Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
F1: Patch týmů a fyziky je tu!
Skiny nových týmů (Lotus, Renault, Sauber) budou do příštího závodu. Je zde 10 týmů, HRT a Virgin tam nenajdete, myslím že do konce sezony bude 20 aut stačit. Dále bylo upraveno zahřívání pneumatik (doporučuju se vyhýbat smykům předních i zadních kol a nepřehánět úhel zatáčení předních kol, jinak se vám budou gumy přehřívat). Byl lehce navýšen přítlak předního křídla, zvýšena základní životnost motoru o polovinu (platí stále stejné vzorce pro opotřebení), a byla prodloužena životnost brzd. Stahujte zde. POZOR! Je nezbytně nutné před zkopírováním tohoto patche smazat celou složku Teams na tomto místě: rFactor/GameData/Vehicles/RaceON2011/2009/2009. Tam smažte složku Teams a teprve potom nakopírujte patch do rFactoru.
Super. Takže několikahodinový trénink byl naprosto zbytečný. Počítal jsem jen s novým skinem. Ladil jsem opravdu dlouho a poctivě, skoro mě to až přestalo bavit. Pak jsem si dal závodní víkend, abych věděl, jak na tom budu s životností sad, motoru a brzd. Když jsem se dozvěděl, že F1 B pojede společně s F1 A, dal jsem si závodní víkend dle pravidel na F1 A, dle kterého jsem dále setup upravil. Taky zbytečně. Jsem zde znovu na rozpacích. Nesnáším zbytečnou činnost...
Právě zkouším nový patch a musím Lukáše pochválit. Auto se chová mnohem lépe. Zvuk je přirozenější, pneu se zahřívají akorát, díky přítlaku to sedí velmi dobře a zároveň nevytváří odpor pro akceleraci. Jsem velmi spokojený. Palec nahoru, Lukáši!!!