Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
Protesty z VC Belgie
Oba protesty byly podány na L. Pohančeníka, a to za incidenty s J. Valečkem v časech 45.08 a 52.19. Oba incidenty budou řešeny komisí, ještě předtím však budou vyslyšeny případné názory zůčastněných.
Bohužel jsem mohl shlédnout jen první incident, protože jsem vzteky hru při své chybě vypnul, proto nemám záznam do konce.
Nicméně pokud by oba jezdili čistě, zřejmě bych to označil za závodní incident, protože jezdec vepředu může i tímto způsobem bránit svou pozici. J Valeček měl dost času na zareagování. Pokud měl ale lag (jako já při startu), může se mu to jevit jako nehoráznost. Protože ale L Pohančeník měl nejeden kontakt (je jedno jestli s vozem nebo s něčím na dráze), jezdil s poškozeným zavěšením, a proto v tomto případě měl být mnohem ohleduplnější. Proto si myslím, že je chyba u L Pohančeníka. Časy měli oba jezdci relativně podobné v několika kolech před incidentem s časem 45:08. Myslím, že i jezdec, který vede šampionát, by měl jezdit čistě a dle pravidel. Toto z mého pohledu za zmíněných okolností čisté nebylo. Já jsem velmi zásadový člověk, proto nechci ani naznačit, jak bych trestal... :)
Tak bohuzial nemam replay zo zavodu v SPA tak viem len to ze 1 incident bol zavodny,a ten druhy tak to sa Jaromirovi ospravedlnujem zadaval som si piti a vypinal opravu auta.Nechcel som ho bloknut bolo to omilom nedival som sa na monitor tak taky je môj nazor a ktomu 2 incidentu jaromirovy sa nic nestalo a mohol pokracovat tak poprosim toto zohladnit pri situacii.
tak nwm kde mas ten prenos... tak kebyze mas G27 ako ja tak to chapes, piti nemam dane na volante... a pozeral som sa na mapku kde je valecek bol vzadu tak som to vyuzil na piti ale rychlo ma dobehol, a este raz sa mu Ospravedlnujem nechcel som ho bloknut a treba zohladnit ze sa mi nic vazne nestalo.Bolo to neumiselne.
Co má proboha s jezdeckým stylem společného volant? To, jak se chová vůz na trati, není ovlivněno volantem, ale tím, kdo jej ovládá. Lukáši, promiň, ale už jen pro ty výmluvy bych byl neoblomný...
Omg ty co spletas zase s jazdeckym stilom, proste ja sa nanic nevykecavam len vravim ze som v ten moment sa nekukal na monitor ale co klikam za tlacitko mimo volantu.
Pod slovem jezdecký styl si představuju vše co musí člověk ovládat. A je jedno jestli ovládá volant, klavesnici nebo virtuální formuli. Jde o převod tvých potřeb dát příkaz svému PC, aby udělal to či ono. Jak jsi to nastavíš je jen a jen tvůj problém. Vymlouvat se proto na ovládání, které nekoresponduje se soustředěním, je opět tvůj problém. Toto všechno patří k ježdění. Takže sorry, za špatný výraz...
Nicméně pokud by oba jezdili čistě, zřejmě bych to označil za závodní incident, protože jezdec vepředu může i tímto způsobem bránit svou pozici. J Valeček měl dost času na zareagování. Pokud měl ale lag (jako já při startu), může se mu to jevit jako nehoráznost. Protože ale L Pohančeník měl nejeden kontakt (je jedno jestli s vozem nebo s něčím na dráze), jezdil s poškozeným zavěšením, a proto v tomto případě měl být mnohem ohleduplnější. Proto si myslím, že je chyba u L Pohančeníka. Časy měli oba jezdci relativně podobné v několika kolech před incidentem s časem 45:08. Myslím, že i jezdec, který vede šampionát, by měl jezdit čistě a dle pravidel. Toto z mého pohledu za zmíněných okolností čisté nebylo. Já jsem velmi zásadový člověk, proto nechci ani naznačit, jak bych trestal... :)