Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
ITCC - Rozhovor s Michalem Hemmerem
ITCCJméno: Michal Hemmer
Věk: 19 let
Bydliště: Blansko
Tým: Honda Racing Team #11





Redakce:
Jsem rád že můžu mluvit s tvůrcem serie. Byl bych rád kdyby ses mě a ostatním trochu představil

Michal:
Tak na úvod bych rád řekl, že su nesmírně rád, že dnes děláme tento rozhovor a že se má vize stala skutečností . Ale ted k otázce.
Jmenuji se Michal Hemmer , je mě 19let, bydlím na Moravě ve městě Blansko (cca 20km severně od brna).
Mé koníčky jsou hudba sport politika a hlavně závodění a právě ono závodění mě přivedlo k tomu že sem se zde stal adminem.


Redakce:
Pojďme se tedy bavit o ITCC jsi tvůrce a admin, jak vznikla myšlenka udělat mód cestovních vozů?

Michal:
Tak myšlenka udělat mod mě vlastně přišla namysl touhle dobou loňského roku, když jsem zde přebírar pohárovou serii poršat.Ale ona hlavní myšlenka vznikla v roce 2003 při mé návštevě brnenského autodromu na ETCC a několik let dřímala na vhodný okamžik, který dokonale umožnila tato liga a simulátor rFactor. Myšlenkou je tak zvaný pohár automobilek . No a druhou věcí která k tomu vedla je, že tato kategorie cestovních vozů je velmi oblíbenou, nabízí žádané kontaktní závodění, které monoposty nenabízí. Vznik ITCC ovlivnilo spoustu faktoru o kterých by sme mohly debatovat i příští mesíc ale shrnul sem ty nejpodstatnejší a nejzásadnejší

Redakce:
Tvorba modu určitě musel zabrat spoustu času je to pravda?

Michal:
Ano to je. Tvorba modu zabrala půl roku skoro každodenního posunu a mod měl původně vypadat jinak . Bohužel se stala porucha na mém PC a na opravě mě vyměnili HDD a tím půl roku práce bylo, no víte kde .....
Proto, že se již nějakou dobu odkládal začátek ITCC a v podstatě nebyl mod, urychlilo se to úpravou modu CMC, který nejlépe vyhovoval potřebám ITCC. Tímto bych rád taky poděkoval za skvělý základ modu kolegům z Ukrajiny. ITCC bylo zpočátku šito velmi horkou jehlou a také tak vypadaly testovací závody a první ostrý závod, kde se projevila nevyrovnanost startovního pole, na které se dále pracovalo. Ale i teď, když je vyrovnanost aut na velmi dobré úrovni neusínáme na vavřínech a chceme postupovat dále v jakémkoliv zlepšení průběhu serie, ať už jsou to práce z webem, či modem vždy je možné se ještě o kousíček přiblížit dokonalosti .

Redakce:
Myslím že je to vyčerpávající odpověď. Jakým směrem chceš, aby se ITCC ubíralo dál? Případně co bude příští sezonu?

Michal:
Tak nejprve bych začal tím, co bych si přál já za směr nejenom pro serii ITCC, ale i pro ligu. Pomineme-li hodně úspěchů, kvalitní závody, aktivní jezdce a plné startovní pole na každém závodě. Dostaneme se k pokračovaní vize, kterou ITCC odstartovalo a velmi doufám že u ITCC to nezůstane. Tak začneme podrobněji u ITCC. Přál bych si ještě více vyrovnanější vozy, další kategorii vozů momentálně pro slabší jezdce, pravděpodobně o objemu 1600ccm. Dnes máme v ITCC 2000ccm objemové motory a vozy střední třídy. Pro ligu bych si přál asi následující schéma, které začíná vysokovýkonnými servery umožnujicí co nejvetší počet závodníků. Dále pak více kategorii s více závodními sériemi. Pro příklad uvedu kategorie cestovní vozy, formule, prototypy GT, nějaké pohárovky a speciální serie jako náklaďáky, motokáry či autokros. Každá kategorie kromě speciálních by mohla mít hlavní serii, nižší a nejnižší pro příklad uvedu F1, GP2 a F3. Nejsou to nikterak malé cíle. Je zapotřebí spoustu ochotných lidí, také jezdců, kteří jsou základem ligy a jak už to tak bývá v dnešní době také peněz.

