Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
ITCC - Reporty z Macau
ITCC Neoficialní výsledky obou závodů z Činského Macau jsou zde: Race 1 a Race 2
Protesty pište sem do komentářů

Komentáře
#1 | Kuba Krafek dne February 22 2012 22:52:57
2.závod 3.kolo mezi T17 a T18 Jakub Kurtis - způsobení těžké havárie
#2 | Jakub dne February 23 2012 09:43:03
Kubo Krafek tu tažku hawariu som ja nesposobil ale jan boško ked už tak a hento čo si nabural ja som siel idealnu stopu a potom som 1X zmenil smer takze to je povolene a je tvoja chyba ze si sa neuhol bariere takže asi tak z mojej strany
#3 | Honza Zouzal dne February 23 2012 11:33:30
Honza Boško vůbec jede hodně až přehnaně agresivně. Byl sice rychlejší než já, ale strčit vedle předjížděného auta čumák v každý zatáčce na městský trati prostě není, možný, takže to po čase vvrchollo několika karamboly, díky jednomu jsem měl poškozené zavěšnení a honza byl nucen odstoupit.....
#4 | SlovakFan dne February 23 2012 12:47:49
Trosku sa pozastavím pri tych pravidlach...
Uz v treningu sa mi stalo, ze auto za mnou sa v tej technickej časti zavesilo za mňa. Stači ak v každej zákrute brzdi o okamih neskor a jemne tukne do auta pred sebou. Nemusí ani vyjsť zo stopy a ten co ide prvy ma (hlavne pri mojom BMW so zadnym nahonom) problem vobec vyjst z tej zaktruty bez smyku. Následne na vyjazde straca a chytrak zo zadu sa dotiahne ledva na uroven jeho naraznika a mysli si ze v dalsej zakrute ho ten prvy musi pustit. Nedivim sa ze ho potom odreze. Ale treba si aj uvedomit, ze sú miesta a Macau ich je velmi vela, kde sa jednoducho predbehnút bez kontaktu nedá a preto sa to ani nerobi...
Nehovoriac o tom, ze "nabrzdiť" auto pred sebou stýlom ze mi pred zákrutou chyba este 10-15 metrov, ale ved mu zastavím na boku, je cista debilita, hlavne ze som vnútri...

Trebalo by sa zamyslieť aj nad tým, ked niekto zastaví na trati, potrebuje sa otočiť a pod, tak by sa mal naprv ubezpečiť, či sa vôbec otáčať môže. Zostrelil som raz niekoho, kto dostal šmyk a pri otáčaní cúval rovno do stopy. Pri tak neprehľadnej trati plnej zákrut a mantinelov ho ten druhý nemá šancu vidieť...
#5 | Honza Zouzal dne February 23 2012 13:10:27
přesně to je to o čem mluvim...... v Maccau a jiných městských tratí se prostě nedá předjíždět všude... a když je v každý zatáčce a to i v tý ryclý pasáži pokus o předjětí, srážka je prostě nevyhnutelná... to že Lord Alex tu zase překládá pravidla podle sebe je věc jiná.... dělal to vždycky a vždycky to dělat bude

pokud by se zrovna on měl stát maršálem a bude hlasování jsem jednoznačně proti
#6 | Honza Zouzal dne February 23 2012 13:12:24
V případě, že se jezdec jedoucí vzadu dostane alespoň na částečnou úroveň jezdce jedoucího vepředu (kdy přední kola zadního jezdce jsou na úrovni zadních kol předního jezdce), nesmí vepředu jedoucí jezdec zavřít vnitřní ani vnější zatáčku.

Mi někdo ukažte jak to v Maccau udělat... je to městská trať s bariérama a pro auta je prostě místo jen někde

podívej se na rozdíl jak jel za mnou boško a jak jel za mnou o kola pozěji Viskot, který chápe kde se předjíždět dá a kde prostě neee
#7 | Honza Zouzal dne February 23 2012 13:24:52
Po projetí replaje se Honzovi omlouvám jel agresivně ale čistě.......
Sice k několika kontaktům došlo, ale nebylo to tak hrozný. Incident který způsobil poškození zavěšení byl po kontaktu s mantinelem a následné naší kolizi.

Takže ještě jednou Honzo poromiň za křivé obvinění
#8 | Honza Zouzal dne February 23 2012 13:27:12
Neee Honzo projel jsem ty replaje znovu a beru to zpět. omlouvám se ti... jel si agresivně, tvrdě ale čistě a to já beru, takže ještě jedna omluva
#9 | Lukas Pohancenik dne February 23 2012 16:33:40
Podavam sťaznosť na Jakuba Krafka z 2 závodu za spôsobenie ťažkej havárie, ktoru som si ja najviac odniesol!
#10 | Kuba Krafek dne February 23 2012 20:24:43
J.Kurtis: samozrejme, ze je povoleno 1 zmenit smer, ale kdyz pri ty prilezitosti zavres nekomu trat a ten skonci v ARMCO, tak je tu neco spatne...
L.Pohancenik:Havarii jsem bezesporu zpusobil, ale musis brat zretel na to, ze to bylo z duvodu pocatecnich stouchancu s L.Visktotem, kdy mi to rozhodilo auto a nepovedlo se mi to ukocirovat, nebylo mym umyslem nekoho zablokovat nebo zavrit, takovouhle situaci bych pojmenoval zavodni incident, kde urcita vina nepada na nikoho, mas jako v Nascar, jeden ve zdi, ostatni se na nej nabalej, pricemz vyhnout se tomu lze jen v omezenych pripadech. Vyneseni viny ci neviny ale necham na komisarich.
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus