 |
Přihlášení |
 |
 |
Team Speak |
 |
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
|
1. | L. Pohančeník | 215 |
2. | M. Pálfi | 130 |
3. | P. Cink | 88 |
4. | P. Jiránek | 84 |
5. | L. Viskot | 54 |
6. | J. Valeček | 50 |
7. | A. Gacík | 41 |
8. | V. Maliár | 32 |
9. | J. Kurtiš | 32 |
10. | J. Boško | 24 |
|
1. | L.Viskot | 116 |
2. | V.Schenel | 115 |
3. | A.Gacík | 83 |
4. | J.Boško | 66 |
5. | P.Cink | 58 |
6. | M.Dlužík | 57 |
7. | A.Buchta | 57 |
8. | K.Jahna | 44 |
9. | R.Hanousek | 40 |
10. | M.Petříček | 39 |
|
1. | L.Pohančeník | 158 |
2. | R.Šindelka | 123 |
3. | R.Hanoušek | 71 |
4. | M.Hemmer | 70 |
5. | M.Palfi | 62 |
6. | P.Jiránek | 61 |
7. | M.Vons | 60 |
8. | P.Králiček | 52 |
9. | M.Dlužík | 41 |
10. | O.Brhel | 36 |
|
 |
návštěvnost |
 |
|
 |
Blíží se VC Kanady... |
 |

Okruh Gillese Villeneuva patří k nejkratším tratím v kalendáři F1. Je to nejnáročnější trať na brzdy v celém seriálu F1, častokrát je zde k vidění selhání brzd. Trať je dlouhá 4,361 Km, Celkem ji objedeme 35 krát v divizi A a 23 krát v divizi B. Trať je charakteristická dlouhými rovinkami, což se projeví na nižším přítlaku. Navíc zde není žádná vysokorychlostní zatáčka.

Trať v Montrealu by se dala přirovnat k australskému Melbourne. I toto je městská trať, kde jsou na mnoha místech z obou stran tratě bariéry. Přesto je tato trať mnohem jednodušší než ta v Melbourne, především díky stylu zatáček samotných. Jsou zde pouze středněrychlé a pomalé zatáčky. Nejpomalejší místo na trati - vlásenka L´Epingle, je zároveň nejlepším místem k předjíždění. Právě kvůli této velmi nerovné vlásence je nutné nastavit zámek zatáčení tak, aby bylo možné vybrat tuto vlásenku i při předjížděcím manévru z útočné stopy. Další vhodná místa k předjíždění jsou před poslendí šikanou, kde je zároveň nejrychlejší místo na trati. Dobře se dá předjíždět ještě před zatáčkou č. 8. Kvůli nedostatku místa (trať je velmi úzká), je předjíždění na jiných místech časově ztrátové a navíc nebezpečné.
Jak již bylo zmíněno, trať postrádá vysokorychlostní zatáčky. To se okamžitě musí promítnout ve velmí nízkém opotřebení pneumatik, které se tím pádem také mnohem obtížněji zahřívají. Doporučená závodní směs je zde Super měkká nebo Měkká. Dvě nejtvrdší směsi zde ale také nejsou vyloučeny, pokud chce závodník jet bez absolvování zastávky v boxech. Jelikož budou ale dvě nejtvrdší varianty pneumatik značně podchlazené, bude časový rozdíl tak výrazný, že se tato strategie nejspíš ani nevyplatí. Nakonec je zde důležitá ještě světlá výška a dorazy, protože je trať velmi hrbolatá, měli by být nastavené tak, aby auto co nejméně dřelo o asfalt. Nicméně, tohle také souvisí právě s velikostí křídel, takže toto nastavení je velmi individuální.
Na závěr limity průjezdů zatáček - zde je to vesměs pořešeno vysokými obrubníky, takže jsou zde pouze 2 místa, která budu po závodě kontrolovat: průjezdy zatáčkami 6 a 8, kde musí být alespoň 2 kola na trati (to znamená musejí být alespoŇ z části na bílé čáře). |
 | |  |
 |
Komentáře |
 |
#1 |
dne June 11 2010 15:09:21
#2 |
dne June 11 2010 15:11:08
#3 |
dne June 11 2010 15:21:38
#4 |
dne June 11 2010 15:22:08
#5 |
dne June 11 2010 16:03:50
#6 |
dne June 11 2010 17:11:18
|
|
 |
Přidat komentář |
 |
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
|
|
 |
Hodnocení |
 |
Pro hodnocení musíte být registrovaný.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Zatím nikdo nehodnotil.
|
|
|
 |
Servery |
 |
 |
Shoutbox |
|
 |
|