Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
Pozvánka do závodu
Do tohoto závodu nejsou žádné penalizace, protože kolize na kterou byl podán protest byla vyhodnocena jako závodní incident a to kvůli tomu, že nebylo patrné žádného pochybení z obou stran. Byla to souhra náhod a milimetrů. Teď k samotné trati. V neděli pojedeme na Městském okruhu Hitchin a věřte tomu že to není vůbec jednoduchá trať. Hned první zatáčka je nepříjemná, protože je z kopce a vynáší do svodidel a brzký nájezd spůsobý roztříštění o zeď na vnitřku zatáčky. Ještě jednou zdůrazňuji, že jde o městskou trať a to každým coulem. Mění se šířka trati a to tolik, že do některých pasáží se vejdou jen 2 auta vedle a to druhé dře o zeď, takže nepůjde o jednoduchý závod. S touto tratí mám sám nedobré zkušenosti a to právě s první zatáčkou, kde jsem se nepříliš slavně střetl s bariérou. Takže je jasné že budete muset strávit na této trati více času aby jste poznali všechny její záludnosti
Délka traťe je 1,6 km a nejlepší místa k předjetí jsou 2. Dobře se předjíždí do první zatáčky, ale je to riskantní avšak vůbec nejlepší je to do 2 zatáčky kde se dá dobře vybržďovat jezdec co jede před vámi. Všem přeji hodně zdaru do závodu a ahoj v závodě.
Díky za pozornost.
Video nemá žádný zvuk, tak doufám že vám to nebude vadit.
Do té první zastáčky to de líp, pokud si jezdec vzadu líp najede do poslední zatáčky a pak se vyveze z větrnýho pytle - pak ani není žádné vybržďování třeba. Do druhé zatáčky větrnej pytel nepomůže, zde musí být perfektní průjezd T1 a tvrdé vybrždění.