Pro příští sezonu ITCC se počítá s odchodem Cadillacu a nástupce je zatím nejistý. Pravděpodobně proběhne anketa, která určí vítěze výběrového řízení. Dále se ITCC přesune ze střední Evropy do celé Evropy. Momentálně se pracuje na kalendáři na příští sezonu. Další velkou novinkou bude místo menšího sourozence v podobě nižší kategorie. Větší bratranec zaujímající vyšší post nežli ITCC a to z řad vozů kategorie GT. Více ale přinese čas. Dále dodám, že u obou serií i přes proběhlou globalizaci, se jezdci nemusí obávat notoricky známých okruhů z f1, ale spíše se těšit na nové, neznámé výzvy tak jako u letošní sezony ITCC.


Redakce:
Myslím, že o administraci jsme toho napovídali hodně, ale v ITCC také závodíš a to velmi dobře, momentálně jsi na 4. místě, jaký máš pro letošek cíl?

Michal:
Tak v prvé řadě jsem závodník a závodník nikdy nezávodí o 2. až poslední místo, ale jeho cílem je vždy místo první. Bohužel vyhrát může jen jeden a v této sezoně jsou karty rozdány tak jak jsou a proto mé osobní cíle se upínají na
Top 3. Ještě bych rád dodal citát Ayrtona Senny "být druhý znamená být první poražený"

Redakce:
No to jsou nemalé cíle, a navíc, v posledních závodech to vypadá na drobný úpadek formy jak s tím chceš bojovat?

Michal:
Ano máte pravdu. Poslední závody nejsou výsledky tam kde bych si je představoval a poslední závod pro mě znamenal to nejhorší v této sezoně.
Staré rčení povídá o tom, že není důležité že spadneš ale to jak rychle se dokážeš zvednout. V tomto duchu budu přistupovat k dalším závodům, abych co nejvíce naplnil své cíle.

Redakce:
Dobře, přeju ať se daří, přesto, neodpustím si ještě poslední otázku. V bulváru se proslýchá, že svými výkony se snažíš přesvědčit Mercedes, aby ti nabídl místo Lukáše Viskota je to pravda? :-)

Michal:
Ne, né. Tahle zpráva může opravdu plnit jedině bulvár. Honda je pro mě více než závodní tým. Je to rodina ve které se cítím být velice spokojený a jejich mentalita mě velice vyhovuje. Jsem přesvědčený, že by mě Mercedes, ani jakýkoliv jiný tým nemohl nabídnout lepší podmínky nežli právě Honda Racing Team.

Redakce:
Dobře. Zdá se, že Lukáš se o místo bát nemusí. Děkuji ti tedy za rohovor. Jako závodníkovi ti přeju hodně štěstí a jako adminovi a tvůrci série hodně pevných nervů.

Michal:
Také děkuji za rozhovor a rád bych poděkoval všem zúčastněným za jejich přízeň a vyzdvihl obětavost majitele ligy Lukáše viskota, který náklady na provoz hradí z vlastní kapsy. Tímto bych chtěl požádat ty z vás, kteří mají tu možnost a mají i odvahu pomoci nejenom adminovaní. Ale i finanční injekce v podobě daru velmi pomůžou. Ještě jednou děkuji za příjemný rozhovor, přeji všem spoustu nervy drásajících a přitom zábavných soubojů

Komentáře
#1 | Tomas Kuvik dne October 01 2011 00:19:16
super rozhovor chvalim a dozvedel som sa vela vela zaujimaveho
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus