x), +10 míst na startu (3x), +15 míst na startu (4-5x), start z boxů(5 – více krát)
Opakované zkracování tratě se bude řešit komisí! Pokud pilot zkrácením tratě předjede soupeře je povinen získanou pozici vrátit zpět, v případě že získá jinou výhodu je jezdec povinen ubrat plyn na dobu 3s = průjezd boxy (1x), start z boxů (2-4x), diskvalifikace (5 a více krát).
za blokování o kolo rychleji jedoucího vozu = Průjezd boxy(1x), start z boxů (2-4x), diskvalifikace (5 a více krát).
způsobení kolize (obvykle pilot vzadu) = dle závažnosti a rozsahu způsobené kolize.


5.
Každý pilot má právo podat písemný protest, kdy podle jeho názoru došlo k porušení pravidel jistého jezdce, do 24 hodin od skončení závodu.
Finální trest se udělí podle větší shodě navrhovaném trestu.
Protest proti vynesení rozsudku trestu je nemožný.
Obhájce má právo pouze obhajovat svou nevinnu v průběhu trestného řízení.

6. Kvalifikace
a) Kvalifikace se jede 15 minut (5min rezerva na dojetí časů po vypršení limitu)
b) Každý pilot má k dispozici neomezený počet kol v kvalifikaci.
c) Jezdec který jede rychlé kolo má absolutní přednost.
d) V případě, že dva a více jezdců jedou poblíž sebe a oba jedou ostré kolo, je to stejné jako v závodě. I když je jezdec vzadu rychlejší, jezdec ve předu mu nemusí uhýbat, platí však stejná pravidla jako v závodě (blokování atd)

7. Závod
a) Po ukončení zahřívacího kola (WarmUp) má pilot padesát vteřin na to, aby se postavil na startovní rošt. Pokud tak neučiní, bude automaticky startovat z boxů.
b) Po 50 vteřinách vozy vyjíždějí do zahřívacího kola.
c) V zaváděcím kolech buďte extrémně opatrní.
d) Po projetí cílovou čárou v posledním kole následuje čestné kolečko. Každý pilot toto musí absolvovat, NESMÍ zmáčknout ESC. Po odjetí čestného kolečka všichni zajedou do boxů a zastaví ve svém boxu.


8. Další pravidla
a) Týmová režie je povolena.
b) Pro klasifikaci je nutné odjet alespoň 85% závodu (počítá se počet dokončených kol, zaokrouhluje se (84,5% a výš se zaokrouhlí na 85%, vše pod 84,5% se zaokrouhluje dolů)
c) Při nájezdu do zatáčky platí přednost jezdce jedoucího vpředu (avšak ten nesmí zavřít zatáčku)
d) V případě, že se jezdec jedoucí vzadu dostane alespoň na částečnou úroveň jezdce jedoucího vepředu (kdy přední kola zadního jezdce jsou na úrovni zadních kol předního jezdce), nesmí vepředu jedoucí jezdec zavřít vnitřní ani vnější zatáčku.
e) Při volném tréninku je chat povolen, při warm up také.
g) Při kvalifikaci a závodu platí NO CHAT. Při porušení bude následovat penalizace (dle okolností). Neberou se žádné ohledy. To znamená, že vůbec nic nepsat. Pokud uděláte chybu na začátku závodu nebo v pokročilé fázi zahřívacího kola, máte smůlu, restart nebude i když si napíšete, akorát vám to přitíží.
h) Pravidla mohou být podle potřeby upravována, doplňována, přidávána či mazána. Jezdci jsou na změny upozornění přes novinku na hlavní stránce.
ch) Změna týmu je možná pouze jednou během sezony. Body jezdci zůstanou, avšak body do poháru konstruktérů se nepřesouvají.

Komentáře
#1 | Kudys dne May 23 2011 08:00:25
hlavně bych asi opravil všechny chyby a napsal to česky, pak se můžeme bavit dále
#2 | Michal Hemmer dne May 23 2011 15:17:50
njn sem dislektik disgrafik a disortografik a čeština je moje achylova pata ale ja myslím že je to i tak pochopitelný
#3 | Lukas Viskot dne May 23 2011 16:31:29
Tak zaúkoluj Tomáška, aspoŇ se procvičí:D
#4 | Michal Hemmer dne May 23 2011 17:17:45
no za ukol to dostal Filda
#5 | Peter Stavina dne May 27 2011 10:30:03
pani mna test race celkom bavil az mozno na to ze mnohi sme si nedavali aj napriek upozorneniam pozor v prvej zakrute po starte, nechapem... lol ono uz ked aj do mna zozadu niekto buchne a nahodou posuniem niekoho pred sebou tak sa tomu neda zabranit, hlavcne o tom to je aby sa predvidalo no... ale inak super vec to bola a este jedna vec ked sa vie a hadam si vsetci aj tie pra´vidla precitali tak sa nemalo odchadzat so servra pretoze bol na rade este jeden race ani tomuto celkom nerozumiem hold taký je zivot pani nie vzdy vyjde vsetko ako ma ale zivot ide dalej a este su mnohe preteky pred nami aspon teda dufam, lebo mna to velômi bavilo a uzil som si test race naplno, bolo to napinave. mozno este kus upravit fyziku... ine ma nenapada v podstate mod mi sedi. a co sa týka dzky zavodov tak v pravidlach nebolo spomenute vôbec ze sa pojde 30 minut ale ze sa obidvy zavody pojdu na 50 km, tu by mozno pomohla uprava pravidiel inak ako hovorim nemam co vytknut. jednoducho je to o tom ze vzdy je co doladit a to aj v inych seriach si myslim
*GOOD* inak sklanam poklonu co sa týka účasti na zaciatku test race
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus