Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
ITCC - Pozvánka Most
Autodrom Most
Autodrom Most je závodní okruh ve městě Mostě, který vznikl rekultivací bývalé důlní výsypky. Představuje jeden ze tří zdejších dromů (vedle Aquadromu a Hipodromu). Autodrom slouží nejen závodům automobilů, trucků, motocyklů, ale i ke zkušebním jízdám vyvíjených vozů, cvičení řidičů hasičských, sanitních a policejních vozů, dále ke cvičení řidičů v krizových situací apod.
Historie
Závodní okruh byl budován od roku 1978 do roku 1983 na území výsypky bývalého povrchového dolu Vrbenský. Popud k jeho vzniku daly úspěchy Mostu v pořádání motocyklových a automobilových závodů. Před dokončením dnešního okruhu, se nejprve závodilo na trati kolem bývalého pivovaru ve starém Mostě, první závod na území města se tak konal dne 25. května 1947. Poté se závody přesouvaly do ulic města, až si největší oblibu získal okruh kolem Stalingradské čtvrti v již novém Mostě.
Do otevření nového závodního okruhu se na území města konalo 35 automobilových a 22 motocyklových závodů.
V roce 1995 byl okruh předám do správy společnosti Autodrom Most s. r. o., která se postarala po několika letech chátrání o celkovou rekonstrukci, zvelebení a o reklamní zviditelnění.
Parametry tratě
• délka 4219 m
• šířka 12 - 14 m
• nejdelší rovina 792 m
• nejkratší rovina 150 m
• počet zatáček 21 (9 levých a 12 pravých)
• převýšení 12,04 m
• maximální stoupání + 2,8 %
• maximální klesání - 3,2 %
• směr jízdy ve směru hodinových ručiček
Traťové rekordy
motocykl - 1 min 39,22 s (Pawel Szkopek Polsko, Stocksport 1000ccm YAMAHA), 7. červenec 2007
automobil - 1 min 26,849 s (Nicolas Maulini Švýcarsko, Tatuus S2000), 10. květen 2008
truck - 2 min 3,16 s (Antonio Albacete Španělsko, MAN TGA 410), 26. srpen 2007
Pani velmi tazko sa mi to sem pise ale bohuzial nebudem startovat uz do konca sezony... bohuzial moja dcerka je vazne chora a nemozem a ani sa nevladzemn venovat teraz jazdeniu a priznam sa ani sa mi nechce po udalostiach posledných dni.... ja lren dufam a chcem aby moje dievcatko bolo v poriadku a aby bola doma... je mi to luto ale neviem kedy sa vrátim k jazdeniu ako takemu... takze moje miesto v Peugeote je teda volne a kludne moze niekto jazdit tam s risom, riso prepac ale môj poklad je mi prednejsi, drzim vam vsetkým palce a snad niekedy sa este stretneme na trati.............
Péťo hodně štěstí tobě ,dcerce a rodině a dcerce hlavně to zdravý.Bohužel není jak to dát znát ,ale věnuju tenhle závod vaší rodině a hlavně dcerce.DRŽTE SE!
Chalani velmi pekne Vám všetkým dakujem patrií vám moja velká poklona a snád sa ku vám budem moct vrátit, neviem sice kedy to bude ale verím hlavne že moja dcerka sa uzdraví, to je pre nás prvoradé. Držím vám palce a užite si preteky, všetky