Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
F1 1998: Prezentace okruhu Estoril
Délka okruhu: 4182 m
Šířka: 14 m
Nejdelší rovinka: 986 m
Počet zatáček: 13
Počet pravých zatáček: 9
Počet levých zatáček: 4
Počet kol: 36
Okruh se nachází u pobřeží Atlantického oceánu, vzdálen přibližně 30 km od portugalského hlavního města Lisabon. V současné době okruh Estoril hostí Mistrovství světa silničních motocyklů (MotoGP), Mistrovství světa cestovních vozů (WTCC) a DTM. V letech 1984 - 1996 se zde také jezdily závody vozů formule 1. Díky této skutečnosti okruh Estoril disponuje moderním zázemím s množstvím bezpečnostních zón.
Autodrom Estoril byl postaven v roce 1972 na skalní plošině u obce Alcabideche, 9 km od města Estoril. Původní délka autodromu byla 4,350 km. Již v počátečních letech se zde jelo mnoho národních závodů. Okruh ale velmi brzy začal chátrat, což byl následek ropné krize v roce 1973 a Portugalské revoluce v roce 1994, vlastnictví autodromu bylo poté převzato státem (1975-78). Stálo to mnoho úsilí než se mezinárodní motosport na okruh v roce 1984 vrátil. Během let měl autodrom Estoril spousty problémů s bezpečností. Po smrti Ayrtona Senny v roce 1994 při Grand Prix San Marina, byla na okruhu přidána šikana Variante, která okruh rozšířila na 4,360 km. Na Estorilu bývají velké boční větry, což trochu připomíná jeho španělský protějšek autodrom v Barceloně, který je i svým rozvržením velmi podobný. V roce 2000 byla provedena rekonstrukce zatáčky Parabolica, což snížilo délku autodromu na 4,182 km, cílem rekonstrukce bylo získat homologaci FIM, aby se zde mohli jezdit právě závody MotoGP. Dne 3.9. 2000, se na autodromu Estoril konala první Velká cena Portugalska motocyklů. Ve třídě 500cc tehdy zvítězil Garry McCoy na Yamaze a ve třídě 250cc zvítězil Daijiro Kato, což bylo jeho první vítězství ve Velké ceně mimo Japonsko. Od roku 2000 se Velká cena motocyklů koná na autodromu Estoril každoročně.