Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
F1 A: Představení okruhu Suzuka
F1Okruh v Suzuce nechala postavit v roce 1962 automobilka Honda jako svou domácí testovací trať. Na svou první Velkou Cenu F1 si však musela ještě dlouho počkat. Vůbec první VC Japonska se totiž jela až v roce 1976, a to na na okruhu Fuji, vlastněného automobilkou Toyota. Jelo se zde pouze dvakrát, o rok později došlo při nehodě ke dvěma úmrtím diváků a VC Japonska byla zrušena na dlouhých 10 let. První VC Japonska v Suzuce se jela v roce 1987, a kromě dvou vyjímek (2007 a 2008), kdy se závod vrátil do Fuji, se zde jezdí nepřetržitě.



Trať je velice náročná a každá chyba je zde velice tvrdě trestána. Je tomu tak především kvůli abcenci asfaltových únikových zón - je zde pouze štěrk. Druhým faktorem je poměrně vysoké převýšení tratě. A konečně faktor číslo 3 - všudypřítomné vysokorychlostní zatáčky, a to především legendární 130R (pojmenovaná podle poloměru této zatáčky), která se jezdí v rychlosti okolo 300 km/h na plný plyn. Velmi obtížný je také průjezd prvními dvěma zatáčkami, jakákoliv nepřesnost může vést k výletu mimo trať. Dále zde máme kombinaci esíček, kde je velice důležité udržet koncentraci a ideální stopu. Zde se dá hodně získat, ale i ztratit.



Vysokorychlostní zatáčky skrývají ještě jednu nepříjemnost - díky nim je trať velkým žroutem pneumatik, což nabízí možnosti pro různé strategie. nastavení přítlaku je zde opravdu tvrdým oříškem - trať nabízí tři dlouhé pasáže, kde se dosahuje vysokých rychlostí, ale nesmíme zapomenout nai na vysokorychlostní zatáčky, kde je zapotřebí vysoký přítlak. Bývají zde největší rozdíly přítlaků mezi jezdci.

Ačkoliv je trať poměrně dlouhá, nabízí velmi málo míst vhodných k předjíždění. Nejlepší z nich se nachází po zatáčce 130R, kde se dá před šikanou soupeře vybrzdit na vnitřní stopě. Jistá možnost je také před zatáčkami Spoon, avšak zde se do zatáčky najíždí vysokou rychlostí a jezdci nemají příliš mnoho času na reakci. Pak je zde ještě zatáčka Hairpin, zde je však málo místa a pokus o předjetí může skončit kolizí. Posledním místem je cílová rovinka, avšak pouze v případě, že se útočící jezdec udrží minimální vzdálenost od soupeře hned za výjezdem z šikany. Pokus o předjetí na konci této rovinky je velmi riskantní a nedoporučuje se. Pokud jezdci jedou vedle sebe, častokrát souboj končí v kačírku.

Konstrukce tratě ve většině případů zabraňuje získávání výhod dlouhými výjezdy nebo zkracováním tratě - až na jednu vyjímku. Tou je šikana na konci tratě. Zde bude kontrolováno správné projíždění této zatáčky, za časté porušování hrozí podobně jako v Singapuru penalizace.
Komentáře
Zatím nikdo nekomentoval. Buďte proto první a vložte svůj komentář.
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus