Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
F1 2012: Prezentace okruhu Gillese Villeneuva
F1GP Kanady patří do kalendáře formule 1 od roku 1967. První závod vyhrál Jack Brabham na voze vlastní konstrukce. V úvodní dekádě se kanadská velká cena konala na okruzích v Mosportu a v Mont Treblant, od roku 1978 se pak natrvalo přestěhovala do Montréalu. Zde pořadatelé částečně využili městké komunikace a doplnili je o speciálně vybudované závodní úseky. Vznikl tak okruh o délce 4,361 km, který jezdci obkrouží během závodu celkem 70krát. Prvním vítězem v Montréalu se 8. října 1978 stal Gilles Villeneuve, jehož jméno dnes tato trať nese. Kanaďan odstartoval ve svém Ferrari z třetí pozice. Když pak přebíral pohár pro vítěze, nad hlavou se mu vznášely sněhové vločky. Proto se GP Kanady konala v tomto pozdním termínu už jen třikrát, aby od roku 1982 získala natrvalo červnový termín.



Montréalská trať je velmi náročná na brzdy. Závodní vozy dosahují na dlouhých rovinkách vysoké rychlosti, v době V10 motorů to bylo až 340 km/h, dnes motory V8 s omezením otáček umožňují nejvyšší rychlost do 320 km/h. Protože jsou rovinky prokládány úzkými, pomalými zatáčkami a šikanami, přináší to velké zatížení brzd. Vůbec nejdelší přímý úsek představuje cílová rovinka, dlouhá 1005 metrů, po níž se jezdci řítí na plný plyn po dobu 13 vteřin. Inženýři všech týmů proto v rámci aerodynamického řešení pro vysoké rychlosti navrhují zvětšené vstupní chladící otvory a současně připravují pro své jezdce speciální balíčky aerodynamických prvků, které omezují čelní odpor na minimum. Zde používaná přední i zadní křídla mají mnohem menší rozměry a sklon vodorovných prvků je minimální.



Na závěr jedna důležitá informace - dávejte si pozor na zkracování poslední šikany. Bude kontrolována.
Komentáře
#1 | JakubBaco dne June 10 2012 10:29:07
Chcem sa ospravedlnit z pretekov este nie je iste ci pojdem ale posnazim sa to stihnut.
#2 | Lukas Viskot dne June 10 2012 12:49:34
Spíš budu kontrolovat, jestli je někdo neobjíždí "zadem" :D Čili ten bílej retardér bude hranice, od které to budu zapisovat. Předpokládám ale, že toto bude ojedinělý úkaz.
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus