Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
F1 2012: Tiskové vyjádření z VC Španělska
F1Tomáš Dofek

Spanelsko je moje docela oblíbená trat´,umím tady podat dobrej výkon.Takže sem si docela dost veřil.Před výkendem sem reinstaloval Rf a tím odstranil realfeel plugin kterej mě nešel odebrat z rf kterej mě dost sral a limitoval v řízení,ale protože su zhnilej tak ho nechal být a odjel s ním začátek sezony.Zajímavý že v Sockách mě to vyhovovalo.Pořád mě vrtalo hlavou kde ztrácím 1.5 sec na nejlepší časy.Jaký bylo pozitivní překvapení že v španělsku mě toto už netrápilo,časy byly dostatečný a hlavně ovládání f1 sem konečně cítil v konečcích prstů.
To že sem lehce ztrácel pár desetin mě nevadilo,věděl sem že s plnou nádrží budu dost rychlej.Ladil sem setup hlavně vzhledem ke konzistenci a rychlosti s plnou.Setup umožnil i na měkké sadě služnej nájezd a já věděl že to bude dobrý.
Nuže kvalifikace se nesla v duchu tradičního předstartovního rituálu.Smotl sem špeka a slastně ho zdolal.bohužel po návratu k PC sem byl lehce odvařenej a hlavně už byl čas jen na 2 měřený kola a já to první podělal a to druhý jakbysmet,pokud sem ho teda vůbec jel,už si to nepamatuju.I přesto to stačilo na 6 flek tuším.Druhou část sem věděl že vynechám a tak sem se bavil jen tak s plnou a ještě něco povyskoušel.
Závod,start proběhl normálně bohužel se mě to důsledku překouření efekty hryzlo asi na 1 sec a tudíž sem se znovu objevil na desáté pozici.Nájezd do t1 sem vzal z vnějšu docela opatrně ale bylo to tam o hu bu v důsledku velké kolize.Vyhnul sem se tomu a hned vnásledujíci pravotočivé se mi podařilo zakrojit Kozáka s Válečkem který to vyneslo mimo stopu.Byl sem tedy čtvrtej za Kurtisem.Měl sem ještě ale docela studený přední šlajfky tak sem nemohl hned tlačit naplno a toho využil skvěle jedoucí Hammer.Nastěstí se gumy rychle zahřáli já na cilovce Hammera zdolal a znova začal stíhat Kurtise.Toho se mě podařilo vybrzdit ve druhém kole a šel sem po Klvačovi.Ten mě občas nehezky lagoval a tak to bylo obtížnější.Ale využil sem jeho chybyčky a na výjezdu dostatečně získal k jeho překonání v 4 kole.Rychlost byla dobrá auto sedělo jak prdel na hrncu a Viskot nebyl vzhledem ke strátě za soupeři daleko.Začal sem tlačit na pilu a dařilo se mě ho dotahovat.V osmým kole Viskot udělal chybu narazil do bariéry a já věděl že pokud neudělám chybu tak vyhraju.První boxy sem dal o něco dřív než bych musel,ale vyjel sem z nich tuším druhej a nebylo problém předjet Uchytila vzhledem ke stavu jeho pneu.Po jeho zdolání sem se pak už jen bavil zkoušením zajetí rychlýho kola,jinak už nebylo co dělat,to se mě málem vymstilo v předposledním kole kdy sem dostal na obrubníku nepěknej smyk,ale ustál sem to a dojel si pro vítězství



Břetislav Uchytil

Q1: První část mi vyšla skěle přensě podle plánu a ten zněl jednoduše, dostat se do TOP 10
Q2:Do druhé části jsem postoupil v klidu nepotřeboval jsem žádný extra čas jediné co me štvalo na celé kvalifikaci bylo to že můj týmový kolega Jarda Hájek nepostoupil ani do druhé části

