Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
F1 2013: VC Itálie-Tiskovky
F11. Lukáš Viskot

Monza patří mezi mé nejoblíbenější tratě, navíc je to první trať na kterém jsem vyhrál závod v rFactoru. A tak nebylo nutné se kdovíjak moc připravovat. Nastavení auta bylo také jednoduché - zadní křídlo 1 a přední sloužilo jen ke správnému vybalancování. Nicméně i tak jsem toho najel podstatně méně než jsem měl v plánu, kvůli čemuž jsem nestihl zajet žádné kolo s lehkým autem. Dále jsem si nebyl jistý, jestli se mi závod podaří dokončit, jelikož jsem v tréninku často chyboval. Největší obavy jsem však měl z případné poslední fáze závodu.

V kvalifikaci mi 4 krát spadla hra, čímž jsem byl nucen startovat až z chvostu pole. Naštěstí díky mnoha penalizacím to bylo jen z 12. místa, což ještě nebylo tak tragické, navíc vzhledem k tomu, že můj největší rival Tomáš Dofek startoval až za mnou.

Start závodu byl vynikající a jelikož bylo předemnou vymeteno, neměl jsem v T1 žádný problém a vyhnul jsem se všem kolizím. To samé v T4, kde přímo předemnou došlo k hromadné nehodě. Po 5. zatáčce jsem byl už 4. a za zatáčkami Lesmo jsem se dostal na vedoucí pozici, kterou jsem už nepustil. Na konci 11. kola jsem chtěl zajet do boxů, avšak začalo pršet a já nevěděl, na jaké gumy přezout. Tak jsem se rozhodl ještě kolo vydržet, což se mi málem vymstilo za druhou zatáčkou Lesmo, kde jsem vlivem decentně mokré trati a řádně sjetých gum dostal smyk. Naštěstí totéž se stalo za mnou jedoucímu Tomovi Dofků. Následoval další problém - vyjímečně jsem totiž nestihl v tréninku natrénovat brzdný bod před boxovou uličkou. Tak jsem to vzal naslepo, no bylo to skoro ideální a zastávkou jsem na Toma ještě něco získal. Vzhledem k tomu, že Tom vzal měkké pneumatiky, jsem se rozhodl své gumy šetřit a jen jsem si hlídal rozestup od Toma. K žádným dalším chybám nedošlo a tak jsem si první flek pohlídal až do cíle.

Tak zdar v Singapuru!

2. Tomáš Dofek

Monza jest mou oblíbenou tratí.Tudíš sem se těšil i přes penále z důvodu pozdního dodání tiskovky.
Quali,netřeba řešit vzhledem k penále,přesto 1 místo potěšilo.
Závod,po startu sem se nikam nehnal a nechal to vykřusat před sebou,i přesto sem nějakej štouch vyinkasoval,ale nemělo to na funkci vliv,takže ok.
probíjel sem se kupředu.nějaký souboje sem svedl s A.Borotovským,měl softy já supersoft,leč ujet když můžeš využít vzduch. pytle je v monze docela obtížné.V nějakým kole sem byl dlouhej v t1 ,nějak sme se tam s Borym motali,skončil v hodinách,doufám že tam z mé strany komntakt nebyl.
Poté sem začal ztahovat Viskota.šlo to pomalu ale šlo,stáhl sem to ze 7 na 3-4 sec před boxy.
Do boxů sme zajeli stejně jen moji mechanici neodvedli tak dobrou práci a trochu sem se zdržel.Bohužel sem vzhledem ke zvyšující se teplotě zvolil softy,zatímco Lukáš Supersof,Což určilo vývoj druhého stintu,stahoval sem ho až ke konc stintui kdy se výhoda převážila na stranu tvrdší směsy,škoda této volby,myslím že bych vyhrál.I přesto to nebyl špatnej závod a ztráta 3 sec v cíli taky nebyla k uzoufání.
Tak už se těším na příště,čus

3. Andy Borotovský

Kvalifikacia: Tá pre mňa bola prekliata. v Q1 som si dal dobrý čas, čo mi zaistil postup, bol som nadšený ale v Q2 som nedokázal dať jedno poriadne kolo.

Zavod: Štart bol Divoký a nepáčil sa mi. Všetci šli jak utrhnutý z reťaze a nikto nikomu nedával dostatočný priestor. Z 5. miesta sa štartovalo vďaka tomu blbo. Vyhlídal ma pred zatackou jedna doslova odstrelil do Eckera a nasledne Jahna do mna buchol z boku. Potom som sa snazil do druhej sikany urobit obiehaci manever, ale znova Vyhlidal uradoval. Potom sa predomňa nejak dostal L. Viskot, už ani neviem ako. Potom bol krasny suboj v L2, jak sme 4. bojovali do prvej zatacky. Potom som spravil chybu vedla dofka a chytil hodiiny... Strata 12 sekund zadarmo (oh yeah...). Nasledne som zahajil stihaciu jazdu. Uradovanie Bezmozgov pokračovalo, keď Rezníček to napalil domňa z vnutornej strany. Nerozumel som tomu manevru. Nasledne suboj s Jirankom bol v celku pekný, ale nepáčilo sa mi opäť vybočenie do mojej prednej nápravy, keď som bol jasne vedľa neho. I to moj voz akoby kúzlom stále všetko prežil bez poškodenia. Na to, že som trenoval až Hodinku a pol pred závodom, berem 3. miesto ako super výsledok a s pohladom na to, že mi skoro uhoreli brzdy tak isto. Kebyže neurobim pár konín, tak to mohla byť súťaź o 1. miesto, ale kebyže mi to niekto povie pred závodom, asi by som volal psychiatriu na toho človeka. Rad by som odkázal pár ľudom týmto spôsobom, nech sa naučia jazdiť bez strkancov.

Ad revidendum v Singapure
Komentáře
#1 | Martin Reznicek dne September 13 2013 08:18:50
Možná by si napřed měl pan "bezmozek" Borotovský uvědomit, čí to byla chyba, než něco napíše. Ostatně penalizace pro další závod mluví jasně!
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus