Kubo Krafek tu tažku hawariu som ja nesposobil ale jan boško ked už tak a hento čo si nabural ja som siel idealnu stopu a potom som 1X zmenil smer takze to je povolene a je tvoja chyba ze si sa neuhol bariere takže asi tak z mojej strany
Honza Boško vůbec jede hodně až přehnaně agresivně. Byl sice rychlejší než já, ale strčit vedle předjížděného auta čumák v každý zatáčce na městský trati prostě není, možný, takže to po čase vvrchollo několika karamboly, díky jednomu jsem měl poškozené zavěšnení a honza byl nucen odstoupit.....
Trosku sa pozastavím pri tych pravidlach...
Uz v treningu sa mi stalo, ze auto za mnou sa v tej technickej časti zavesilo za mňa. Stači ak v každej zákrute brzdi o okamih neskor a jemne tukne do auta pred sebou. Nemusí ani vyjsť zo stopy a ten co ide prvy ma (hlavne pri mojom BMW so zadnym nahonom) problem vobec vyjst z tej zaktruty bez smyku. Následne na vyjazde straca a chytrak zo zadu sa dotiahne ledva na uroven jeho naraznika a mysli si ze v dalsej zakrute ho ten prvy musi pustit. Nedivim sa ze ho potom odreze. Ale treba si aj uvedomit, ze sú miesta a Macau ich je velmi vela, kde sa jednoducho predbehnút bez kontaktu nedá a preto sa to ani nerobi...
Nehovoriac o tom, ze "nabrzdiť" auto pred sebou stýlom ze mi pred zákrutou chyba este 10-15 metrov, ale ved mu zastavím na boku, je cista debilita, hlavne ze som vnútri...
Trebalo by sa zamyslieť aj nad tým, ked niekto zastaví na trati, potrebuje sa otočiť a pod, tak by sa mal naprv ubezpečiť, či sa vôbec otáčať môže. Zostrelil som raz niekoho, kto dostal šmyk a pri otáčaní cúval rovno do stopy. Pri tak neprehľadnej trati plnej zákrut a mantinelov ho ten druhý nemá šancu vidieť...
přesně to je to o čem mluvim...... v Maccau a jiných městských tratí se prostě nedá předjíždět všude... a když je v každý zatáčce a to i v tý ryclý pasáži pokus o předjětí, srážka je prostě nevyhnutelná... to že Lord Alex tu zase překládá pravidla podle sebe je věc jiná.... dělal to vždycky a vždycky to dělat bude
pokud by se zrovna on měl stát maršálem a bude hlasování jsem jednoznačně proti
V případě, že se jezdec jedoucí vzadu dostane alespoň na částečnou úroveň jezdce jedoucího vepředu (kdy přední kola zadního jezdce jsou na úrovni zadních kol předního jezdce), nesmí vepředu jedoucí jezdec zavřít vnitřní ani vnější zatáčku.
Mi někdo ukažte jak to v Maccau udělat... je to městská trať s bariérama a pro auta je prostě místo jen někde
podívej se na rozdíl jak jel za mnou boško a jak jel za mnou o kola pozěji Viskot, který chápe kde se předjíždět dá a kde prostě neee
Po projetí replaje se Honzovi omlouvám jel agresivně ale čistě.......
Sice k několika kontaktům došlo, ale nebylo to tak hrozný. Incident který způsobil poškození zavěšení byl po kontaktu s mantinelem a následné naší kolizi.
Takže ještě jednou Honzo poromiň za křivé obvinění
J.Kurtis: samozrejme, ze je povoleno 1 zmenit smer, ale kdyz pri ty prilezitosti zavres nekomu trat a ten skonci v ARMCO, tak je tu neco spatne...
L.Pohancenik:Havarii jsem bezesporu zpusobil, ale musis brat zretel na to, ze to bylo z duvodu pocatecnich stouchancu s L.Visktotem, kdy mi to rozhodilo auto a nepovedlo se mi to ukocirovat, nebylo mym umyslem nekoho zablokovat nebo zavrit, takovouhle situaci bych pojmenoval zavodni incident, kde urcita vina nepada na nikoho, mas jako v Nascar, jeden ve zdi, ostatni se na nej nabalej, pricemz vyhnout se tomu lze jen v omezenych pripadech. Vyneseni viny ci neviny ale necham na komisarich.