Závod : Start se mi jako většinou nepovedl jelikož přede mnou velice špatně odstartoval můj kolega no spíše se dá říci že neodstartoval vůbec :D.Díky tomu jsem se propadl o 2 pozice. V první zatáčce jsem si ale spravil chuť když jsem se dostal na 10. pozici.Celé první kolo proběhlo bez problému jediné souboje jsem sváděl s Jakubem Mrázem který se nakonec dostal přede mě.Na konci kola jsem byl už na 8. Pozici a díky kolizi A. Borotovského jsem se dostal eště jednu pozici výše.Na konci pátého kola jsem držel 6.pozici těsně za Michalem Hemmrem který se úspěšně bránil před mými útoky na konci 7. Kola jsem využil malinké skulinky která vznikla díky chybce Michala. Když jsem se koukl na mapku byl jsem zděšen tím jaký náskok přede mnou měl Jakub Mráz. Netrvalo to ani jedno kolo a už jsem byl před Jakubem kterému bohužel odešel motor. Další kdo byl přede mnou byl L.Viskot který taktéž odstoupil a díky tomu jsem se dostal už na 2. Pozici. Dále už jsem jenom kroužil a kroužil až me z toho hlava bolela :D.
Zdramatizování přislo až kolo před koncem kdy jsem musel jet do boxu pro nová pneu vypadalo to že mám dost velký náskok na to abych zajel do boxů tak jsem tam vjel ale pořádně jsem se lekl když můj týmový kolega vykřikl že Klvač je hned za mnou :D já úplne nadskočil ze židle a pořádně jsem na to dupnul a naštěstí jsem to úspěšně dojel na 2. Pozici za což jsem velice šťastný. Ano jsem si vědom toho že je to hlavně díky tomu že nejlepší jezdci odstoupily ale stejně si toho velice cením.
Tak snad se v Monacu sejdeme v co největším počtu.



Jan Starý

Q1: Do Q1 jsem šel s úmyslem, že chci, aby jsem znemožnil nějakému jezdci se dostat do Q2,
protože jsem měl penalizaci +20 míst na startu. Zajel jsem několik kol, které jsem zajel velmi slušně a nakonec mi patřila 7 příčka.
Q2: Zde jsem nezajel čas, protože by to bylo nesmyslné s tou penalizací +20.
Celý průběh Q2 jsem koukal na týmového kolegu a přál mu, ať se zadaří.
Nakonec 4 startovní příčka pro Andreje, což si liboval a byl spokojený.

Závod: Závod jsem začal ze zadu pole a tak jsem se musel prokousávat polem.
Start byl dobrý a díky chybě jednoho z Caterhamů jsem ukořistil další pozici.
Do první zatáčky jsem najížděl s větším odstupem a hlídal jsem si, abych na studených pneumatikách neudělal chybu a zbytečně se tak propadl polem.
V prvním kole jsem se dozvěděl, že týmový kolega se dostal do problémů a také, že má poškozený vůz. Následný konec závodu, který ohlásil Andrej, mě velmi mrzel, protože byl velice skvěle připravený a měl velké ambice, které se rozplynuli po nárazu do bariéry. Tento náraz vzbudil několik debat v týmu po závodě. Takže se tým zaměřil na jediného jezdce z týmu Force India, který byl v tomto závodě. V prvních asi 3 kolech byli ostatní závodníci hodně horlivý a dravý, proto také hodně jezdců chybovalo a já jsem se posouval dopředu.
Byl jsem už na 8 místě a chytil jsem se tempa skupinky, která jela přede mnou a snažil jsem se je dohnat. Toto se mi povedlo, ale jen na půl, protože většina z nich zajela do boxů. Já jsem zavítal do boxu v 16 kole a nasadil si zase tvrdou směs. Další část závodu byla před 2 zastávkou nejdelší a také nejzdlouhavější.
Po jezdecké chybě jsem se propadl za jeden vůz Ferari a potom jsem se za ním držel 5 kol a poté jsem nasadil předjížděcí manévr na cílové rovince, který vyšel na výbornou. Po tomto manévru jsem se snažil hned odtrhnout a to se také povedlo.
V 35 kole jsem zajel na další plánovanou zastávku a nasadil jsi měkkou směs gum, kterou jsem chtěl využít na stíhací jízdu 3 místa, které mi ještě do zastávky patřilo.
Při výjezdu z boxů jsem se dostal na 5 místo, ale nebyl jsem příliš daleko od 4 a 3 jezdce, což byli jezdci Red Bullu. Ztrácel jsem na tyto dva nějakých 6 nebo 5 sekund (možná víc). Díky měkkým gumám jsem zajížděl kola o sekundu lepší než tito dva. Celý tým mi říkal, že se musím dotáhnout na tyto jezdce a předjet je. Povedlo se. Dotáhl jsem se za Jakuba Kurtiše a už jsem si četl jeho stopu.
Dobře jsem se za ním udržel v posledním sektoru a už jsem zahajoval manévr na předjetí na hlavní rovince, který vyšel a já byl 4. Poté jsem Jakubovi ujel.
Lukáš Klvač nebyl daleko a nebyl problém s mojí rychlostí ho dohnat kroužil jsem za ním asi 3 nebo 4 kola, kdy se mi povedlo před nájezdem do posledního kola v posledním sektoru se hodně přiblížit a to bylo klíčové k manévru na rovince, který byl už těžší, ale vyšel. Lukáš se za mnou nedovedl v rychlých zatáčkách udržet a bylo hotovo.
Ještě jsem se ohlížel kde je jezdec, který je druhý a poté jsem dojel do cíle.
V týmu byla radost i smutek zároveň, ale nakonec jsme byli rádi za 15 bodů.
Všichni budou pracovat tvrdě, aby se tým prosazoval i v ostatních závodech.



Petr Cink (nedokončil kvůli havárii)

Tak tady je moje řeč z Barcelony. Pohodlně se usaďte, protože to nebude krátký.

Kvalifikace
Jel jsem hned od začátku jak je u mě zvykem, jenže to napadlo ještě asi 14 jezdců, takže jsem musel čekat, než jsem měl kolem volno a pak už jsem měl asi jenom jedno rychlé kolo. Takže ten výsledek se dal u mě očekávat. Ale byly tu ještě penalizace, které mě posunuly doprostřed pole.

Závod
Upřímně? Hrůza. Všechno co jsem udělal, bylo špatně, ale pěkně od začátku. Start byl podle mě nejbláznivější v letošní sezóně, protože mimo trať se dostalo poměrně početné množství vozidel. Já jsem byl jeden z nich, tím pádem jsem se propadl až na 14. místo. Další nepříjemný moment byl ve 4. zatáčce. Tam se dostal do nemalých problémů Jaroslav Hájek, který se roztočil těsně přede mnou. Já měl štěstí, že jsem se do něj neopřel. Dále jsem jel už vcelku v klidu, hlídal jsem si pneumatiky a soupeře. Poté jsem uviděl pro mě překvapivý moment a to pomalu jedoucí, poškozený vůz Andreje Borotovského. Pak už jsem si hlídal Williamsy. Dobré bylo to, že jsem si stačil hlídat kdo, kdy zajel do pit lane. Takže jsem jel do boxů po Hemmerovi a před Řezníčkem. Po zastávce jsem měl trošku menší náskok na Martina (Řezníčka), ale držel jsem konstantní rozestup. Dále jsem až na pohledy na odstoupení Marussií a Michala Hemmera bylo vše v normálu. Pak se stala největší chyba, co jsem udělal. Pomalu jsem mířil do boxů na 2. pit stop, jenže jak byly už pneumatiky opotřebované, protože jsem jel na dvou zastávkovou strategii, ale udělal jsem mírnou chybu a skončil ve vnitřní boxové zdi. Moc mě to mrzí, protože už konečně mohli být body a určitě nejsem jediný, kterého jsem zklamal. Jedním z dalších je i Andrej Borotovský se kterým jsem trochu o tom hovořil a říkal, že nemáme body a doufá v jejich zisk. No už se k tomu nebudu vracet, protože život jde dál a chci se soustředit na Monako, kde mám připravené na mě dost překvapující rozhodnutí. Nebojte se, nekončím, já jedu dál, moc mě to baví a chci jet každý závod. Ale teď ještě k Barceloně. Musím pogratulovat Tomáši Dofkovi, který jel výborně a zasloužil si vyhrát. A teď ještě něco ke mně. Jelikož jsme na světě přivítali nové člena rodiny, mého bratránka Michala, tak jsem mu chtěl věnovat tenhle závod, ale ne a víte proč? Protože mu chci věnovat závod, který dopadne jinak než havárií nebo technickou závadou, chci mu věnovat závod, ve kterém budu konečně bodovat, a to se určitě brzy stane. Tak to bude pro dnešní tiskové vyjádření asi vše, děkuji všem, co si tohle přečetly a mějte se fajn.

Komentáře
#1 | Martin Reznicek dne May 23 2012 17:24:12
Bude aktualizované: Stalo se?
#2 | Petr Cink dne May 23 2012 20:01:52
Taky se divim, že to ještě neni a i zveřejnění penalizací atd...
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus