Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
Po Belgicku. + Penalizácie.
Ešte tu dodávam rozhodnutie ohladom prostestu na Jána Boška = inciden bol posúdený ako závodný incident.
Ďalej máme zrejme očakávanú zmenu na prvom mieste. Keďže Lukáš Viskot nie moc dobre pochopil pravidlo o zastávke v boxoch a očakával som že vie ako to v GT sériach a ako to v nich chodí. Keby to nepochopilo viac jazdcov myslím že by sa robil kompromis. Ale keďže volil obíjsť pravidlá ako jediný tak dostáva penalizáciu + 30 sekúnd k výslednemu času závodu a tým pádom sa posúva na 2. priečku.
Já pravidlo myslím pochopil velmi dobře, prostě sem v něm našel díru, to je celý. Jediné co je zlé je jeho definice. Není v něm napsáno, co musíš během zastávky v boxech udělat. Nastavit gumy aby se nevyměnili v modu možné je. A nevím jak to chodí v GT, já sleduju výhradně F1, jinak mě motorsport netzajímá. A tady máme svoje pravidla, nikoliv pravidla reálných GT3. Pochopil bych, pokud se toto pravidlo změní a s tím taky počítám., ale trvám na tom, že současná pravidla jsem neporušil nijak.
Tohle ale neni spravedlivé to že neupřesníš pravidla neni Lukyho problém, ale je to tvoje chyba je to poučení že pro přístě máš psát pravidla srozumitelněji
Ako sorry, ale každy to pochopil (čož som ja očakával). Nevedel som že bude niekto bude s prepačním až tak vychcaný, že bude hladať medzeru v pravidlách :). Fakt to písem v dobrom, každopádne panalizácia ostáva a verím že ťa neurve :). PS: Z. Petera: to je tvoj názor :), ja ti ho neberiem :)
Neurve, Navíc sem to vymyslel až těsně před zastávkou - ale jde mi teď o princip, a ten je teď celej špatně. Prostě sem vymyslel lepší strategii, která současná pravidla umožňují - je to totéž, kako když se jezdili Trucky a já jako jedinej zajížděl do boxů pro nový gumy, no i se ztrátou 20 sekund se ty nový gumy vyplatili. Nikdo jinej to tak nedělal, to není vychcanost, ale smysl pro strategii. Která navíc ani vyjít nemusela, na konci auto už nedrželo, a bejt to na jiné trati, gumy by odešli tak, že mě někdo předjel. Hold sem to riskl a vyšlo to. Taky asi nikdo moc nedoufal, že by to bez toho pitu šlo odjet, což může být taky důvod, proč nikdo jinou strategii nevymýšlel. Zastávka je prostě zastávka, výměna gum je výměna gum. Ve F1 třeba maj povinnou výměnu, protože musí nasadit obě směsi, a to jde jedině výměnou gum.
Například ve F1 se díry v pravidlech (technických) hledají pořád, no viděls někdy že by někomu sebrali dosažený výsledek? Já ne. Vždycky se pak akorát něco zakázalo a auto se předělalo, ale výsledky se nezruší. Navíc si myslím, že nejsu sám, kdo GT3 nesleduje a neví jak to tam chodí. Ale jak jsem psal výše, to nemá nic společného s našimi pravidli a s jejich definicemi.
JInak k tématu - 1. zajímalo by mě, co s tím McLarenem - Staroch říkal, že to může být náročností textur, možná to vyřeší změna DX v rF Configu. Potom, jak se to udělá s bodama, co sme s Jirkou teď nabrali ve Spa - do kterýho týmu to půjde.
úplně stejnou mezeru v pravidlech jsem našel loni ,ale v jiné lize kde jsem jezdil GT Masters,taky jsem pouze zastavil na 2 s,a pak zase jel,po závodě me všichni sepsuli a nadávali,co si to dovoluju.
Díky tomu ty pravidla změnili,ale výsledek toho závodu zůstal nezměněný.