Nejste členem? Klikněte sem a zaregistrujte se.
Zapomněli jste heslo? Pro zaslání nového Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.
L. Pohančeník
215
2.
M. Pálfi
130
3.
P. Cink
88
4.
P. Jiránek
84
5.
L. Viskot
54
6.
J. Valeček
50
7.
A. Gacík
41
8.
V. Maliár
32
9.
J. Kurtiš
32
10.
J. Boško
24
Octavia Cup
1.
L.Viskot
116
2.
V.Schenel
115
3.
A.Gacík
83
4.
J.Boško
66
5.
P.Cink
58
6.
M.Dlužík
57
7.
A.Buchta
57
8.
K.Jahna
44
9.
R.Hanousek
40
10.
M.Petříček
39
PSC 2014
1.
L.Pohančeník
158
2.
R.Šindelka
123
3.
R.Hanoušek
71
4.
M.Hemmer
70
5.
M.Palfi
62
6.
P.Jiránek
61
7.
M.Vons
60
8.
P.Králiček
52
9.
M.Dlužík
41
10.
O.Brhel
36
návštěvnost
Octavia Cup: Penalizace z Tarumy + úprava pravidel
Lukáš Brázda - +20 pozic za blokování Martina Němce
Daniel Očenáš - start z boxů za setrvání (= blokování) na trati po porušše motoru s následkem kolize s Martinem Němcem
Petr Volín - start z boxů za sestřelení Richarda Jarábka a následný vznik hromadné kolize.
Dále je zde záležitost ohledně změny pravidla ohledně čestného kolečka. Ačkoliv v reálu je nutno mít v nádrži nějaký ten vzorek paliva, přijde mi diskvalifikace poněkud morbidní. Proto se ruší bod 6.d:
d) Po projetí cílovou čárou v posledním kole následuje čestné kolečko. Každý pilot toto musí absolvovat, NESMÍ zmáčknout ESC. Po odjetí čestného kolečka všichni zajedou do boxů a zastaví ve svém boxu. Nedodržení tohoto pravidla bude trestáno diskvalifikací ze závodu bez ohledu na dosažený výsledek.
Nahrazuje jej nové znění:
Každý jezdec je povinnen po projetí cílem oddkroužit čestné kolečko. Pokud jej nedokončíz důvodu nedostatku paliva, následuje jezdci penalizace ve výši +10 sekund k výslednému času. Pokud se prokáže, že jezdec měl v nádrži paliva dostatek (z telemetrie se zjistí průměrná spotřeba na kolo a ta se odpočítá od zůstatku po projetí cílem), následuje penalizace do dalšího závodu +20 míst na startu.
Tato změna je platná zpětně od závodu v Tarumě.
Vzhledem k tomu nám tu tedy zbývá poslední penalizace pro Jakuba Jurinu v podobě přičtení 10 sekund k výslednému času, což ho odsouvá na konečné 5. místo.
Ahoj právě je po závodě a každej má určitě v paměti A.Gacika na něho podá protest pár závodníků ale budu mluvit za sebe řekl bych že na závodní dráze nemá co dělat a je nebezpečnej když se ho někdo snaží předjet tak do něj najede a nebo se ho snaží sejmout když naschvál nedobrzdí a doufám že se to nebude opakovat akorát kazí závody
Ano sa pozri jako sa jazdi Megan Cup Clio Cup a podobne serie tam sa neseru.. ty si si furt skracoval a vždy si vyletel nie mojou chybu takže neviem čo fajčiš..
Frajere skracoval sis to taky tak nepovidej o tom jsem neřekl ani slovo ale to vytlačování na rovince to je už moc a jen já takovejhle problém nemám takže to bude tebou a budu jen rád když to přestaneš dělat jinak pojedu stejně tvrdě a to se ti líbit nebude jak jsme měli kontakt tak jsem počkal a nechal tě předjet abych neměl problém a ty si mě zkoušel ještě vytlačit fakt jsi frajer no a ještě chlastáš před závodem takže asi tak a ať si jedou v clio cup jak chtěj všude kde jsem jezdil se tohle absolutně netoleruje