Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
F1 2012: Penalizace z VC Číny
Pevně stanovené tresty:
Lukáš Viskot: +5 míst na startu za kolizi s Jakubem Kurtišem (nelze se odvolat, o penalizaci hlasovala přímo GPDA)
Břetislav Uchytil: +20 míst na startu za přejetí boxové čáry
Michal Hemmer: +20 míst na startu za přejetí boxové čáry
Tomáš Dofek: +25 míst na startu za přejetí boxové čáry a nedokončení čestného kola
Tresty, proti kterým se lze odvolat:
Jan Boško: Start z boxů za blokování útočícího jezdce Jakuba Mrázka s následkem fatálního nárazu do bariéry + důsledné napomenutí s možností zákazu startu v případě, že by se to opakovalo.
Zde bych se chtěl chvíli pozastavit. Za tento doslova nechutný incident bylo velmi těžké vybrat penalizaci. Nakonec z celého rozmezí byla ve spolupráci s GPDA vybrána ta nejmírnější, a to zejména vzhledem ke skutečnosti, že se podobný incident v této sezoně zatím ještě nestal. Toto je tedy důsledné varování nejen pro Jana Boška, ale pro všechny.
Takovéto incitenty rozhodně nebudou tolerovány, a budou příště postihovány ještě přísněji, a to i s možností zákazu startu. Uvědomte si, že pokud jezdec vzadu útočí na bránícího jezdce, ten mu nesmí v předjetí zabránit nepovoleným způsobem a ani jej blokovat (toto je v pravidlech zajištěno dokonce ve dvou bodech). Jediné, co může jezdec vepředu udělat, je volit stopu tak, aby neohrozil jezdce jedoucího vedle něj. Vjet před něj, pokud je pomalejší, však nesmí.
Mám to chápat jako odvolání ke GPDA? Určitě netvrdím, že jsi měl v úmyslu poškodit jezdce - to bychom se pohybovali už v oblasti vyloučení ze série. Každopádně jsem tam viděl úmysl jezdce zablokovat a znemožnit (či znepříjemnit nebo stížit) mu tak předjetí. Jinak bych totiž nepochopil, proč jsi před něj vjel. Stížit předjetí samozřejmě lze - tím, že budeš volit stopu v okamžiku, kdy se ten zatebou dostane na tvou úroveŇ, a ty ho tlačíš co nejdál od ideální stopy a on na tvůj pohyb musí reagovat. V takovém případě jsi však měl počkat, až se vedle tebe dostane, ne mu vletět přímo před čumák (což samo o sobě nemuselo mít tak destruktivní efekt, pokud by to vlítnutí před něj bylo pomalejší a ne takhle nárazové). Vzhledem k tomu, že zatáčel v hodně vysoké rychlosti, byl ten smyk jen logickým důsledkem. Ten smyk na trávě byl reakcí na předcházející smyk na asfaltu v důsledku té kolize.
Průjezd boxy by byl adekvátní, pokud by nedošlo k fatálnímu následku, avšak v těchto rychlostech k němu dojde v 85% případů a proto je třeba k tomu tak přistupovat a nedělat tyto prasárny.
Průjezd boxy by byl adekvátní, pokud by nedošlo k fatálnímu následku, avšak v těchto rychlostech k němu dojde v 85% případů a proto je třeba k tomu tak přistupovat a nedělat tyto prasárny.