Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
S&S, aneb jak nastavit auto a vyždímat z něj maximum
Přestože nejsem žádný profesionál ohledně nastavování aut, pokusím se zde prezentovat veškeré mé zkušenosti na základě sedmileté praxe. Všechny části se budu snažit předkládat v souvislostech s ostatními. Tímto apeluji na ty z vás, kteří dobře rozumí problematice v nastavování, nebo alespoň některé jeho části, a chtěli by se o tyto informace podělit s ostatními, ať mě kontaktují. Všechny články budou ukládány v sekci Návody. Články budou vycházet cca každý týden.
Případní zájemci o výpomoc mi mohou napsat své zkušenosti kdykoliv, klidně i dříve než je naplánováno předpokládané vydání článku. Pro mě osobně bude největší problém podvozek, proto tak trochu doufám mi s ním někdo pomůže, a proto je také toto téma až na posledním místě.
Na první článek se můžete těšit již tento víkend. Řeč bude o nastavení převodových stupňů vzhledem k profilu trati, jízdnímu stylu a nastavení aerodynamiky a motoru.