Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
Slovakiaring preview + PENALIZACIE
Kratke info o trati:
Parametre okruhu radia Slovakia Ring medzi najdlhšie cestné okruhy v Európe.
Svojou technickou náročnosťou je veľkou výzvou aj pre tých najskúsenejších a dimenzie výbehových zón Vám zaručujú maximálnu bezpečnosť.
Na dráhe sa nachádzajú štyri umelo vytvorené prevýšenia, tzv. horizonty, ktoré sú spestrením celej dráhy a zaručia Vám adrenalín v krvi.
Dĺžka trate: 5 922 m
Šírka trate: 12 m
Dĺžka cieľovej rovinky: 900 m
Šírka cieľovej rovinky: 20 m
Dĺžka akceleračnej testovacej dráhy: 1 144 m
Šírka akceleračnej testovacej dráhy: 20 m
Dimenzie boxov: 8 x 5 a 10 x 5
PITWINDOW je otvorené od 6 do 11 kola.
Prvé dva závody dopadli čo sa týka T1 po štarte velmi dobre bez akýchkoľvek kontaktov a bol by som rád keby to tak ostalo, a boli ste rovnako ohľaduplný aj naďalej.
Čo sa týka penalizácii tak to Lausitzringu bolo čo riešit... kontaktov bolo mnoho ale naštastie väčšina len závodných, tí čo túto hranicu prekročili dopadli nasledovne:
Pavel Králiček: + 60 sekund k vyslednemu času závodu = prepad o jedno miesto (za nedodržanie pravidla povinnej zastávky počas PITWINDOW)
Lukáš Tabášek: ŠTART Z BOXOV (za vytlačenie Ruda Pohančeníka z trate ktorý sa tým prepadol o 5 pozicii a následny nebezpečný návrat na trať , ďalej za zostrelenie
Martina Rezníčka ktorého táto rana následne odhodila do týmoveho kolegu a spôsobila poškodenie auta)
Jakub Kurtis: PREJAZD BOXAMI DO 3 KOL (za nebezpečný návrat na trať ktorý spôsobil L. Viskotovi vážne poškodenia auta.)
Lukáš Viskot: PREJAZD BOXAMI DO 3 KOL (za zostrelenie Lukáša Krnáča)
Koukal sem se na to několikrát i teď znova, dokonce jsem se snažil tomu jěště vyhnout (jak je vidno z pohybu volantem) a tento trest je prostě absurdní, ještě když protest jsem podal já.
Co je moc to je moc, podávám odvolání ke GPDA, nechť to rozhodne asociace jezdců FIA GT3.
A protože nevím na kdy bude zasedání stanoveno a jestli vůbec budu mít čas se účastnit, žádám aby bylo zasedání nahráváno. Teď jdu na noční, video s důkazním materiálem dodám ráno.
po zhlédnutí replaye mi není jasné proč má být udělen trest pro L. Viskota,pokud se takto budou posuzovat prohřešky,asi nikoho nebudu předjíždět! Lukáš Krnač těsně před brzdným bodem nepochopitelně cuknul doleva,to rozhodně nebyl obranný manévr,v takové situaci na to už nešlo zareagovat,trest je postavený na hlavu
Ako ja fakt neviem ako to vy posudzujete, riešim som toto s troma ludmi a všetci sme sa zhodli. Tu mate vysvetlenie, Lukáš je evidentne rýchlejší ale prv som vôbec váhal či to je vôbec predbiehací manéver lebo isty čas ma pol auta za Lukašom Krnáčom a pol auta vo volnej stope. ďalšia vec je že v spomalenom zabere je jasne Vidno že Lukáš Krnáč Brzdil skôr ako Lukáš Viskot a to v dôsledku toho že lambo naozaj horšie brzdí, a v tomto zábere je vidno že Lukaš Viskot na toto skoršie brzdenie nemal šancu zareagovať. A čo sa týka zmeny smeru tak ako fakt neviem kde čumíte ale z pohladu Lukáša Krnáča je jasne vidno že mieri priamo na trávu a nebyť toho (tuknutia volantom vlavo) tak vyleti z trrate. Tak si to pozrite ešte raz , chcem to hodnotit objedktivne a nechcem nikomu uškodiť, ale ten kontak bola chyba L Viskota. A Lukaš čakal som že si to pozrieš a pochopiš....lenže jasne.... JA SOM ADMIN LIGY JA NEMOZEM DOSTAT PENALIZACIU :)))
Viděl jsi snad někdy, že bych něco někdy namítal proti penalizacím v OC nebo ITCC? Ty jsou a byly totiž narozdíl od tohoto opravdu posuzovány objektivně. Toto je už ale podruhé za sebou, co je pencla postavená na hlavu. Jak jsem minule říkal, jednou to zkousnu, Tam se to ještě dalo jakš takš pochopit. Ale tohle je už trochu moc. Zdá se mi, že se moc neorientuješ v pravidlech a nechápeš rozdíl mezi bráněním pozice a blokováním.
Nezáleží na tom, jestli to měl nebo neměl být předjížděcí manévr. Prostě jsem vjel do útočné brzdy a čekal jsem, co udělá Lukáš. Samozřejmě to v prvé řadě měla být pojistka, kdyby Lukáš brzdil dřív, což se nakonec stalo. To že se z toho nakonec pokus o manévr vyklubal není důležité, šlo o bezpečnost a tak jsem ten útok naznačil. Myslím že z pohledu zezhora je jasné, že bych se tam vklidu vešel. Ano, jel k trávě, ale nemusel to strhnout až předemě, navíc CELEJ METR od krajnice (ano, v době kolize je mezi ním a krajnicí prostor pro další auto!!!). Já si prostě nemyslím, že jsem tam udělal něco špatně, prostě jsem se chystal na manévr jako je každý jiný. Ale vyjet tak daleko od krajnice, s tím by asi nepočítal nikdo a jinak to ani nemohlo dopadnout. Navíc Lukáš se ani nesnažil o návrat do své stopy. A napsat, že jsem ho "sestřelil" je v tomto případě opravdu velice úsměvné. Neřeknu, kdybych jel za ním, ale právě tomuto jsem se chtěl vyhnout.
BTW docela by mě zajímalo, kteří ti 3 lidi to řešili a jak dlouho závodí. A taky na jejich trestní rejstřík.
Není třeba se hádat. Byl jsem dotázán na tuto situaci a díval jsem se tak 20 krát na tuto kolizi. Z důvodu toho že před bržděním si L.Krnač konečně uvědomil, že jede po trávě a že brždění na trávě není to pravé ořechové tak trochu zatočil do leva (což bych udělal i já, protože nejsem tak blbej abych brzdil na trávě). Dále bych řekl že brzdil na správném místě tedy ve stejném bodě co většina pilotů. Lukáš tady zdůrazňuje že měl napravo od sebe místo na dvě auta (jestli ano tak vedle Lukáše na levo by jich bylo nejmíň 5 a to se teda nezlob 2 auta na pravod od L. Krnače tak to by musely být kolisti).
Lukáši co neubrzdíš to neukecáš a navíc nechápu tu tvou stupu uprostřed tratě ani útočná ani závodní, ty jsi snad měl nějaký dilema. Navíc vzhledem k tomu že tvé auto je nejtěžší ze všech tak by jsi měl počítat s tím že brzdná dráha nebude věcí co je to nejlepší pod sluncem.
Tresty jako tento jsou diskutabilní a budou dokud se nad tím člověk nepozastaví a nepodívá se ze všech úhlů pohledu a nevezme v potaz další aspekty. Tyto kroky vedou k správnému rozluštění otázky kdo a jaký dostane trest.
V závodě GT3 by následoval v závodě průjezd boxi a mohl by se vztekat kdo by chtěl a nic by neudělal.
Tresty jako tyto jsou potřeba příjmout a nedělat si stím těžkou hlavu a myslet na to co jsem mohl/a udělat líp.
Já jsem sice měl málo trestů protože nepatřím mezi nějaké hříšníky ale taky se dalo hádat ale já se nebudu hádat protože to nemám zapotřebí, protože jezdím kvůli tomu abych si zazávodil a poznal dobrý jezdce popřípadě někoho něco naučit poradit.
Doufám že jsem svůj názor řekl srozumitelně a jasně.
Díky za to že jsem tu musel napsat tuto slohovou práci o mém názoru a prý i špatnému posudku.
1. Po trávě nejel ani okamžik, jel pouze po krajnici tratě na bílé čáře. Uhnout mohl, ale snad nebylo nutné o celej metr.
2. Brzdit může každej kde chce, proto sem taky vyjel do jiné stopy, abych se s ním nestřetl (já vždycky brzdím pozdějc než ostatní takže jsem s tím i počítal). Vjel sem prostě do klasické útočné stopy.
3. Co neubrzdíš neukecáš je sice pravda, ale v tomto případě jde o blokování, jelikož mi VJEL DO MÉ STOPY, NIKOLIV JÁ DO JEHO. Minule sme dostal penclu za něco co v pravidlech ani nebylo, teď dostanu penclu za to, že někdo jinej porušil pravidla. Konkrétně 3a)
"- nepovoleným způsobem zabránění předjetí"
4. Pokud to nebyla útočná stopa, jaká tedy? To sem měl jet úplně na druhým koncu tratě, abych pak vyletěl ze zatáčky? Žádný dilema, prostě sem se chtěl vyhnout kolizi kdyby brzdil dřív. To jestli by ten útok vyšel nebo ne mi bylo v tu chvíli jedno.
5. Myslím že svoje auto znám nejlíp a brzdný body jsou moje nejsilnější stránka, no brzdil sem přesně kde brzdím vždycky (což se dá snadno zjistit z replaye), ale to není v tuto chvíli vůbec důležité, protože brzdnej bod nemá na tuto kolizi žádnej vliv.
6. Co mě ale dožírá úplně ze všeho nejvíc je to, že já podám protest, ale sám dostanu penclu. Toto je samo o sobě NO BRAIN. Kdyby se řeklo, závodní incident, nedostane nic, tak to ještě vezmu. A o tom, že to je v rozporu s pravidlem 3a) "- Všechny incidenty, které se týkají dvou jezdců, budou řešeny výhradně po podání protestu" je už škoda mluvit. Opět se dostávám k problematice znalostí pravidel.
7. Ani nemůžu uvěřit, že toto jsi vyplodil zrovna ty Honzo.
Víc k tomu nemám co dodat. Jsu jen zvědav, kdy proběhne mé odvolací řízení, když se jede už dnes večer závod.
Tak Lukáš Krnač musel spraviť manéver do ľavej strany inak by sa dostal na trávu. To je jasné a to že spravil trochu väčší pohyb je asi to že jazdi na klávesnici to ja neviem ale mal si sa dať jasne viac v ľavo nie úplne ale viac ako si bol to je jasné. Jasne že brzdíš neskôr tak si mal nato myslieť aj že je tu celku nový a nemá možno toľko skúsenosti ako ty napr. takže si sa mal dať jasne v ľavo a dať ho na brzdy,čo k tomu viac dodať "čo neubrzdíš neukecáš"