|
Přihlášení |
|
|
Team Speak |
|
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
|
1. | L. Pohančeník | 215 |
2. | M. Pálfi | 130 |
3. | P. Cink | 88 |
4. | P. Jiránek | 84 |
5. | L. Viskot | 54 |
6. | J. Valeček | 50 |
7. | A. Gacík | 41 |
8. | V. Maliár | 32 |
9. | J. Kurtiš | 32 |
10. | J. Boško | 24 |
|
1. | L.Viskot | 116 |
2. | V.Schenel | 115 |
3. | A.Gacík | 83 |
4. | J.Boško | 66 |
5. | P.Cink | 58 |
6. | M.Dlužík | 57 |
7. | A.Buchta | 57 |
8. | K.Jahna | 44 |
9. | R.Hanousek | 40 |
10. | M.Petříček | 39 |
|
1. | L.Pohančeník | 158 |
2. | R.Šindelka | 123 |
3. | R.Hanoušek | 71 |
4. | M.Hemmer | 70 |
5. | M.Palfi | 62 |
6. | P.Jiránek | 61 |
7. | M.Vons | 60 |
8. | P.Králiček | 52 |
9. | M.Dlužík | 41 |
10. | O.Brhel | 36 |
|
|
návštěvnost |
|
|
|
F1 2013 VC Australia-Melbourne! |
|
Australia-Melbourne Track
V skratke o okruhu v Australii.
Závodní okruh v Melbourne je situován okolo jezera v Albert Park, jen pár kilometrů na jih od města Melbourne. Od roku 1996 se tu pravidelně koná Grand Prix Austrálie. První závody formule 1 se tu konaly již v letech 1953 a 1956, které se ovšem do výsledků šampionátu nezapočítávaly. Jako závodní dráha jsou využívány běžné silnice okolo uměle vybudovaného jezera v centrální obchodní čtvrti města Melbourne. Avšak ve srovnání s jinými městskými okruhy je trať v Albert Parku relativně rychlá. Na třech místech trati monoposty dosahují rychlosti téměř 300 km/h a průměrná rychlost se pohybuje okolo 225 km/h.
Většina částí této tratě jsou prakticky každý den využívány v normálním provozu, po cestě Albert Park Lane, které vede okolo malého, uměle vytvořeného jezera. Tyto části trati byly před prvním závodem v roce 1996 znovu vyasfaltovány, aby zajistili konzistenčnost a hladkost povrchu trati. Výsledkem toho, v porovnání s jinými závodními okruhy, které jsou také součástí na veřejných cest, je povrch okruhu v Albert Park velmi hladký.
Trať je pro jezdce velice zajímavá, protože se skládá z celkem rychlých a relativně jednoduchých pasáží. Zavodníci mají tuto trať mj. rádi i proto, že její konzistentní umístění zatáček je pro jezdce jednoduché na zapamatování a tím pádem jsou schopni dosahovat lepších časů. Avšak na trati je málo míst k předjíždění.
Každý rok je většina oplocení kolem trati, nadchody, tribuny a další prvky infrastruktury použité při závodě vybudována přibližně tři měsíce před samotnou grand prix a je odstraněna během následujících šesti týdnů po závodě.
Trénink: do 19:30
1. část kvalifikace: 19:30 – 19:40 (10 minut, neplatí zde Parc Ferme))
2. část kvalifikace: 19:40 – 19:55 (Nastupuje prvních 10 z Q1, 10 minut + časová rezerva, zde platí parc ferme. ( Palivo je možné doplnit)
Warmup: 19:55 – 20:00 (orientačně, do 20:00 maximálně, čili warmup může být kratší než 5 minut)
Start: 20:00 (orientačně, pokud možno co nejdříve)
Pneumatiky; Povolene vsetky zmesy!!!
Pocet kol; 29+2
Povinny PIT STOP; 1
ZELAME VAM VELA PEKNYCH USPECHOU V SEZONE F1 2013. ADMIN TEAM...
|
| | |
|
Komentáře |
|
#1 |
dne March 13 2013 20:07:14
#2 |
dne March 13 2013 20:34:31
#3 |
dne March 13 2013 20:49:49
#4 |
dne March 13 2013 21:07:22
#5 |
dne March 13 2013 21:48:31
#6 |
dne March 13 2013 22:13:40
|
|
|
Přidat komentář |
|
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
|
|
|
Hodnocení |
|
Pro hodnocení musíte být registrovaný.
Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.
Zatím nikdo nehodnotil.
|
|
|
|
Servery |
|
|
Shoutbox |
|
|
|