Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
F1 2013: VC Velké Británie-Tiskovky
F11. Lukáš Viskot

Na VC Velké Británie jsem se velmi těšil a tomu také odpovídala velmi kvalitní příprava.

Kvalifikace proběhla bez problémů, trošku mě zaskočil náskok na zbytek pole.

Do závodu jsem měl v plánu jet na třech sadách měkkých gum. Start nebyl úplně ideální, ve 3. zatáčce jsem vyjel hodně zeširoka a propadl se o dvě příčky, no před Jakuba jsem se dostal ještě v prvním kole na první místo.
Zdálo se, že to bude hračka, nicméně ve 3. kole mi poprvé problikl signál přehřívajícího se motoru. Ten se silně přehříval a každé kolo mi ubylo 5 až 7% jeho životnosti.
Bylo mi jasné že na boost 1 celý závod neodjedu, takže jsem se snažil udělat si co největší náskok na Tomáše Dofka během prvního stintu. Také gumy trpěly rozpálenou tratí. Ke konci prvního stintu už dostávali sadu, byly těžce přeřáté (rekord 128 stupňů). Dařilo se mi však držet se plánu zastávek. Po prvním pitstopu jsem zadal boost 2, ztratil jsem něco z výkonu, ale motor se už přehříval výrazně méně. Celou situaci mi usnadnilo Tomovo odstoupení, věřím však že bych pozici udržel i kdyby se nevymlel. Ke konci závodu jsem ještě zkusil zajíždět hotlapy, podařilo se mi to asi až na 3. pokus. Po dojetí čestného kolečka ukazoval indikátor živostnosti motoru pouhá 3%.

Bylo to v této sezoně mé nejjednodušší vítězství, a doufám že další budou následovat.

Velmi příjemným překvapením byl výkon mého kolegy, který tentokrát odjel plný počet kol a dojel na vynikajícím druhém místě. Pro Lotus je to tak první double. Taky mě překvapil výkon Tomáše Kuvika, čímž mu gratuluju.

Tak na viděnou na Hockenheimringu!

2. Petr Cink

Tak tenhle závodní víkend byl mým nejlepším v kariéře a jsem moc spokojený, ale pěkně od začátku.

Na tuto VC jsem se těšil, protože mi sedí a je to prostě místo, kde jsem se chtěl svést, což jsem loni nemohl.

Q1: Jelikož pršelo, vsadil jsem na jistotu a nikam se nehnal. Postup byl pro mě povinností.

Q2: To už bylo sucho a tak jsem neváhal a vydal se na trať. Hned po mém prvním rychlém kole jsem se držel na 4. místě, což bylo pro mě výborné. Jenže pak mě někdo překonal a já spadl do 3. řady. Ale i tak standard.

R: Závod byl naštěstí suchý, ale byl až moc horký. Což většina lidí včetně mě nečekala. Na startu mi přede mnou chyběl Gacikův vůz a tak jsem měl před sebou prostor. Start proběhl dobře, ihned jsem se dostal na 3-4. místo. Za mnou, ale byla slušná mela a tak jsem byl rád, že jsem se jí vyhnul. Pak jsem bojoval s Tomášem Dofkem a jezdci Ferrari. Valečka jsem přejel poměrně snadno, ale Dofek a Jurina my ujížděli. Tak jsem držel svoje tempo a šetřil pneumatiky, aby mohl jet na 2 pitstopy (Soft-Soft-Soft). Pak jsem trochu dohnal Jakuba, ale ten pak udělal chybu, to mě posunulo na 3. místo. Pak jsem se snažil být co nejdál pronásledovatelům.

První pitstop proběhl hladce a jen tak tak jsem se vrátil těsně před jedním z vozů Ferrari, myslim, že to byl Zdeněk a to byla pro mě výhoda, že jsem to stihnul. Pak jsem viděl další lehce šokující událost a to Dofka mimo závodní dráhu. Jakmile jsem zjistil, že odstoupil, vypadalo to pro Lotus velmi dobře. Lukáš si ale jezdil v klidu vepředu. Jenže já měl více starostí a to Tomáše Kuvika, který jel přibližně stejně rychle. Ale ani mě ani mému kolegovi možná dokonce každému se nevyhnuly problémy s motorem, i když kvůli tomu odstoupil pouze jeden jezdec. Naštěstí můj styl jízdy udržel životnost motoru v dobrých hodnotách po celou dobu závodu, takže jsem se toho nemusel bát, i když mi to trochu zkomplikoval Martin Řezníček, který jel přede mnou celé kolo a až pak asi dostal signalizaci modrou vlajkou. Lukáš mi taky vysílačkou řekl, že to vydrží v pohodě a že si na rozdíl od něj nemusím snižovat boost.

Před druhým pitstopem jsem měl jediný cíl a to zůstat před Tomášem. Tak jsem zajel o kolo dřív než on a naštěstí mechanici byly tak rychlý, že jsem si to 2. místo udržel. Potom už jsem si jen kontroval pozici a stav mé formule a dojel jsem si pro životní výsledek a Lotus tím získal double.

Závod se mi moc líbil i tím, že se něco dělo. Musím poděkovat Lukášovi, protože bez jeho týmové pomoci bych takhle vysoko nejspíše nebyl a taky i celému týmu. Taky chci pogratulovat Tomáši Kuvikovi k 3. místu, ale i všem co dojeli, protože počasí bylo vůči nám kruté.

Další zastávkou bude Hockenheimring a na něm chci znovu uspět při nejmenším solidním bodovým kontem. Nebojím se ani počasí, protože opět nepodcením přípravu. Tak se tam uvidíme :).

3. Tomáš Kuvik

V prvom rade by som sa chcel poďakovať môjmu kolegovi Viktorovi , že pre nás vyladil set na suché preteky.

Q: z môjho pohľadu bola kúsok chaotická , pretože stále niekoho vykoplo, niekto sa nahlásil a takto dokola. Rýchle kolo som odjazdil na strednej zmesi a potom už len čakal ako sa situácia vpredu vyvinie. Ku koncu už bolo jasné , že ostatný sú oveľa rýchlejší tak som to už nesilil a čakal koľký nakoniec skončím.

R: Do pretekov som vstupoval s malou dušičkou lebo už počas testovania som mal problém s pneumatikami a hlavne mäkké a supermäkké som trhal na kusy. Na štarte som sa vyhol väčšej kolízii a tak som mohol jazdiť na čo som mal. V 4 kole som prvý krát začal grilovať a tak som musel prejsť na radenie niekde na úrovni 16 500 otáčok ale tento problém mali viacerí jazdci ak nie všetci. K jazdcom predomnou som sa veľmi nepribližoval a tak som začal jazdiť skôr na istotu. V 7.kole mi už stredná zmes prestala fungovať a zamieril som do boxov. Rozhodol som sa skúsiť tvrdú(na ktorej som vôbec netrénoval) aby som nemusel ísť na 3 zastávky. V 9. kole som sa z ničoho nič ocitol na 3 mieste. Strata na Petra a náskok na Zdenka sa nejako rapídne nemenili. Ostávalo mi len dúfať, že možno pri zastávke v boxoch sa podarí poskočiť. Peter šiel do boxov o kolo skôr a po mojej zastávke som už vedel , že rozhodujúce bude doviesť auto do cieľa. Nakoniec som dokrúžil na skvelom 3 mieste , Viktor tiež bodoval a tak si Marussia odnáša z UK pekné body.
Komentáře
Zatím nikdo nekomentoval. Buďte proto první a vložte svůj komentář.
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus