|
Přihlášení |
|
|
Team Speak |
|
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
|
1. | L. Pohančeník | 215 |
2. | M. Pálfi | 130 |
3. | P. Cink | 88 |
4. | P. Jiránek | 84 |
5. | L. Viskot | 54 |
6. | J. Valeček | 50 |
7. | A. Gacík | 41 |
8. | V. Maliár | 32 |
9. | J. Kurtiš | 32 |
10. | J. Boško | 24 |
|
1. | L.Viskot | 116 |
2. | V.Schenel | 115 |
3. | A.Gacík | 83 |
4. | J.Boško | 66 |
5. | P.Cink | 58 |
6. | M.Dlužík | 57 |
7. | A.Buchta | 57 |
8. | K.Jahna | 44 |
9. | R.Hanousek | 40 |
10. | M.Petříček | 39 |
|
1. | L.Pohančeník | 158 |
2. | R.Šindelka | 123 |
3. | R.Hanoušek | 71 |
4. | M.Hemmer | 70 |
5. | M.Palfi | 62 |
6. | P.Jiránek | 61 |
7. | M.Vons | 60 |
8. | P.Králiček | 52 |
9. | M.Dlužík | 41 |
10. | O.Brhel | 36 |
|
|
návštěvnost |
|
|
|
F1 2013: VC Španělska-Tiskovky |
|
1. Tomáš Dofek
Jak já se těšil do Evropy Barcelona je moje opravdu velmi oblíbená tra´t.Těžká na udržování čisté stopy,vyžadující velmi dobrý přítlak,setup musí být precizní hlavně k degradaci pneu a jejich přehřívání.
Trénoval sem dost,dal jsem víc jak 100 odjetejch měřěnejch kol.Soustředil sem se hlavně na degradaci a správnou volbu stopy,nikoli hotlapení.
Nicméně bylo jasný že softy se budou v závodě mít tendenci přehřívat.Podařilo se mi tu porozumět se medium gumou.Byl sem rozhodnut jet strategii 2 zastávek M,S,S
Qualifikace proběhla ke spokojenosti ačkoli sem půl hodky předtím přijel z práce a moc sem náladu neměl.Taky čas 1.19.55 nebyl opravdu nic moc.Totéž v druhé části Q s takřka identickým časem.Ale na pole to stačilo tak nebylo co řešit.
Viskot moc netrénoval,ale Barcu netřeba představovat a známe ji jako svoje boty.čekal sem než půjde na rošt abzch věděl jakou směz zvolí ale nakone sem šel dřív já a změnil rozhodnutí na softy.
Start nic moc dlouho se čekalo a mě zchládly pneu,ale do T1 se mě podařilo pozici udržet.Zkusil sem nasadit ale moc mě to nešlo se Viskotovi utrhnou.
Nakonec snaha vrcholila přehřátím levé přední a zádní pneu tak sem zvolnil a šetřil je.Viskot se dotáhnul,já předpokládal že se za mnou bude chtít vyvážet a minimálně první stint se podrží za mnou,přečte si mě a tím minimálně řadu věcí načte a pak lépe odhadne.Viskot ale evidentně za mnou jezdit nehodlal.Už nevím jestli v 3 kole?V posledním sektoru jsme svedli souboj,na výjezdu do té technické pasáže to podle mě přehnal s plynem a zůstal v hodinách.Místa sem tam nechal tak akorát jak se sluší a patří tak sem se na tom doufám nijak nepodílel.
V tu chvíly sem si začal budoval zhruba sec náskok každé kolo,snažil se šetřit pneu a jet co nejvíc konzistentně,docela se to i dařilo.
Poté sem se musel bavit tím kolik chyb sem vyděl u ostatních,postupně v podstatě lidi mizeli a odstupovali ze závodu,Viskot ,Gacík
Udržet tady gumy konzistentní znamenalo jet hlavou a byl sem rád že sem to zvládl bez jediné kritické situace.Jel sem nakone na 3 stopy ponechal si softy až do konce.
Chci pochválit výkon Válečka,Vyhlídala,Eckera.
Docela se těším do Monaca,minulou sezónu sem tu zvítězil přes start z posledního místa s náskokem kola na druhýho.Trat co neodpouští,to mám rád
Tak to je vše
2. Jarek Valeček
Na závod jsem se připravoval docela poctivě ale na nejrychlejší jsem ztrácel víc než vteřinu tak jsem se snažil vymyslet strategii abych nebyl moc často v boxech a přitom byl i rychlý a při testu mi vyšly 2 zastávky na měkkých gumách,ale bez toho abych vyjel do 2. kvalifikace a tak jsem i učinil.
Start mám jako vždy trošku horší tak jsem se snažil hlavně se s nikým nesrazit hned v prvním kole,což se povedlo a minul jsem několik nehod a dostal jsem se za M.Řezníčka a po vyjetí z tratě i A.Gacíka se kterým jsem svedl menší souboj v 1.kole ale byl rychlejší tak jsem 2.kola zůstal uvězněný za M.Řezníčkem protože na rovinkách byl rychlejší a v technických pasážích jsem nebyl ho schopný předjet protože tak zvláštně projížděl zatáčky že kdykoliv by se někde objevilo místo na předjetí měl jsem pocit že tam najede taky.Ale byl jsem trpělivý a čekal na vhodnou příležitost k předjetí a na cílové rovince na vjezdu do 3 kola jsem M.Ř.předjel a rychle se začal vzdalovat.To bylo 3.kolo já byl na 6.místě a soupeři měli už docela slušný náskok tak už jsem moc nedoufal v lepší umístění.Na konci 6.kola už jsem se dotahoval na A.Gacíka ale zajel do boxu tak jsem jel dál.V dalším kole asi soupeřům začly odcházet pneu z čehož pramenily jejich chyby tak jsem se postupně po prvních zastávkách dostal až na 3.místo za A.Gacíka na kterého jsem po výjezdu z boxu ztrácel asi 3-4 sekundy. 3 kola mi trvalo než se mi jej podařilo dojet a předjet.Od té doby už to bylo jednoduché a nebyl problém si udržet 2.místo až až do cíle.Posledních 5-6 kol jsem se snažil šetřit pneu a hlavně neudělat nějakou fatální chybu.Na T.Dofka jsem neměl,ale byl jsm překvapen že jsem v závodu ujížděl dvojici sauberu i kolegovi z ferrari i když měli lepší kvalifikační časy a to zvláště v 2.polovině závodu.
3. Zdeněk Vyhlídal
Je dobre že trening přinesl sve ovoce trenoval jsem docela hodně
a to je ta spravna cesta k uspěchu .
v kvalifikaci se mi podařilo zajet osobni maximum což je super
ale kvaldu 2 jsem nejel kvuli pneu
Zavod začal celkem slušně start byl perfektni a prvnich 7 kol jsem jel celkem
v klidu chtěl jsem vydržet na trati co nejdyl a to byla trošku chyba protože
8-9 kolo jsem stratil spoustu času pneu byli totalně po smrti v druhem
useku po pitu sem se to snažil dohnat ale najel jsem na obrubnik a
hodiny mně neminuli po pitu jsem se propadl na 4 misto ale obul
jsem supersofti a stratu jse dohnal a dostal jsem se spět na 3 pozici
což je fajn navic když kolega Jarda skončil 2 takže pro Ferrari super
přiděl bodu do poharu jak u nas tak v realu uspěšna neděle. |
| | |
|
Komentáře |
|
#1 |
dne May 17 2013 17:56:18
#2 |
dne May 18 2013 10:14:02
|
|
|
Přidat komentář |
|
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
|
|
|
|
Servery |
|
|
Shoutbox |
|
|
|