Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
F1 2012: Informace o okruhu Hockenheimring
F1Hockenheimring je vysokopřítlaková technická trať. nabízí dvě krátké a jednu dlouhou rovinku, jednu vlásenku a čtyři vysokorychlostní zatáčky. Celkem jsou zde 4 vhodná místa k předjíždění - v zatáčkách Einfahrt, Mercedes Arena, Sachs a konečně nejlepší místo na předjíždění a zároveň nejpomalejší místo na trati, vlásenka Spitzkehre. Před touto vlásenkou je nejdelší rovinka na trati (respektive velmi táhlá zatáčka) Parabolica. Na jejím konci se dosahuje rychlosti okolo 300 km/h. Zde je důležitý vysoký přítlak, aby bylo možné soupeře vybrzdit z větrného pytle.



Na tuto trať je nutný vysoký přítlak, protože se zde často brzdí na nízkou rychlost a vysoký přítlak nám razantně zkrátí brzdnou dráhu. Navíc si můžeme dovolit projíždět mnohem rychleji rychlými zatáčkami, především tou první a dvěma posledními. Především první zatáčka je velice tvrdý oříšek - je zde nezbytně nutné přesně trefit ideální stopu, a pokud možno projet tuto zatáčku bez kontaktu s vnitřním obrubníkem. Ten je poměrně vysoký, a s nestabilním nastavením zde snadno dojde ke smyku.

Trať je velmi hrbolatá a to vyžaduje vyšší hodnoty světlých výšek, jak vepředu tak vzadu. S tím souvisí i stabilita vozu, doporučuju nastavit rozložení hmotnosti dopředu. Snadněji se díky tomu bude korigovat vůz v případě, že trefíte v prvvní zatáčce vnitřní obrubník. Velmi nepříjemná je však i pasáž Mercedes Arena, která je také velmi hrbolatá a je tam nutné jet správnou stopou. Vysokou míru koncentrace vyžadují poslední dvě zatáčky, které se projíždějí jako jedna 180 stupňová zatáčka. Především nájezd do ní je velmi náročný a často bývá příčinou velké časové ztráty.

Protože jsou všechny čtyři rychlé zatáčky pravotočivé, je zde velmi namáhána levá strana vozu. Z tohoto důvodu jsou na tuto trať nejvhodnější střední a tvrdé pneumatiky, které se tolik nepřehřívají. Super měkká a měkká směs je vhodná pouze do kvalifikace, v závodě by se rychle přehřály a opotřebovávali se. Z tohoto důvodu se očekává strategie jedné zastávky v boxech.
Komentáře
#1 | Prochy39 dne July 22 2012 16:03:29
Krásná trať :)
#2 | Zdenek Petera dne July 22 2012 19:25:15
Omlouvám se ale až do Spa nebudu online : důvod , dovolená
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus