Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
F1 2012: Tisková vyjádření z VC Číny
F1
Andrej Borotovský (1. místo)
Kvalda 1: Do kvaldy jedna som šiel s malou dušičkou. Nečakal som žiadne zázraky, keďže 20 minút pred závodom som sa rozhodol zmeniť sadu gúm a ísť na SuperSoftoch Q1. čas som dal slušný a nakoniec to stačilo na 1. miesto, ktoré mi bolo i tak "Houby" platné. Čas nebol dokonalý, pretože som v ostrom kole spravil pár chýb.

Kvalda 2: V kvalde 2 som videl, že veľa súperov šlo do nej a tak som uvažoval, jak vycouchovať dobrý flek. čakal som do poslednej možnej chvíle, aby som môhol "vyškoliť" Viskota, ako sa robí takticky urobené Q-Kolo. Šiel som na stredných gumách a tým pádom bolo druhé miesto veľkým úspechom, keďže L. Pohančeník šiel zjavne na SuperSoftoch.

Race: Závod som odštartoval zatiaľ najhoršie z celej sezóny. Doslova som zaspal, mal som problém so Zaradením jednotky a celkovo som bol rád, že som sa pohol z miesta. V T1 sa už na mna tlačili hneď 3! vozy. Z ľava sa tlačili Pohančeník a Mráz, ktorých som dokázal ustrážiť a potom z pravej strany Viskota, ktorý do mna celkom slušne nabúral. Potom som sa snažil poodisť Viskotovy, ale moje gumy boli asi Ľadovce zo Severného pólu. V druhom kole som sa znova dostal pred neho. Síce tvrdí, že som ho nabral, ale ja som jednoducho nechcel uhnúť a on domna nabúral znova a sám sa tým vystrčil do kačírku mimo trať. Následne ma dobiehal a sám spravil chybu v tretom kole, čo mi dovolilo uvolniť tlak na motor a ísť viacej na istotu. Zrazu v 5. kole sledujem, že zamnou bol Pohančeník, čo ma znova naštartovalo, aby som podával vrcholové výkony. Po zastávkach v boxoch som udržiaval náskok, i keď miestami sa začal aj zmenšovať. Po druhom stope som zavelil šetriacu jazdu, keďže Pohančeník mal problém s Volantom a stratil tak 20 sekúnd. Tak som krúžil na minimálnom výkone, teda až na posledné kolo, v ktorom som dal najrýchlejšie kolo závodu. Celkovo som nad mieru spokojný, keďže ide o môj prvý HAT-TRICK v prvých troch závodoch sezóny.

Ad Revidendum v Bahraine



Lukáš Pohančeník (2. místo)
Tak po svojom "comeback" do F1 musím hodnotiť tento závod kladne hlavne kvalifikáciu.
Do Q1 som zajazdil slušný čas kt. mi stačil na postup do TOP10 tak som si začal jazdiť s plnu nádržou. Q2 som dal svoje naj. kolo ale myslel som si že skončím na 2. mieste kedže A. Borotovský bol rýchlejší než ja, ale neviem čo sa mu stalo a dal čas horší než ja a tak to sa tešil s pole position.
Moc sa mi nepodaril štart kedže som sa prepadol samizdať na 5 miesto ale vedel som že sa po čase prepracujem dopredu ale išlo to pomaly kedže som nemal gumy v ideálnej teplote tak som prvé 2 kola trápil vtedy ma celkom často T. Dofem obuchoval auto a poškodil mi ho ale dalo sa stim ísť potom to už išlo a dostal som sa na 2. miesto a snažil som sa dohnať A. Borotovského a pritom šetriť gumy čo po čase nešlo tak som už nato nesnažil moc tlačiť a sustredoval som sa na šetrenie čo sa mi podarilo a gumy mi v 1 stinte vydržali o 2 kola dlhšie ako som predpokladal.
Ked gumy boli na pokraji umrtia tak som zašiel do pitov v rovnakom kole ako A. Borotovský. V druho stinte som dosiahol to čo som chcel gumy mi celkom dolho vydržali, ale v 20 kole sa mi na začiatku cieľovej rovinky vypol volant a v T1 sa mi zapol seklo ma :D ale do konca závodu sa nevypol chvála bohu... V treťom stinte som si chcel navýšiť náskok na L. Viskota čo sa mi podarilo, lebo ta porucha ma stála vyše 10 sekund. Na konci závodu som si dával pozor na obiehanie jazdcov okolo spať.
S mojím 2. miestom som spokojní a gratulujem A. Borotovskému k 1. miestu
Uvidíme sa v Bahrajne už o týždeň! Zatiaľ zdar



Lukáš Viskot (3. místo)
Od Číny, kde se mi nikdy nijak zvlášť nedařilo, jsem neočekával kdovíjaký výsledek. Až do dne závodů jsem měl problémy s nedotáčivostí auta v pomalých zatáčkách. V den závodu se mi to však podařilo vyřešit a rychlostí jsem byl na úrovni hlavního kandidáta, Andreje Borotovského. Na kvalifikaci jsem vůbec netrénoval, měl jsem v úmyslu se jí neúčastnit.

Kvalifikace: Jak jsem již zmínil, na kvalifikaci jsem se nesoustředil. Pouze jsem se chtěl dostat do Q2, to se mi podařilo hladce, a do druhé části jsem chtěl zajet jen instalační kolo, nakonec však vůbec nebylo potřeba. Tím jsem ušetřil pneumatiky do závodu. Start ze 7. místa mi nevadil, měl jsem setup připravený výhradně na závod.

Závod: Na poslední chvíli jsem se rozhodl nasadit měkkou sadu pneumatik a zvolil jsme střední směs. V zahřívacím kole jsem hodně zahřál zandí pneumatiky, čímž jsem je ovšem také hodně poškodil, což se později ukázalo jako zásadní okamžik. Díky kombinaci rychlého postřehu, zahřátým gumám a krátkého prvního převodu jsem se ihned dostal na 2. pozici za Andreje. Hned během 1. kola se mi podařilo zahřát pneumatiky na ideální teplotu, narozdíl od Andreje. Celé kolo jsem se za ním držel, a na konci kola ho předjel. To mi však na koncic kola vrátil a svou pozici dežel až do cíle. Ve třetím kole jsem ve větrném pytly ztratil přítlak, pustil jsem plyn, a porom zase přidal, ale jakmile jsem se z pytle dostal, auto dostalo přetáčivý smyk a spálil jsem gumy. Problémy se stabilitou trvaly až do výměny pneumatik. Po zastávce se to zlepšilo, to jsem však již měl nalomené zavěšení předního kola a musel jsem kalibrovat stáčení vozu. Rychle se s tím jet dalo, konzistentně však nikoliv. I pro to hodnotím 3. místo pozitivně, i když minimálně na druhé to určitě být mohlo, a na první vlastně taky, kdybych se udržel před Andrejem v prvních kolech. AspoŇ jsem se ponaučl, že nemám závodit s něčím, co nemám vyzkoušené.

Komentáře
Zatím nikdo nekomentoval. Buďte proto první a vložte svůj komentář.
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus