Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
Tresty a obhajoby
ITCC



Race 1:
Marek Štekl - +10 pozic na startu, L1, T11 (lze se obhajovat)
Honza Zouzal - +25s, + 15 pozic na startu, L2, T3 (lze se obhajovat)
Rudo Pohančeník - byl vyšetřovan incident L4, T9 a incident byl posouzen jako závodní
Lukáš Viskot - napomenutí za nebezpečnou jízdu v čestném kolečku

Race 2:
Denis Kudera - +25s, start závodu (lze se obhajovat)
Lukáš Viskot - +25s, průjezd boxy L1, T2 (bez sance na snizeni trestu)
Honza Zouzal - +25s L1, T2 (lze se obhajovat)

Protesty od vás:
Stanislav Pokorný/Jakub Krafek - R2, L3, závodní incident
Robert Ballo/Jakub Krafek - R1, L2, T1 závodní incident víceméně se nic nestalo
Robert Ballo/Michal Hemmer - R1, L2, T5 závodní incident, Robert nepředvídatelně brzdil v úseku kde se jezdí naplno

Vysvětlivky: L - lap (kolo), R - race (závod), T - zatáčka
Komentáře
#1 | Marek Stekl dne July 28 2011 19:36:12
Tak jako první dávám obhajobu. V zatáčce 11 jsem se vyhejbal incidentu několika aut. A tudíž abych to do nich neprásknul, tak sem je vzal po trávě. tady bohužel platí pravidlo dvá se perou a třetí se směje. A nikdy na závodech sem neviděl, aby ten co objede kolizi, tak se musí zařadit zpět tak kde byl či ubrat plyn. To sem slyšel poprvé tady. a to že jsem prý neubral plyn, se musím jen smát, když tam byla ta nehoda, tak sem si musel přibrzdit. a když jsem bylo místo na trávě tak sem je objel. Toť vše
#2 | Rudo Pohancenik dne July 28 2011 20:00:39
Pri svojom mene poprosím udávať aj krsné meno, kedže jazdí aj brat, a na druhej strane chválim aktivitu adminov, to ako sa to po závode dalo rýchlo dokopy si zasluži pochvalu.
#3 | Lukas Viskot dne July 28 2011 21:51:50
Nedá mi to a prosím o přesné vyjádření adminů, jakým způsobem jsem porušil pravidla. Neříkám že to není kontroverzní, ale i kdyby tak ty penalizace tomu vůbec neodpovídají. Ještě k tomu, když Denis má za mnohem horší incident (kterej byl narozdíl od mého zezadu) trest poloviční.
#4 | Kuba Krafek dne July 28 2011 22:48:33
Lukas: podle toho, co jsem videl ja, jsi za T1 zavrel cestu Mitsubishi(Jakub Duricek?), kteryho to rozhodilo a diky tomu vznikl chaos, Jakub sejmul me, a v nastalym zmatku bylo dost lidi mimo.pokud se muzu vyjadrit
#5 | Michal Hemmer dne July 28 2011 22:59:04
Lukáš Viskot svím zavřením Jakuba Ďuríčka způsobil Hromadnou kolizi které jsou kvalifikováné jako horší nežli jedno tlivé kolize .
Marek Stekl . zde je skráce ní tratě z předjetím nejednoho soupeře mezi pomalu jedoucími vozy bylo místo na 1,5 auta kam se mohl bezproblémo vlést všichni jezdci se snaží zkolizí arozjet co nejrychlejí a stejně tak jezdci co je objíždí ale máme vyznačenou trat kde se jezdí pokud není místo na trati je potřeba zpomalit a projet trat až bude míto k projetí . času na zpomalení na dostatečnou míru pro projetí bylo více než dost
#6 | Marek Stekl dne July 29 2011 00:10:51
To Michal : takže mi chceš říct že příště to mám poslat mezi Vás...OK není problém...a jinak to co si napsal je dosti k smíchu, ještě teďka se směju. Větší blbost sem neslyšel. A jestli sis nevšimnul, a pár zatáček dál sem byl na stejném místě jako jsem byl ( ne mojí vinou, ale já blbosti neřeším, byl jsem sestřelen omylem, ale je to jen závod a to se stává). takže nevidím v tom nic.Jinak jestli to chceš brát takto. V tom případě podávám protest na všechny co mě předjeli, nepočkali až se vrátím z tratě či když mě někdo sestřelil z tratě a nepočkal, by měl dostat stejný trest. a pak podávám protest na červené mitshubishi č. 21 které mě sestřelilo z tratě ve druhém závodě...a nemusím snad pokračovat dál...
#7 | Kuba Krafek dne July 29 2011 00:13:43
Taky nesouhlasim s trestem Zouzala...Duricek nekoukal do zrcatek.
#8 | Michal Hemmer dne July 29 2011 00:24:24
Marku ne poslat mezi nás ale byl tam dostatečný prostor a když je nebezpečí na trati zvolnit v připadě zastavit každopádně se inkriminováné situace znovu přeskoumají na základně vyjádření jezdců až poté bude vynesen trest či zrušen navrhovaný trest dle okolnosti proto zde máme obhajoby trestů a celé tohle ttrestní řizení
#9 | reVo dne July 29 2011 01:02:15
Neviem ako je nastaveny server, ale v reale by tam urcite boli zlte vlajky co znamena zakaz predbiehania a zvysenu opatrnost.... Pritom si urcite videl koliziu a dalej si si to je*al 200km/h taze tolko z mojho pohladu
#10 | Denis Kudera dne July 29 2011 09:46:59
Marek Štekl - takže k tomu tvému trestu, měl si dost času na to, aby si přibrzdil
a projel si to v klidu mezi nimi, kontroloval jsem tvoji a jejich rychlost
na výjezdu a byl si rychlejší o 30 Km/h což je na výjezdu si myslím ne zas
tolik abys nemohl přibrzdit, já jsem za to byl taky potrestán, že jsem
předjížděl po trávě v Brně, původně si měl dostat +10s, ale to bys přišel
o později poctivě získané pozice, tak jsme se rozhodli trestat do dalšího závodu

Rudo Pohančeník - omlouvám se už jsem to napravil

Lukáš Viskot - já nevím proč to řešíme, je to naprosto jasné, blokoval si Jakuba Ďurička
(průjezd boxy) a způsobil tím hromadnou kolizi (+25s)

Honza Zouzal - v případě R1 je trest vyšší z toho důvodu že jsi to do něj prostě napral na
konci rovinky a tam není co řešit víceméně
v případě R2 je to hodně diskutabilní a právě proto je tohle řízení, aby
se jezdci vyjádřili, jak to celé probíhalo

OBECNĚ - chci jen říct že tady jsou napsané ty vyšší možné tresty, které jdou dát za ty
jednotlivé prohřešky a to z jediného jednoduchého důvodu, vysvětlím
když začnou probíhat obhajoby tak musíme mít prostor ještě někam klesnout a když
bychom zde napsali hned ty nejnižší možné tresty tak už nemáme kam klesnout a vaše
obhajoby by byli zbytečné … tak na nás "neřvěte" a nebuďte nasraní a zkuste si vážit
té možnosti vyjádřit se k tomu
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus