Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
F1 2012: Informace o okruhu Hockenheimring
Hockenheimring je vysokopřítlaková technická trať. nabízí dvě krátké a jednu dlouhou rovinku, jednu vlásenku a čtyři vysokorychlostní zatáčky. Celkem jsou zde 4 vhodná místa k předjíždění - v zatáčkách Einfahrt, Mercedes Arena, Sachs a konečně nejlepší místo na předjíždění a zároveň nejpomalejší místo na trati, vlásenka Spitzkehre. Před touto vlásenkou je nejdelší rovinka na trati (respektive velmi táhlá zatáčka) Parabolica. Na jejím konci se dosahuje rychlosti okolo 300 km/h. Zde je důležitý vysoký přítlak, aby bylo možné soupeře vybrzdit z větrného pytle.
Na tuto trať je nutný vysoký přítlak, protože se zde často brzdí na nízkou rychlost a vysoký přítlak nám razantně zkrátí brzdnou dráhu. Navíc si můžeme dovolit projíždět mnohem rychleji rychlými zatáčkami, především tou první a dvěma posledními. Především první zatáčka je velice tvrdý oříšek - je zde nezbytně nutné přesně trefit ideální stopu, a pokud možno projet tuto zatáčku bez kontaktu s vnitřním obrubníkem. Ten je poměrně vysoký, a s nestabilním nastavením zde snadno dojde ke smyku.
Trať je velmi hrbolatá a to vyžaduje vyšší hodnoty světlých výšek, jak vepředu tak vzadu. S tím souvisí i stabilita vozu, doporučuju nastavit rozložení hmotnosti dopředu. Snadněji se díky tomu bude korigovat vůz v případě, že trefíte v prvvní zatáčce vnitřní obrubník. Velmi nepříjemná je však i pasáž Mercedes Arena, která je také velmi hrbolatá a je tam nutné jet správnou stopou. Vysokou míru koncentrace vyžadují poslední dvě zatáčky, které se projíždějí jako jedna 180 stupňová zatáčka. Především nájezd do ní je velmi náročný a často bývá příčinou velké časové ztráty.
Protože jsou všechny čtyři rychlé zatáčky pravotočivé, je zde velmi namáhána levá strana vozu. Z tohoto důvodu jsou na tuto trať nejvhodnější střední a tvrdé pneumatiky, které se tolik nepřehřívají. Super měkká a měkká směs je vhodná pouze do kvalifikace, v závodě by se rychle přehřály a opotřebovávali se. Z tohoto důvodu se očekává strategie jedné zastávky v boxech.