Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
F1 2012: Penalizace z VC Malajsie
F1Jaroslav Krupička - průjezd boxy za sestřelení Z. Vyhlídala v T1 prvního kola

komentář: Jarda se nepoučil z VC Austrálie, kde dostal napomenutí, a opět zopakoval pozdní brždění do T1, kdy došlo ke střetu s jeho kolegou a následně neovladatelnou jízdou po trávě s následkem kolize. Kromě dřívějšího brždění však také mohl strhnout svůj vůz do středu tratě, kde bylo místa více než dost na to aby se všem vyhnul.


Martin Řezníček - +20 míst na startu + průjezd boxy (první menší test za dvojnásobnou změnu směru před J. Krupičkou a následném vytlačování z tratě před poslední zatáčkou v 35. kole, druhý trest za vjetí do cesty Miroslavu Labákovi v předposlední zatáčce 2. kola)

komentář: Co se týče vytlačování, zde není co řešit. Martin 2 krát změnil směr, tudíš měl povinnost nechat jezdci jedoucímu za ním prostor v jeho původní stopě, čili na vnějšku do poslední zatáčky. To neudělal, a dokonce jej půlkou auta vytlačil z tratě. Trest je tak nízký proto, protože se to tantokrát obešlo bez vážnějších následků a Jarda Martina dokonce předjel.

Druhá penalizace je za mnohem vážnější přestupek. První problém byl v tom, že Martin měl po smyku zatočit nikoliv doleva, ale doprava mimo ideální stopu. Potom zabrzdil, a tak tak jej objel Jan Starý (díky této reakci ze strany Martina byl trest snížen z původně plánovaného startu z boxů). Nicméně, měl počkat ještě na přejezd dalších dvou vozidel, které by se mu s největší pravděpodobností rovněž vyhnuly. Takže Martin udělal v podstatě chyby dvě: otáčel se na špatnou stranu, a po zastavení se opět rozjel ve špatnou chvíli.


Tomáš Kuvik - napomenutí +20 míst na startu + průjezd boxy (napomenutí za kolizi s Petrem Cinkem ve 4. kole v pomalé vlásence v 2. sektoru, ostatní tresty za sejmutí Zdeňka Vyhlídala v 1. zatáčce 3. kola)

komentář: napomenutí je za kolizi, která katapultovala Petra Cinka mimo trať (avšak spíše vinou bugu ve hře nežli samotné kolize). I když byla tato kolize velmi lehká, Tomáš Kuvik měl 2 možnosti ja kjí zabránit: Buď měl zatáčku projet ostřeji, a nebo neměl v apexu přidávat plyn. A nebo udělat oboje. Situace je o to horší, že po celou dobu viděl Petra Cinka vedle sebe.

Co se týče druhého trestu, zde se jedná pravděpodobně o nejvážnější incident v celém závodě. Je to o to horší, že v daném místě se již nikdo nenacházel a bylo tam spousta místa. Možnosti jak zabránit kolizi byly 2: buĎ brzdit dřív, a nebo mimo stopu Z. Vyhlídala, tedy vedle něj. Toto ostatně doporučuju vždy, když nevíte, kde soupeř bude brzdit, což je tedy skoro vždy. Toto byla nejvážnější, a asi také nejzbytečnější kolize, které se dalo velice snadno vyhnout. Příště bude trestáno přísněji, a to startem z boxů.


Břetislav Uchytil - napomenutí za jízdu s neovladatelným autem

komentář: zde byl vynesen protest velmi obecně, bez konkrétního určení času, kola nebo zatáčky. Proto jsem projel celou část replaye, kde byl Břeťa účastníkem závodu. Po projetí replye musím říct, že to není tak černé jak jsem si původně myslel - konkrétně Martin Řezníček, který protest podal, si za výlet mimo trať může sám, jelikož brzdil úplně mimo ideální brzdný bod (asi o 15 metrů!). V podstatě jediní dva jezdci, kteří byli v přímém ohrožení, jsem byl já, a částečně ještě Jan Starý. Jinak jel ovšem Břeťa velmi ohleduplně vůči soupeřům, všem se snažil bezpečně vyhnout a to se také vždy podařilo. Auto bylo většinu závodu jakš takš ovladatelné, no ke konci už to bylo k neudržení a určitě měl odstoupit ze závodu (zde bych poukázal na typycký příklad jezdecké vyspělosti Jardy Valečka, který po kolizi s Michalem Fuxou po dvou zatáčkách zjistil, že vůz je neovladatelný a ze závodu odstoupil). Nicméně každý z nás si tímto prošel, a takto se získávají závodní zkušenosti. Všichni jsme se kdysi snažili udržet se stůj co stůj co nejdelší dobu na trati. Tím spíš je třeba ocenit trpělivost, kterou Břeťa prokázal. TO je však asi jediné, co se na tomto dá ocenit. Příště jistě Břeťa odstoupí zavčas, v opačném případě bude trestáno mnohem přísněji.

Komentáře
#1 | Tomas Kuvik dne March 31 2012 00:31:06
Tomas Kuvik: čo sa týka prvej kolízie s petrem cinkem, dalo sa tam len ubrzdit , mal som volant vytoceny naplno uz viac to zahnut neslo a vazne som necakal ze to petra tak katapultuje. co sa tyka zdenka je pravda ze som tam do neho vpalil v dost velkej rychlosti, ale celu rovinku sme sli za sebou a na konci som sa stiahol kusok napravo a dufal som ze ho to mozno vyplasi no on sa tiez v poslednom momente pohol vpravo a uz zacal brzdit. tam sa fakt nedalo uz niako reagovat. Toto je nieco ako moj pohlad na tie kolizie, ale je to moj subjektivny nazor a jasne urobil som kolizie pokazil som preteky dvom chalanom a trest prijmam
#2 | Lukas Viskot dne March 31 2012 00:49:05
Příště prostě brzdit úplně mimo, aby nemohlo dojít ke kolizi. V případě, že by ti tam vlítl ze své stopy už by to byla jeho chyba (kromě případu, že jede v ideální stopě, a ty to do něj v podstatě napereš z boku, protože jsi šel pozdě na brzdy). Ovšem o změně směru, která se dá měřit v řádu několika málo centimerů, se ani nedá mluvit jako o blokování.

JInak co se týče toho konfliktu s Petrem CInkem, ten odlet nebyl v hodnocení incidentu zohledňován - to byl jasný bug. řešil se pouze princfip toho najetí, bylo to ale tak slabé, že to na penál nebylo. Staščilo nepřidat ten plyn v apexu a pokračovat v brždění.
#3 | Tomas Kuvik dne March 31 2012 01:36:46
jasne mam ponaucenie do dalsich pretekov.
#4 | goodbay dne March 31 2012 12:52:28
Nešlo by rovnou startovat z boxů? Myslím si, že tohle je přísnější trest. Jesli bude startovat přes 20 jezdců, tak budu rád, když se dostanu do druhé části kvalifikace a tam to na lepší než 8. místo nevidím. Takže budu startovat poslední a ještě do 3. kol budu muset projet boxy, což je další ztráta cca 15s....takhle budu moci startovat až projede celé pole kolem boxů ne?
#5 | goodbay dne March 31 2012 13:00:14
Lukáši, jinak teda nevím, ale když se podíváš na 27 kolo, konec 2. sektoru....tak si myslím, že bych to ubrzdil. Břetislav mi nepochopotileně zkřížil trat a mě to rozhodilo a vylítl jsem z trati. Navíc tohle kdyby se nestalo, tak by nebyl žádný problém mezi mnou a Krupičkou.
#6 | goodbay dne March 31 2012 13:02:14
Jinak, ano točil jsem se blbě. Ale z mého pohledu, když už jsem tam tak stál, tak ke srážce by došlo tak i tak. Kdyby mi netrefil Miro, tak by mi trefil ten druhý.
#7 | Lukas Viskot dne March 31 2012 13:05:56
Možná ano možná ne, z toho jak oba najížděli do zatáčky byla šance že se ti vyhnou oba. Všechno ale způsobilo to otočení na blbou stranu.

Jinak to první bys stoprocentně neubrzdil, když posuneš bod o 15 metrů, zákonitě musíš vylítnout z tratě. Dokonce, kdybys brzdil jak jsi měl, vůbec by ses k Břeťovi nepřiblížil.
#8 | goodbay dne March 31 2012 13:37:48
No to si nemyslím. ale je zajímavý, že on změnil stopu a dostane napomenutí a já za změnu stopy dostanu trest 20 míst.
#9 | Lukas Viskot dne March 31 2012 22:56:53
On jel ale za tebou. To platí pro jezdce jedoucího vepředu, že může změnit směr jen jednou. Zpět se sice vrátit můžeš, ale musíš mu nechat místo v jeho stopě, čili v tomto případě na vnějšku (tak, aby tě tam případně mohl objet).
#10 | Lukas Viskot dne March 31 2012 23:37:49
Jinak, ještě bych doplnil, že i pokud by tě sejmul někdo z těch dvou jak jsi tam zastavil těsně před Starochem, tak by se to posuzovalo jako ignorace žlutých vlajek. Možná bys něco dostal za ten manévr do ideální stopy, ale takové terno by to určitě nebylo.

A co se týče startu z boxů - jestli chceš, můžeš, ale první sektor v Číně trvá nějakých 25 sekund a nejspíš se to nevyplatí.
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus