|
Přihlášení |
|
|
Team Speak |
|
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
|
1. | L. Pohančeník | 215 |
2. | M. Pálfi | 130 |
3. | P. Cink | 88 |
4. | P. Jiránek | 84 |
5. | L. Viskot | 54 |
6. | J. Valeček | 50 |
7. | A. Gacík | 41 |
8. | V. Maliár | 32 |
9. | J. Kurtiš | 32 |
10. | J. Boško | 24 |
|
1. | L.Viskot | 116 |
2. | V.Schenel | 115 |
3. | A.Gacík | 83 |
4. | J.Boško | 66 |
5. | P.Cink | 58 |
6. | M.Dlužík | 57 |
7. | A.Buchta | 57 |
8. | K.Jahna | 44 |
9. | R.Hanousek | 40 |
10. | M.Petříček | 39 |
|
1. | L.Pohančeník | 158 |
2. | R.Šindelka | 123 |
3. | R.Hanoušek | 71 |
4. | M.Hemmer | 70 |
5. | M.Palfi | 62 |
6. | P.Jiránek | 61 |
7. | M.Vons | 60 |
8. | P.Králiček | 52 |
9. | M.Dlužík | 41 |
10. | O.Brhel | 36 |
|
|
návštěvnost |
|
|
|
F1 2012: Penalizace z VC Malajsie |
|
Jaroslav Krupička - průjezd boxy za sestřelení Z. Vyhlídala v T1 prvního kola
komentář: Jarda se nepoučil z VC Austrálie, kde dostal napomenutí, a opět zopakoval pozdní brždění do T1, kdy došlo ke střetu s jeho kolegou a následně neovladatelnou jízdou po trávě s následkem kolize. Kromě dřívějšího brždění však také mohl strhnout svůj vůz do středu tratě, kde bylo místa více než dost na to aby se všem vyhnul.
Martin Řezníček - +20 míst na startu + průjezd boxy (první menší test za dvojnásobnou změnu směru před J. Krupičkou a následném vytlačování z tratě před poslední zatáčkou v 35. kole, druhý trest za vjetí do cesty Miroslavu Labákovi v předposlední zatáčce 2. kola)
komentář: Co se týče vytlačování, zde není co řešit. Martin 2 krát změnil směr, tudíš měl povinnost nechat jezdci jedoucímu za ním prostor v jeho původní stopě, čili na vnějšku do poslední zatáčky. To neudělal, a dokonce jej půlkou auta vytlačil z tratě. Trest je tak nízký proto, protože se to tantokrát obešlo bez vážnějších následků a Jarda Martina dokonce předjel.
Druhá penalizace je za mnohem vážnější přestupek. První problém byl v tom, že Martin měl po smyku zatočit nikoliv doleva, ale doprava mimo ideální stopu. Potom zabrzdil, a tak tak jej objel Jan Starý (díky této reakci ze strany Martina byl trest snížen z původně plánovaného startu z boxů). Nicméně, měl počkat ještě na přejezd dalších dvou vozidel, které by se mu s největší pravděpodobností rovněž vyhnuly. Takže Martin udělal v podstatě chyby dvě: otáčel se na špatnou stranu, a po zastavení se opět rozjel ve špatnou chvíli.
Tomáš Kuvik - napomenutí +20 míst na startu + průjezd boxy (napomenutí za kolizi s Petrem Cinkem ve 4. kole v pomalé vlásence v 2. sektoru, ostatní tresty za sejmutí Zdeňka Vyhlídala v 1. zatáčce 3. kola)
komentář: napomenutí je za kolizi, která katapultovala Petra Cinka mimo trať (avšak spíše vinou bugu ve hře nežli samotné kolize). I když byla tato kolize velmi lehká, Tomáš Kuvik měl 2 možnosti ja kjí zabránit: Buď měl zatáčku projet ostřeji, a nebo neměl v apexu přidávat plyn. A nebo udělat oboje. Situace je o to horší, že po celou dobu viděl Petra Cinka vedle sebe.
Co se týče druhého trestu, zde se jedná pravděpodobně o nejvážnější incident v celém závodě. Je to o to horší, že v daném místě se již nikdo nenacházel a bylo tam spousta místa. Možnosti jak zabránit kolizi byly 2: buĎ brzdit dřív, a nebo mimo stopu Z. Vyhlídala, tedy vedle něj. Toto ostatně doporučuju vždy, když nevíte, kde soupeř bude brzdit, což je tedy skoro vždy. Toto byla nejvážnější, a asi také nejzbytečnější kolize, které se dalo velice snadno vyhnout. Příště bude trestáno přísněji, a to startem z boxů.
Břetislav Uchytil - napomenutí za jízdu s neovladatelným autem
komentář: zde byl vynesen protest velmi obecně, bez konkrétního určení času, kola nebo zatáčky. Proto jsem projel celou část replaye, kde byl Břeťa účastníkem závodu. Po projetí replye musím říct, že to není tak černé jak jsem si původně myslel - konkrétně Martin Řezníček, který protest podal, si za výlet mimo trať může sám, jelikož brzdil úplně mimo ideální brzdný bod (asi o 15 metrů!). V podstatě jediní dva jezdci, kteří byli v přímém ohrožení, jsem byl já, a částečně ještě Jan Starý. Jinak jel ovšem Břeťa velmi ohleduplně vůči soupeřům, všem se snažil bezpečně vyhnout a to se také vždy podařilo. Auto bylo většinu závodu jakš takš ovladatelné, no ke konci už to bylo k neudržení a určitě měl odstoupit ze závodu (zde bych poukázal na typycký příklad jezdecké vyspělosti Jardy Valečka, který po kolizi s Michalem Fuxou po dvou zatáčkách zjistil, že vůz je neovladatelný a ze závodu odstoupil). Nicméně každý z nás si tímto prošel, a takto se získávají závodní zkušenosti. Všichni jsme se kdysi snažili udržet se stůj co stůj co nejdelší dobu na trati. Tím spíš je třeba ocenit trpělivost, kterou Břeťa prokázal. TO je však asi jediné, co se na tomto dá ocenit. Příště jistě Břeťa odstoupí zavčas, v opačném případě bude trestáno mnohem přísněji.
|
| | |
|
Komentáře |
|
#1 |
dne March 31 2012 00:31:06
#2 |
dne March 31 2012 00:49:05
#3 |
dne March 31 2012 01:36:46
#4 |
dne March 31 2012 12:52:28
#5 |
dne March 31 2012 13:00:14
#6 |
dne March 31 2012 13:02:14
#7 |
dne March 31 2012 13:05:56
#8 |
dne March 31 2012 13:37:48
#9 |
dne March 31 2012 22:56:53
#10 |
dne March 31 2012 23:37:49
|
|
|
Přidat komentář |
|
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
|
|
|
Hodnocení |
|
Pro hodnocení musíte být registrovaný.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Zatím nikdo nehodnotil.
|
|
|
|
Servery |
|
|
Shoutbox |
|
|
|