Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
Blíží se VC Kanady...
F1





Okruh Gillese Villeneuva patří k nejkratším tratím v kalendáři F1. Je to nejnáročnější trať na brzdy v celém seriálu F1, častokrát je zde k vidění selhání brzd. Trať je dlouhá 4,361 Km, Celkem ji objedeme 35 krát v divizi A a 23 krát v divizi B. Trať je charakteristická dlouhými rovinkami, což se projeví na nižším přítlaku. Navíc zde není žádná vysokorychlostní zatáčka.



Trať v Montrealu by se dala přirovnat k australskému Melbourne. I toto je městská trať, kde jsou na mnoha místech z obou stran tratě bariéry. Přesto je tato trať mnohem jednodušší než ta v Melbourne, především díky stylu zatáček samotných. Jsou zde pouze středněrychlé a pomalé zatáčky. Nejpomalejší místo na trati - vlásenka L´Epingle, je zároveň nejlepším místem k předjíždění. Právě kvůli této velmi nerovné vlásence je nutné nastavit zámek zatáčení tak, aby bylo možné vybrat tuto vlásenku i při předjížděcím manévru z útočné stopy. Další vhodná místa k předjíždění jsou před poslendí šikanou, kde je zároveň nejrychlejší místo na trati. Dobře se dá předjíždět ještě před zatáčkou č. 8. Kvůli nedostatku místa (trať je velmi úzká), je předjíždění na jiných místech časově ztrátové a navíc nebezpečné.

Jak již bylo zmíněno, trať postrádá vysokorychlostní zatáčky. To se okamžitě musí promítnout ve velmí nízkém opotřebení pneumatik, které se tím pádem také mnohem obtížněji zahřívají. Doporučená závodní směs je zde Super měkká nebo Měkká. Dvě nejtvrdší směsi zde ale také nejsou vyloučeny, pokud chce závodník jet bez absolvování zastávky v boxech. Jelikož budou ale dvě nejtvrdší varianty pneumatik značně podchlazené, bude časový rozdíl tak výrazný, že se tato strategie nejspíš ani nevyplatí. Nakonec je zde důležitá ještě světlá výška a dorazy, protože je trať velmi hrbolatá, měli by být nastavené tak, aby auto co nejméně dřelo o asfalt. Nicméně, tohle také souvisí právě s velikostí křídel, takže toto nastavení je velmi individuální.

Na závěr limity průjezdů zatáček - zde je to vesměs pořešeno vysokými obrubníky, takže jsou zde pouze 2 místa, která budu po závodě kontrolovat: průjezdy zatáčkami 6 a 8, kde musí být alespoň 2 kola na trati (to znamená musejí být alespoŇ z části na bílé čáře).
Komentáře
#1 | Jan Stary dne June 11 2010 15:09:21
BRAVO*GOOD*yahoo jo hurá
#2 | Marek Vons dne June 11 2010 15:11:08
aj tak sa mi zda, ze ta trat v rfactore ma daleko od realu
#3 | 38 dne June 11 2010 15:21:38
omlouvám se dnes nejedu(divadlo)*GAMER3*
#4 | Lukas Viskot dne June 11 2010 15:22:08
Tak to Filipe přeji upřímnou soustrast :D
#5 | 38 dne June 11 2010 16:03:50
njn rodice koupili listky do prahy no sere mi to radsi bzch jel
#6 | Michal Holas dne June 11 2010 17:11:18
Caute Ondra Juras se omlouva, ze nepojede dnesni zavod serie F1 B. Duvod prace
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus