 |
Přihlášení |
 |
 |
Team Speak |
 |
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
|
1. | L. Pohančeník | 215 |
2. | M. Pálfi | 130 |
3. | P. Cink | 88 |
4. | P. Jiránek | 84 |
5. | L. Viskot | 54 |
6. | J. Valeček | 50 |
7. | A. Gacík | 41 |
8. | V. Maliár | 32 |
9. | J. Kurtiš | 32 |
10. | J. Boško | 24 |
|
1. | L.Viskot | 116 |
2. | V.Schenel | 115 |
3. | A.Gacík | 83 |
4. | J.Boško | 66 |
5. | P.Cink | 58 |
6. | M.Dlužík | 57 |
7. | A.Buchta | 57 |
8. | K.Jahna | 44 |
9. | R.Hanousek | 40 |
10. | M.Petříček | 39 |
|
1. | L.Pohančeník | 158 |
2. | R.Šindelka | 123 |
3. | R.Hanoušek | 71 |
4. | M.Hemmer | 70 |
5. | M.Palfi | 62 |
6. | P.Jiránek | 61 |
7. | M.Vons | 60 |
8. | P.Králiček | 52 |
9. | M.Dlužík | 41 |
10. | O.Brhel | 36 |
|
 |
návštěvnost |
 |
|
 |
F1 Total: Základní informace o modu a šampionátu |
 |
Ačkoliv bylo původně v plánu omezit asistenty na příští sezonu na TC low, ABS low a spojku, mod, který umožňuje proměnlivé počasí značně tento plán komplikuje. V případě deště je totiž ovladatelnost vozu velmi náročná a hráči na klávesnicích by nebyli schopni závodit. Asistenti tedy zustanou tak jak je to letos: TC, ABS, řazení a spojka, avšak jejich účinnost se snížila.
Účinnost TC: 25% (nízká), 45% (střední), 65% (vysoká)
Účinnost ABS: 20% (nízké), 40% (vysoké)
U žádných asitentů nejsou žádné hmnotnostní handicapy.
V zimním šampionátu bude délka závodů 50% a bude nastaven limit na závod 1 hodina. O délkách v ostré sezoně se ještě povede diskuze na základě zkušeností ze zimního šampionátu. Rozbitelnost bude 75%, opotřebení pneu a spotřeba zůstane na dvojnásobku.
Na server se bude chodit POUZE v tréninku a ve warmupu, kdy nebuudou na trati žádná auta. Bude platit zákaz chození na trať 5 minut před kvalifikací a během warmupu, aby se mohli všichni vklidu napojit na serveru (pokud bude na trati někdo s mokrýma pneumatikama a zmáčkne ESC po tom, co se někdo připojil na server, zamrzne mu hra a musí ji zapnout znovu).
Počasí bude nastaveno na náhodné, tudíš se bude moci nepředvídatelně měnit. Může se jet například závod výhradně za slunečna, a nebo nás bude hned od startu trápit monzun.
Na každý závod bude oznámeno, s jakými pneumatikami se pojede. V Upgradech jsou všechny kombinace. Bude to tedy fungovat jako v reálu. Bude to kontrolováno před kvalifikací a před závodem, a pokud to budete mít špatně, budete vyzváni k tomu, abyste si přišli pro správnou směs.
A teď něco k modu.
Ideální teploty všech směsí pneumatik (ve stupních celsia):
Tvrdá: 115
Střední: 108
Měkká: 100
Super měkká: 95
Přechodná: 80
Mokrá: 45
Životnost motoru (v sekundách):
Základní životnost: 5750
Náhodná životnost: 0
Maximální otáčky: 18000,4
Kritické otáčky: 17200 (na této úrovni se každou sekundu ubere 1 sekunda z životnosti)
Urychlení zkracování životnosti: každých 400 otáček navíc (např při 17600 otáčkách se každou sekundu uberou 2 sekundy z životnosti motoru)
Ideální teplota motoru (oleje): 130
Kritická teplota oleje: 145,5
Urychlení zkracování životnosti: každých 2,5 stupně navíc (např při 150,5 se každou sekundu uberou 4 sekundy z životnosti motoru)
Na server se nelze připojit kliknutím na obrázek v panelu servery! Je nutné se připojit přes IP, která zůstala stejná.
Víc mě toho nenapadá, pokud ale vás ano, tak napište a já to doplním.
|
 | |  |
 |
Komentáře |
 |
Zatím nikdo nekomentoval. Buďte proto první a vložte svůj komentář.
|
|
 |
Přidat komentář |
 |
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
|
|
 |
Hodnocení |
 |
Pro hodnocení musíte být registrovaný.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Zatím nikdo nehodnotil.
|
|
|
 |
Servery |
 |
 |
Shoutbox |
|
 |
|