 |
Přihlášení |
 |
 |
Team Speak |
 |
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
|
1. | L. Pohančeník | 215 |
2. | M. Pálfi | 130 |
3. | P. Cink | 88 |
4. | P. Jiránek | 84 |
5. | L. Viskot | 54 |
6. | J. Valeček | 50 |
7. | A. Gacík | 41 |
8. | V. Maliár | 32 |
9. | J. Kurtiš | 32 |
10. | J. Boško | 24 |
|
1. | L.Viskot | 116 |
2. | V.Schenel | 115 |
3. | A.Gacík | 83 |
4. | J.Boško | 66 |
5. | P.Cink | 58 |
6. | M.Dlužík | 57 |
7. | A.Buchta | 57 |
8. | K.Jahna | 44 |
9. | R.Hanousek | 40 |
10. | M.Petříček | 39 |
|
1. | L.Pohančeník | 158 |
2. | R.Šindelka | 123 |
3. | R.Hanoušek | 71 |
4. | M.Hemmer | 70 |
5. | M.Palfi | 62 |
6. | P.Jiránek | 61 |
7. | M.Vons | 60 |
8. | P.Králiček | 52 |
9. | M.Dlužík | 41 |
10. | O.Brhel | 36 |
|
 |
návštěvnost |
 |
|
 |
F1 2013: VC Číny-Tiskovky |
 |
1. Tomáš Dofek
Velká cena Číny,další z řady pro mě neoblíbených tratí.Trénink tentokrát nebyl nikterak důkladný,časy byly slibný a i přes o dost menší topspeed sem se setupem z minulé ceny příliš nehýbal.
Qualifikace se nesla v duchu prvně překlenout první část,potom provést předstartovní rituál,sotva sem na tu druhou část viděl,ale dobře mě tak.I přes důkladnou terminaci šedé kůry mozkové to bylo 1 místo s tuším i osobáčkem
Závod,Viskot měl penále hlavní tedy bylo přežít 1 kolo a jet si svoje v poklidu.Start nebyl dvakrát povedenej,ale uhájil sem před Eckerem a Cinkem 1 místo do t1,Ecker se pak ztratil,Cink nejel spatně,ale vzdaloval sem se mu.
Snažil sem se jet svoje a moc neblbnout a koncentrovat se na stopu a gumy.
V koncentraci mě pak udržoval velmi dobře jedoucí J.Jurina.Sice jsem byl pořád rychlejší ale udržoval mě v pozoru.Dále už moc nedělo jel sem na 2 stopy medium gumu a držela se docela statečně.Tudíž dokroužil jsem na 1 místě s přiměřeným naskokem na Jurinu.Viskotovi musím pogratulovat k 3 místu po startu z boxu.škoda že jsme nemohli svést pár soubojů,podle časů to byl pěknej souboj.Ale i J.Váleček, jel velice pěkně.
Do další VC musím zapracovat na maximálce vozu na rovinkách,a možná si i zkusit ofensivnější strategii než doposud čistě pragmatickou a defensivní.
Doufám v návrat páně Borotovského,tak snad bude příště o čem referovat a závody začnou mít pro mě ten správný říz.Děkuji všem zůčastněným.
Jinak pro doplnění,někdo mě pouštěl o kolo na té dlouhé rovince,já samozřejmě chtěl využít jeho větrný pytel.Natěstí jsem z něj vyjel dostatečně brzy,bo ta duše dobrá mě chtěla pustit prudkým ubráním plynu,ale já jsem málem zahákoval jeho pravý zadní kolo.Proto pokud pouštíte o kolo nejlíp se o toho rychlejšího nestarejte,von si cestu nande,lpopřípadě neubírejte plyn v závodní stopě,tam to nečekám
Tož to je vše Dof
2. Jakub Jurina
Na závod sem se těšil jako na každý jiný. Čínu zrovna nemám moc v lásce, ale i tak sem
si v kvaldě vyjel můj standard (5-10. místo), teď to bylo myslím že osmé.
Před závodem sem vůbec nevěděl, jaký pneu použít. Nakonec sem použil medium a bylo to
podle mě správné rozhodnutí. Start sem měl dobrý, z osmé pozice na třetí není špatný :D
Pak sem ještě předjel Petra a byl sem druhý. Tady sem se držel celý závod, dá se říct.
Byl to docela klidný závod, až na rozhodnutí, kdy bych měl jet pro čerstvé pneu.
v osmém kole sem chtěl jet na výměnu, jenže sem si řekl, že to ještě kolo vydrží.
Ale v půlce kola mě gumy vůbec neposlouchali a já myslel, že skončim v kačírku.
Nakonec to dopadlo dobře, s 2. flekem sem vůbec nepočítal, takže spokojenost tu
je. Nashledanou v Bahrajnu :)
3. Lukáš Viskot
Okruh v Shanghaji patří mezi mé spíše neoblíbené tratě, a tomu také odpovídala poněkud odfláknutá příprava v řádu několika málo desítek odjetých kol.
Nicméně se mi dařilo jezdit konzistentně a tak i s ohledem na to, že Andrej Gacik, který je rovně velmi rychlý startoval také z boxů, byla mým cílem bedna.
Kvalifikaci jsem tedy vynechal, pouze jsem se v ní zaměřil na trénink nájezdu do boxů.
Závod byl celkem poklidný, měl jsem před sebou volnou trať a všechny soupeře dojížděl postupně. Nikdo nekladl větší odpor, asi i díky tomu že se mi úspěšně dařilo šetřit gumy a měl jsem je v lepším stavu než zbytek (jel jsem na střední směsi).
Moje strategie byla M-M-S, co se nakonec ukázalo jako téměř ideální řešení, byť na měkkých gumách bych nakonec zvládl i druhý stint. Nicméně i tato strategie posloužila svému účelu a já konečně dojel pro první bednu. Cíle mám určitě vyšší, ale vzhledem k okolnostem je to velmi dobrý výsledek.
Ani ztráta na Tomáše Dofka nebyla nijak katastrofální vzhledem k odfláknuté přípravě, startu z boxů a ztrátou za jezdci které jsem musel předjet.
Těším do Bahrajnu, který patří mezi mé nejoblíbenější tratě. |
 | |  |
 |
Komentáře |
 |
#1 |
dne April 19 2013 09:44:07
|
|
 |
Přidat komentář |
 |
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
|
|
|
 |
Servery |
 |
 |
Shoutbox |
|
 |
|